do końca tygodnia wrzucę różnice między bornetz'ami E (low), A (high, 17) i K (high, 30)
do końca tygodnia wrzucę różnice między bornetz'ami E (low), A (high, 17) i K (high, 30)
"A3-club to ludzie... auta to tylko pretekst" - ja, podczas V zlotu OP
|
Bajty 21-22:
![]()
Było A3 8P Sportback 1.9tdi: http://www.a3-club.net/forum/showthr...-quot-portback
Jest BMW E91 LCI 320xd: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=216265
http://www.a3-club.net/forum/showthr...0dA-XD-M-Paket
pago, u mnie dzisiaj właśnie w bagażniku wylądował świeżo zakupiony bordnetz K, mam 7 dni na sprawdzenie czy działa więc niebawem się dowiesz wszystkiego (mam FIS + bordnetz A)
"A3-club to ludzie... auta to tylko pretekst" - ja, podczas V zlotu OP
Panowie a sama wymiana jest trudna? Gdzie właściwie to urządzonko się znajduje?
Za kilka dni postam się zrobić foto instrukcję do wymiany w dziale warsztata. Wymiana jest łatwa.
Na szybko. Bordnetz znajduje się po lewej stronie pod kierownicą, trochę głębiej za skrzynką bezpieczników. Trzeba najpierw zdjąć posłonę pod kierownicą, ale wcześniej wyjąć boczną zaślepkę oraz włącznik świateł.
I tak wygląda (jak zerkniesz pod kierownicę, to będziesz widział tę ściankę która jest u góry z przekaźnikami na poniżej fotce ):
![]()
różnice między Bordnetz rev. A (17 bytes) & K (30 bytes) (obie wersje highend) a E (23 bytes) (wersja basic)
proszę nie sugerować się niebieskim podświetleniem - to kwestia aktywowanej akurat opcji w aucie z którego robione były zrzuty (Czaro10 i moje)
Byte 0:
E:
A, K:
Byte 1:
E:
A, K:
Byte 2:
E:
A, K:
Byte 3:
E:
A, K:
Byte 4, 5, 6, 7:
A, E, K:
Byte 8:
A, E:
K:
Byte 9...16:
A, E, K:
* koniec możliwości bordnetz A *
Byte 17:
E:
K:
Byte 18:
E:
K:
Byte 19, 20:
E, K:
Byte 21:
E:
K:
+
Byte 22:
E:
K:
* koniec możliwości bordnetz E *
Byte 23:
K:
+
Byte 24...29
K: brak kodowania
"A3-club to ludzie... auta to tylko pretekst" - ja, podczas V zlotu OP
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)