wszystko ok mam tak samo
wszystko ok mam tak samo
|
CZYLI jak będę jechał będzie 0.? a powyrzej 3 tyś obr będzie ladować?
jak dodasz gazu nawet na biegu jalowym to juz jakies cisnienie sie wytworzy.
Zegar powinien pokazywac ok -0,6bar na wolnych obrotach. Wtedy wiesz, ze uklad masz szczelny. Przy 3 tys to juz full boost powinien pokazywac w zaleznosci od softu. Jak tylko turbo zacznie pompowac to wskazowka podazy za nia
Witam,
czytam cały wątek ale widzę że piszecie tylko o silnikach benzynowych. A jak się ma sytuacja do diesla ? u siebie mam zamontowany czujnik mechaniczny i po odpaleniu mam 0, w czasie jazdy wskazuje zawsze na + nawet jak zdejmę nogę z gazu i hamuje silnikiem. Dodam że zaślepiłem egr i od tego czasu mam zawsze wartość ciśnienia na +, wcześniej było -0,1 bara. Tak powinno być czy coś jest nie tak z turbo ?
no ok tylko teraz mam takie pytanie, na ori intercoolerze pokazywał mi 1,3 bara a jak zmieniłem na customowym 1,1 bara, wszystko na 3 biegu. I ani grama więcej. Co może być.
no przecież układ Ci się powiększył i dlatego
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
U mnie w agu jak było na Ori intercoolerze 0,6 tak po zmianie na ten z re5pect.pl 550x230x65 jest 0,6 ..
Jeszcze jest kwestia umiejscowienia czujnika
czujnik mam zaraz na kolanku od strony FMiCa gdzie wchodzi ciepłe powietrze, ale do góry nogami.
Witam.Hej koledzy mam taki mały problem,zamontowałem sobie wczoraj zegar od turbo ale po podłączeniu wszystkiego,po odpaleniu wskazówka pokazuje mi -1 baraa jak dodam gazu to ka -0,5 co jest nie tak??pomożecie??
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)