ja vagiem przestawilem poziom paliwa o jakies 5 litrow bez problemu. Z temperatura sie tak nie da. Jest tam silniczek krokowy i on najczesciej mowi NIE
ja vagiem przestawilem poziom paliwa o jakies 5 litrow bez problemu. Z temperatura sie tak nie da. Jest tam silniczek krokowy i on najczesciej mowi NIE
|
panowie
w najlepszym przypadku macie tylko silniczki do wymiany i kalibracji
w najgorszym posypaly sie plyty i zegary do wymiany
nie grzebcie w czujnikach i zbiornikach bo szkoda czasu
zanim nie upewnicie sie ze macie FRANCUSKIE psujace sie zegary JAEGER
auto-DIGITAL, elektronika samochodowa, naprawa kodowanie liczników, sterowników ABS ESP AIR-BAG SRS ECU DPF ... programowanie ochrona komponentu
Słuchajcie fachowca - wie co mówi
Było A3.
Będzie A3.
Miałem to samo, kupiłem nowy licznik ale z racji tego że miałem przerobiony na białe podswietlanie nie chcialo mi sie przekładać ledów wiec szukałem przyczyny. I znalazłem, padniety procesor. Wziąłem hot air do reki, stary do kosza przelozyłem z kupionych zegarów i jest ok.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)