Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 72

Temat: [kompendium] kontrolka ESP i wspomaganie kierownicy

  1. #31

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Slask
    Auto
    Audi A3 2007
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BXE

    Domyślny

    A więc problem powtórzył się kilka krotnie, mechaniczna kalibracja (skręt w lewo na kilka sekund potem w prawo i do przodu ) działa i za każdym razem kontrolki gasły, lecz za jakiś czas znów się zapalały, przeważnie jak wchodziłem w zakręty.

    Dziś będąc u mechanika z inna sprawa zapytałem go o ten problem, podpiął jakiegoś Gutmanna a ten mu wywalił błąd czujnika kąta skrętu, skasował go a potem zaprogramował a mnie skasował 50zł

    Za kilka godzin kontrolka znów się zapaliła podczas zakrętu w lewo.

    Zadzwoniłem do niego a on zapytał czy miałem sprawdzana zbieżność.

    Zanim zacznę wchodzić w dalsze koszty czy ktoś może podpowiedzieć w których miejscach szukać jakichś luźnych połączeń, kabelków nie stykających... itp

    Lub jakieś inne pomysły.... ?

  2. #32

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Slask
    Auto
    Audi A3 2007
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BXE

    Domyślny

    Sprawdzajac bezpieczniki zauwazylem pod numerem 14 jest wsadzony bezpiecznik 20A a z opisu skrzynki wynika ze powinien byc 10A.

    Zastanawiam sie czy poprzedni wlasciciel tez nie mial problemow z tym ESP i dlaczego jest 20A ?

  3. #33

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    GOP
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    Witam
    Sprawdz czy wtyczka na silniku wspomagania jest wcisnieta i czy sa jakies luzy na niej.
    Sprawdz mase czy jest dobrze przykrecona oraz czy kabel dochodzacy do bezpiecznika jest dobrze przykrecony tak jak sam bezpiecznik.

  4. #34

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Slask
    Auto
    Audi A3 2007
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BXE

    Domyślny

    Po dwoch tygodniach problem zniknal, wiec jak narazie jest wszystko ok.

  5. #35
    F.5's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    sląsk Tychy
    Auto
    Audi sportback s-tronic
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    raz

    Domyślny ESP fault ?

    Pojawiło mi sie takie oto cos

    pierwszy raz pojawiło sie info na wyswietlaczu od nowisci mam sie czegos obawiac?

    moze brak styku na aprzewodzie od esp ?
    pozdrawiam radek

  6. #36
    Wielkopolskie pstryq's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań miasto doznań :)
    Auto
    VW Passat B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    36 razy
    Podziękował
    24 razy

    Domyślny

    na początek podłącz vag'a, zapisz błędy i je skasuj, może to pomoże, a może będzie głębszy problem;

  7. #37

    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Stronie Śląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV

    Domyślny Problem Z Kontrolką Esp

    WITAM.

    Mam pewnien problem, który sam mechanik nie potrafił określić, mianowicie
    Audi podłączana było pod komputer w celu usunięcia błęde ESP, po czym kontrolki usunąć się nie da, jaki może być powód i co robić?

    Ponadto niedawno wymieniane było prawe łożysko przód

    Mechanik również mierzył kąty kierownicy po czym stwierdził, że 0 było ok, potem 30*,240*,30* i jest coś również z kierownicą.

    Proszę o pomoc i porady !! z góry bardzo dziękuję

  8. #38
    M4ciek's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pabianice
    Auto
    Audi A3 (S3 / S-Line mod)
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    110 razy
    Podziękował
    80 razy

    Domyślny

    koleżanka przeczyta cały ten wątek i dokładniej opisze swój problem;

    dla przykładu napisałaś "błąd ESP" - a ja się pytam jaki? może ich byś tysiące przydałby się kod błędu, bo nie wiadomo czy tylko brakuje adaptacji, czy też może jakiś sterownik padł

    forum to nie szklana kula, każdego problemu nie rozwiąże

    co do kierownicy, to tutaj się poddaję, ktokolwiek to zrozumiał? ("jest coś również z kierownicą")
    "A3-club to ludzie... auta to tylko pretekst" - ja, podczas V zlotu OP

  9. #39

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    GOP
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE
    Pomógł
    6 razy

    Domyślny

    Witam
    Jezeli mechanik wymienial lozysko to jest pytanie czy:
    1. podlaczyl czujniki z abs
    2. nie zmienil zbierznosci auta

    Na poczatek powiedz czy jak jedziesz nie sciaga lekko w lewo lub w prawo.

  10. #40

    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    Podepnę się pod temat.

    Podczas jazdy zaświeciły mi się nagle żółte kontrolki od ABS i ESP. Po kolejnym uruchomieniu silnika, ESP świeci się już na stałe, natomiast ABS włącza się po przejechaniu kilkunastu metrów i również już nie gaśnie.
    Ktoś mi "doradził", żebym spróbował na chwilę odłączyć klemy od baterii i może kontrolki zgasną. Nieświadomy skutków tej czynności, odłączyłem na minutę klemy. Po ponownym podłączeniu dodatkowo wyświetliła mi się czerwona kierownica od wspomagania i świeci się już na stałe. Zauważyłem też, że po skręcie musiałem lekko pomóc się kierownicy wyprostować.

    Podjechałem na odczyt błędów. Pokazało taki oto zestaw:
    Lenkwinkelsensor - 778
    Spannungsversorgung B Plus - 668
    Drehzahlsensor HL - 290

    Mechanik próbował skalibrować czujnik (skręty kierownicą, krótki odcinek i skasowanie błędu), jednak nie przyniosło to rezultatu. Mało tego, po próbie kalibracji czujnika wysiadło całkowicie wspomaganie. Mechanik rozłożył ręce i polecił serwis Audi. W serwisie również nie udało im się skalibrować czujnika i skasować błędów i stwierdzili, że padł prawdopodobnie układ kierowniczy, co będzie kosztowało około 5000 zł!

    Macie jakieś pomysły albo sugestie? Może znacie jakiegoś speca, który mógłby na to zerknąćł, bo wydaje mi się raczej, że to kwestia ewentualnej wymiany któregoś z czujników, a nie całego układu kierowniczego wraz ze wspomaganiem.

Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •