Witam
Panowie i Panie ostatnio zauważyłem pęcherze powietrza w paliwie, dokładnie w wężyku od filtra paliwa do pompy. Silnik pracuje bez zarzutu i odpala też. Czy mam jakiś problem ?
Witam
Panowie i Panie ostatnio zauważyłem pęcherze powietrza w paliwie, dokładnie w wężyku od filtra paliwa do pompy. Silnik pracuje bez zarzutu i odpala też. Czy mam jakiś problem ?
Kasper
|
Zauważyłem to samo u siebie. Trzeba by sprawdzić moze jest nieszczelny wężyk ?
Było: A3 8L 1.9 TDI 110KM,
Było: A3 8P 2.0 TDI 140KM, BKD
Było: A4 B6 Avant 1.9TDI 170KM i 380Nm AVF+
jest: A3 8P 2.0 TDI 170KM BMN
jest: A4 B7 2.0 TDI 170KM BRD
Mam tak samo ale wszystko z samochodem jest w porządku przynajmniej tak mi sie wydaje.Niech sie ktoś mądry wypowie na ten temat.
Przewaga dzięki technice
dokladnie to samo bylo u mnie, po wymianie filtra paliwa u mechanika ktory byl malo profi...podobno trzeba w jakis odpowiedni sposob odpowietrzyc ten fragment instalacji po wymianie, ale jak to juz nie wiem - drugi mechanik yl bardziej profi i juz nie ma babelkow jesli sa male i jest ich malo to nic nie szkodzi bo pompa ma cele zbiorcza. Gorzej jesli zapowietrzenie jest duze, bo pompa wtedy moze lapac "na sucho" a to powoduje jej zacieranie
"Magnetyzery przyspieszające samochód? Chip do wolnossącego dający kupę koni? Załóż sobie jeszcze duże koła z tyłu i małe z przodu - będzie zawsze z górki."
jezeli komus bardzo przeszkadza powitrze w tym wezyku to mozna sie go latwo pozbyc.
Potrzeba 2 ludzi, szmatke i klucz plaski bodajze 13, o ile dobrze pamietam.
1 siada do srodka za kolko, a drugi odkreca nakretke mocujaca metalowa rurke z paliwem do wtrysku, wystarczy ja lekko popuscic, ten 1 przekreca zaplon, paliwo zaczyna tryskac spod popuszczonej nakretki przytykamy szmatke zeby nas nie pochlapalo, dokrecamy i mowimy kumplowi zeby wyl. zaplon. Robimy tak z kazda z nakrętek przy kazdym z 4 wtysków i mamy odpowietrzone
Powiedzcie mi bo chce wymienic filtr paliwa, pprzy wymianie zalac od gory paliwem filtr, ,a czy jakos go odpowietrzyc? jesli tak to w jaki sposób?
DarkB, w naszych silnikach AHF sa filtry z odpwiecznikiem a jak wymieniasz filter to zalej go od gory zeby pompa nie cierpiala : pozdrawiam
DarkB, no to przeciez mowilem ci jak i kolega to samo potwierdzil, zalewasz, wkladasz, podlanczasz i dziala
.......
No juz jest dobrze, w starym filtrze był urwany gwint od spuszczania wody i niedośc że ciekło to zaciagalo powietrze, już jest dobrze, teraz jeszcze tylko wymienic pompe ABS bo juz paczka do mnie idzie i wszystko bedzie cacy
ja mam troche inne pytanie, ostatnio "spece" wymieniali mi filtr paliwa i niewiadomo dlaczego caly czas z niego ciekolo (Pozniej sie okazalo ze to pekniety zaworek) ale na chwile podlaczyli mi inny filtr, nie wiem czy zalali go paliwem czy nie ale kazali mi odpalic samochod i odrazu wcisnac duzo gazu tak na 3000 obr, zrobilem tak ale po chwili auto samo zgaslo i (chyba) z silnika poszla chmura smierdzacego dymu, ja bardzo sie przestraszylem ale oni wygladali na niewzruszonych i tylko patrzyli jak paliwo naplywa do filtra,czy to czasem nie zaszkodzilo silnikowi albo pompie ??
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)