Strona 11 z 19 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 101 do 110 z 190

Temat: 1,9TDI ASZ - modyfikowany – 241KM/463Nm

  1. #101

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mirass Pokaż post
    nie odwracaj kota ogonem...zajmij sie furą

    p.s. nie piłem alkoholu a ja do Kito nic nie mam

    papa
    kto tu co odwraca... bo ja widze 180 stopni u konkurencji, nie dalo sie straszac kosmosem to teraz trzeba wykazac troske o klienta i kolege...
    nadalk tez prosze o wytlumaczenie
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    dlaczego ecu nie ratuje cisnienia mimo ze spadlo 100 mbar ponizej zadanego, czekam na sensowna odpowiedz bo logu juz z netu nie usuniesz...
    w sumie ogladajac caly ten temat na spokojnie, moge stwierdzic tak
    ja sie zajme spelnianiem obietnic z pierwszego... hm drugiego posta na tym forum liczac przywitanie
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    soft nie mial byc bezdymny
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    tak czy inaczej dym w aucie zostanie sukcesywnie zmniejszony bez utraty mocy silnika,
    a ty zajmij sie wyzsza matematyka i tym co gulu napisal... nierobieniem sobie konkurencji. ja dopisze slowo zlej - co bys nie gadal na wszytskich innych co to oni zli sa
    powinnismy byc konkurencja, konkurencja powinna byc zdrowa
    Ostatnio edytowany przez Evolution - 30-09-11 o 21:59

  2. #102

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Seat ibiza
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    odpowiedź masz w swoim sofcie tak się spierasz od dwóch dni. w tym czasie dawno mógłbyś poprawić te fuckupy aby było po bożemu. skoro już zakazujesz mi mówić o Kito jako koledze to powiem tak - klient jest najważniejszy .
    Zdradzę ci coś praca sterownika EDC15P+ opiera sie na masie paliwa i masie powietrza na suw, a do odpowiedniej dawki paliwa jest czas podany w stopniach obrotu wału i za ch..ja nie widzę tych 35 maks u Ciebie!
    www.vagtune.pl
    www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne

  3. #103
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    juz ostatnich kilku wymian zdan nie czytam tego ziomus, jacku, jeszcze buzi sobie dajcie, chyba ze macie odwage to dajcie sobie po razie albo zgadajcie sie na % to juz ustalcie miedzy soba

  4. #104

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mirass Pokaż post
    odpowiedź masz w swoim sofcie tak się spierasz od dwóch dni. w tym czasie dawno mógłbyś poprawić te fuckupy aby było po bożemu. skoro już zakazujesz mi mówić o Kito jako koledze to powiem tak - klient jest najważniejszy .
    Zdradzę ci coś praca sterownika EDC15P+ opiera sie na masie paliwa i masie powietrza na suw, a do odpowiedniej dawki paliwa jest czas podany w stopniach obrotu wału i za ch..ja nie widzę tych 35 maks u Ciebie!
    nie dziwie sie ze nie widzisz tych 35... nie masz odwagi przyzanac sie do tego co uczyniles, wiec ja odpowiem za ciebie na pytanie ktore dwa razy juz zadalem.

    ODP.
    Ecu nie ratuje cisnienia tylko dlatego ze to cisnienie jest nad gorka czyli wyzsze niz zadane w ecu w tych obrotach w zakresie znosnym bo niecale 50 mbar.
    w sofcie wyraznie zadalem pewne parametry.... znow cytat z pie..... drugiego postu na tym forum
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Evolution Pokaż post
    turbo laduje w OVER niecale 1,7 bara przy zadanym 1,47 na mocy maksymalnej czyli 4500 rpm.... tyle ze tam nie dotarliscie w swoich pomiarach odczytujac wartosc 1,55 bara zadana na 3870.
    jak widac wyraznie bardziej PRAWDOPODOBNE jest to ze jednak mam racje.... a wartosci conajmniej w lewym slupku sa z d.u.p.y. ( a wiemy doskonale ze conajmniej z dwoch. chciales sobie pomoc w pewien sposob. nie wyszlo z powodow opisanych wczesniej, coz kazdy sie moze pomylic, miec ciezki dzien. lub -tu ciebie zacytuje- wpuszczac kogos w maliny.
    ale jak to moj dziadek mawial... Kto pod kim dolki kopie.....
    Nie widzisz pewnych parametrow???? kup rozowe okulary, one zawsze pomagaja w takich sprawach...
    Ostatnio edytowany przez Evolution - 01-10-11 o 07:03

  5. #105

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Seat ibiza
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    oskarżasz mnie o kłamstwo? o spreparowanie logu?....nie zniżę się do Twojego poziomu bo zaraz krawężnik będzie wieżowcem

    a chyba coś ci się pomyliło - ty się bronisz że ******stą robotę zrobiłeś...a ja widzę że nie
    www.vagtune.pl
    www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne

  6. #106

    Data dołączenia
    Sep 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DW
    Auto
    vw
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mirass Pokaż post
    oskarżasz mnie o kłamstwo? o spreparowanie logu?....nie zniżę się do Twojego poziomu bo zaraz krawężnik będzie wieżowcem

    a chyba coś ci się pomyliło - ty się bronisz że ******stą robotę zrobiłeś...a ja widzę że nie
    o co sie sam sumieneim wlasnym oskarzasz nie mi wnikac. ja widze ze zrobilem na tyle dobra robote przy pomiarze i programie ze wbrew opiniom pewnych ludkow dynomet nie zawyza pomiarow a moc wyszla ok.... wiesz doskonale ze po przekroczeniu granicy dymu w tdi moc wcale nie rosnie, a wrecz spada delikatnie... swoja droga skoro tak kiedys pewnie dzialaliscie na dynomecie pozniej oskarzajac go o oszustwa, to ilu klientow ma sie poczuc conajmniej dziwnie???
    napisze poraz kolejny to co napisalem, na sile probowaliscie udowodnic ze zawyzam wynik, zlapaliscie zonka jak i klient ktoremu z pewnych wzgledow wydawalo sie ze tak ma byc, jak i ja ze rozniaca miedzy naszymi sprzetami jest tak spora... zostalo wam dymic o dym ktory mial byc w zalozeniu przy wydawaniu auta, przynajmniej na jakis czas.... nie sposob pomyslec to co pomyslalem na ten temat...

  7. #107

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Seat ibiza
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    istny rollercoster...

    znakiem tego mój VCDS kłamie A dym że fury nie widać z 3 metrów na rolkach to puściliśmy z wentylatorów.Jakbyś nie dowalał górą koksu to moc powyżej 4100 obr/min spadałaby w dół...no i teraz spójrz na n75 i wypełnienie przy niskich i wysokich obrotach - narasta...a teraz spójrz w mapę od n75 w sofcie i sposób jej zbudowania i czemu dół ma słaby moment. Następnie zobacz limiter momentu...zobacz na ten strzał co zabije dwumase. Leciałeś kiedyś samolotem? to jeśli jesteś mądrym chłopcem zrozumiesz co pisze.

    kto powiedział że dynomet jest zły? jest zły jak ktoś wprowadzi złą wagę, ciśnienie, obwód koła. Więc przestań wciskać kity! Kwestie bezpieczeństwa nawet nie poruszam.

    Kitem jest Twoje 35 stopni KW! popatrz jak moment zapierdziela na łeb i szyje i spójrz w loga. Zabierz się za robotę a nie klepanie na forum!

    Różnimy się jednym - klient wyjeżdża gotowym samochodem
    Ostatnio edytowany przez mirass - 01-10-11 o 09:57
    www.vagtune.pl
    www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne

  8. #108
    sema9's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Staszów
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Istne szaleństwo w temacie , mam nadzieję ,że na niedziele odpuścicie aby doładować baterie na nowy tydzień bo to chyba najgorętszy temat na forum no i swoją drogą nikt nie odp na propozycje Artura he

    P.S. Kito a tak zapytam, będziesz montował wydech??masz wobec tego plany??

  9. #109

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Seat ibiza
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny



    Uploaded with ImageShack.us

    to na potwierdzenie autentyczności logu, jeśli KTOŚ chce podważyć autentyczność niech spróbuje - podejmę wszelkie kroki prawne w obronie swojego imienia i firmy ECUPROJECT
    Ostatnio edytowany przez mirass - 01-10-11 o 12:12
    www.vagtune.pl
    www.ecuproject.pl ul. Grobla Kozanowska 28, tel. 513399363, 502730289. Tuning, FAP-y i inne

  10. #110
    DominN's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi S4 1.1 TDi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    6 razy

    Smile

    Ej dzieciaki

    Nie wciagajcie mnie w Wasze prywatne przepychanki, bo za stary na to jestem . Od 5 lat nie miałem czasu wkleic zadnego wykresu z moich modow czy zapisac się do Klubu (za to jezdze na Zloty i Spoty, bo na spotkania z ludzmi sa wiecej warte niż tysiac postow na forum ;P). A Wy tu teraz w jednym watku zdradzacie tajemnice modow mojego S3 1.1 TDi .

