Pasują ori tylko będą lekko wygiete. Można też kupić metalowe łączniki i je delikatnie wygiąć. W sumie to zamiast kupować regulowane za 150 zł można kupić standardowe metalowe, przeciąć je na pół i wspawać rurkę
Pasują ori tylko będą lekko wygiete. Można też kupić metalowe łączniki i je delikatnie wygiąć. W sumie to zamiast kupować regulowane za 150 zł można kupić standardowe metalowe, przeciąć je na pół i wspawać rurkę
|
Pamietaj ze nie kazdy gwint ma mozliwosc montazu stabilizatora z s3. Moj np. Ta technix nie ma takiej opcji.
Z ta?szych ma tylko mts z tego co pami?tam. Ale do ta-t te? s? specjalne regulowane ??czniki
Ale czy jest kto? kto obni?y? powiedzmy 5-6cm i nic mu nie stuka?
I jeszcze jedno.. Na aukcjach pisze cz?sto STABILIZATOR TY?. Jestem w tym temacie zielony, wi?c zapytam. Jest przedni i tylny stabi? Czy ten "tylny" mamy w?a?nie wymieni??
Przyk?ad: http://allegro.pl/audi-tt-s3-stabili...152666694.html
Ośka w A3 nie ma stabilizatora z tyłu, zgadza się?
Tutaj widać ori stabi
a tutaj masz stabi od s3 na krótkich łącznikach z a3 gdzie widać różnice - stabilizator przechodzi pod przegubem i o niego nie ociera.
Grubość stabilizatora od s3 jest chyba taka sama jak z a3 i różnią się one tylko zakończeniem - s3 ma proste końce a z a3 są wygięte w lekki hak. Podobno Golfy 4motion i TTki miały taki stabilizator (wszystko co miało 4x4 na płycie podłogowej golfa IV) ale ręki se uciąć za to nie dam.
Sampler - Stabi z S3 jest grubsza chyba o 1mm teraz nie pamiętam i zgada, że można tak zrobić ale łączniki te krótkie ori z A3 za bardzo są wygięte (naprężają) co w jakimś stopniu musi wpływać na samą ich żywotność i na te dwie gumy które mocują stabi do sanek, a co za tym idzie mogą po pewnym czasie choć nie muszą zgrzytać, więc lepiej zapłaćić te pare zł i mieć jak powinno (to takia moja dygresja na ten temat oczywiście nie potwierdzona).
stabilizator jest tylko z przodu przy napędzie na przód, z tyłu jest przy napędzie na dwie osie, tylni stabilizator jest inny niż przedni i nie będzie pasować do przodu (szukać tylko przedniego stabi z S3).
do stabi z S3 najlepiej szukać gwintu który ma charakterystyczne ucho pod zwojami mniej więcej w połowie amotryzatora
na przykładzie gwint kw, mocowanie do łącznika stabilizatora jest przy naklejce KW
wtedy potrzebne są nam dłuższe łączniki z S3 takie
________________ mój dupowóz ______________
W moim przypadku gdzie mam gwint bez ucha na długie łączniki to to, że końcówki i gumy będą narażone na większe zużycie wcale mi nie przeszkadza Gwint jest sztywniejszy od ori więc stabilizator ma też lżejsze życie (mniejsze skoki zawieszenia). Części gumowo/metalowe przy stabi i tak zazwyczaj wymieniam po zimie.
Nie neguje tego co napisał Kajetan bo zgadzam się z tym w 100% ale jestem w stanie przeżyć te lekkie wygięcie i naprężenie układu. Profi byłoby na długich ale nie mam uchwytów to trzeba sobie radzić inaczej.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)