    Nie liczcie, ze opowiem się po ktorejs ze „stron”. Bo po co, w imie czego? Fakty i historia rozstrzygna „spór”. Stanowczo nie podoba mi się szarganie dobrego imienia Jacka. Tak jak nie podoba mi się wykorzystanie mojego wozu do szargania dobrego imienia Dynosoftu/ECU. I w druga strone: podoba mi się, ze Jacek podjal się zadania, którego wiekszosc unikało, Kito ma duzy przebieg, uparl się na seryjny wydech, wstawili GTB i dowalili koksu . Ufam, ze jak skoncza modzic to Kito będzie zadowolony. Tak samo ja zawsze wyjezdzalem zadowolony od moich tunerow (od 3,5 roku wiekoszc modow robilem wlasnie w Dyno/ECU, wczesniej był Jetronik, typowe auto-serwisy, sam cos grzebnąłem, a nawet ASO Audi się mojego auta tykało .

    Teraz troche faktow.
    Po zrobieniu duzego FMIC okazalo się, ze nie miesci się w seryjnym zderzaku. Troche mnie zasmucilo, ze trzeba dokupic od S3 i rzezbic. Jak skonczylismy to byłem bardzo zadowolony. Auto wreszcie wygladalo jak S3 TDi, bardziej mi się podoba niż seryjne A3 . Ze zderzakiem było troche problemow, bo w zime wjezdzam tak gdzie się nie powinno, zderzak był pukniety, zerwany itd. Pan Stasiu blacharz miał niezle wyzwanie żeby to poskladac do kupy. Dlatego wyglada tak jak wyglada.

    Ostatnio wybijalo mi plyn chlodniczy, diagnoza uszczelka lub glowica. Auto ma 10 lat, przebieg 165kkm, polowa czasu jezdzilo na modach, a od 2,5 roku na docelowym ~220KM. Setup do jazdy na codzien. Tyle, ze ja na codzien jezdze z butem w podloge, przekraczam 200kph i przegrzewam hamulce. Jestem swiadomym uzytkownikiem i nie pałuje auta jak krety, ale przyznacie, ze przy takiej jezdzie można co najmniej uszczelke wydmuchac, zwlaszcza, ze w seryjnych autach przy lekkiej jezdzie to się dzieje. Raz zdarzylo mi się tez sprawdzic Vmax ok. 270kph (licznikowe) i lepiej nie wiedziec jakie wtedy było EGT i temp. oleju .
    Silnik trzyma moc, nie przegrzewa sie, ale trzeba teraz zrobic uszczelke lub glowice. Przy mojej jezdzie lepiej od razu wrzucic swiezy motor od BLT, stad pomysl swapa .

    Teraz zaczyna mi siadac BigTurbo tj. gorzej wstaje i spadl moment max. Pojezdzilo 2.5 roku, liczylem na 3-4 lata, ale taki jest tuning, troche jak loteria, u jednego wytrzyma 5 lat, u innego padnie przed rokiem.

    Nie ma bezawaryjnych setupow. Tuning zrobiony z glowa to duzo wieksza moc przy rozsadnym wzroscie awaryjnosci. Trzeba być tego swiadomym i brac odpowiedzialnosc na siebie. Idziesz do tunerow by ci podniesli moc to nie placzesz potem, ze opony ci się szybciej zuzywaja i wiecej pali ;P. Jak ktos nie jest w stanie zaakcpetowac kosztow, ryzyka i konsekwencji wynikajacych z modow i szybkiej jazdy to powinien pomyslec o bezpiecznym spacerowaniu piechotą ;P.

    Ja na pewno będę tuningowac swoje nastepne samochody, będę je obciazac do granic mozliwosci, będę je psuc, będę się scigac dla przyjemnosci, będę wydawac na to kupe kasy... i będę się czuc z tym szczesliwy, a nie plakac jak baba przy pierwszej byle usterce ;P.

    Mam nadzieje chlopaki, ze się dogadacie. Wspolpraca i zdrowa konkurencja w dlugim terminie wychodzi wszystkim na dobre. Obrzucenie się blotem nie bardzo . Trzeba skupiac się na rozwiazaniu problemu, a nie na szukaniu winnych.


    PS. Spadam z moim "umierajacym" setupem poscigac sie na torze na Niskich Lakach . Sami tez byscie mogli, to odstresowywuje, mozna potem wyluzowac na forum .
    S4 1.1 SLS Snow Leopard Sleeper (490KM/550Nm by ECU Project)
    S3 1.1 TDi Clouded Leopard (BLT++ 220KM/440Nm by Dynosoft/ECU Project)


    1% podatku na rehabilitację Ryśka: www.rysiek.nawrat.us


    Sprzedam
    Oryginalne koło dwumasowe do ASZ
    Kompletny zestaw do swapu hamulców na 288mm
    i kilka innych części...

Strona 11 z 19 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •