Hej, czy ktoś z Was miał do czynienia z chip tuningiem?
Jak to wytrzymuje skrzynia i sprzęgło?
Printable View
Hej, czy ktoś z Was miał do czynienia z chip tuningiem?
Jak to wytrzymuje skrzynia i sprzęgło?
Wiem ze CompSport robił. Zapytaj KingSoft co i jak. Na zachodnich forach juz bardzo duzo eSek jeździ z podrobionymi softami i jak na razie nikt nie pisał o jakiś problemach. Jak jest wszystko z głowa robione to nie ma obaw
Polecam chlopakow z compsportu, juz pare modyfikacji u nich robilem i nigdy zadnych niespodzianek nie bylo, samochody do teraz jezdza az milo.
Compsport:
Stage 0,5 (360-370PS,460-470Nm) moduł zewnętrzny*
Zobacz wykres (stg 0,5)
*modul zewnętrzny gwarantuje bezpieczny przyrost mocy bez utraty gwarancji
Modyfikacje przewidziane są dla paliwa 98octan RON lub lepszych
Stage 1 (370-380PS,470-480Nm)
Zobacz wykres (stg 1)
Chiptuning
Stage 2 (390-400Ps,500-510Nm)
Zobacz wykres (stg 2)
Downpipe (Pierwsza część układu wydechowego z katalizatorem sportowym)
Układ dolotowy
Wydajniejszy Intercooler
Kompletny układ wydechowy*
https://www.youtube.com/watch?v=ziAe30lCHWg
A czy ktoś z Was ma S3 po chipie? Ciekaw jestem opinii.
Tak przeglądając onet....
http://moto.onet.pl/tuning/audi-s3-s...-od-rs3/en4w61
Ja w końcu zdecydowałem sie na chipa. Uzyskałem 164km i 253Nm, autko jeździ rewelacyjnie :)
Dobrze wiedzieć :)
Ja jestem po sofcie u kompotow i przejechalem juz ponad 15 tys na sofcie. Auto bezawaryjne i polecam kazdemu. Moja 8v wyplula 165 w serii. Po sofcie to ok 190ps i 420 nm.
To nie moje pierwsze auto po sofcie w Compsport i napewno nie ostatnie.
Też jestem po sofcie 188 kucy i 422Nm w Jettronic Wrocław przejechane ponad 24 000 km bez problemów
Witam
Przymierzam sie do zakupu audi a3 8v , mam pytanie odnośnie chlip tuningu czy jest on bezpieczny dla silnika i czy powoduje szybsze zużywanie się go ? interesuje mnie głownie 1,4 Tfsi 125 km lub 2.0 Tdi 150 km , zależy mi na wzroście przyspieszenia chciałbym aby osiągał 100 km/h w jakieś 7s
Minik, przymierz się do 2.0 tfsi
Nic nie będziesz musiał kombinować z mocą a i sam silnik mniej nerwów pochłonie niż 1.4 a do tego będzie znacznie bardziej rozwojowy i nie pali więcej niż podkręcone 1.4
TDi rozważ jeśli jezdzisz trasy.
Do miasta silnik diesla na krótkie odcinki jest pozbawiony logiki
Tapnięte z S6Edge
Z tego co mi wiadomo nie ma silnika 2.0 Tfsi jest 1,8 Tfsi ale w moim budżecie cieżko jest go znaleźć
2.0tfsi - s3 8v
Tak, tak :). Wiem że są bo widziałem na allegro. Aczkolwiek szkoda, że 2.0tfsi nie ma w Europie w A3, tylko S3 występuje z tym motorem.
a czy ktoś z Was spotkał się z właścicielem A3 po chiptuningu z firmy http://www.mtm-online.de/de/Audi/A3-...T=m2a3125152fc lub http://www.abt-sportsline.de/audi-tu.../motortechnik/
Troche odkopie temat, ktoś wie gdzie kupić dobry chip w Warszawie, oczywiście niewykrywalny przez serwis podczas przeglądu
Jedynie co możesz zrobić to kupić powerBox, który odpinasz na czas przeglądu.
Wszystko inne wykryte podczas serwisu powoduje utratę gwarancji.
a jakiej firmy powerboxa możesz polecić?
Unitronic chwali się że potrafią wgrać program, a przed serwisem przywrócić serie tak ze serwis tego nie wykryje.
Czy ktos zdecydowal sie na chipa?
Ja generalnie jestem zdecydowany tylko zastanawiam sie jak. Sklaniam sie ku stage 0,5 (czyli wpinany box) bo zawsze mozna samemu wypiac. Mam silnik 1,8 i wynika ze mozna go bezpiecznie nadmuchac do 210/220KM
Poki co obadane opcje sa takie:
1. Compsport - trzeba do ich pojechac bo stroja na samochodzie koszt 3500 pln
2. Remus - zamawia sie gotowe nastrojone uniwersalnie za ok 600 eur
3. "Inne" z ebay.de od 150 do 450 eur. Jedni daja gwarancje inni certyfikaty... ciezko stwierdzic ktory dobry
Generalnie wszystkie deklaruja przyrost mocy do 210/220. Przy opcji 1 jest o tyle dobrze ze najpierw badaja stan turbo i potem stroja pod konkretny silnik. Gotowe boxy wpinasz i niby dziala tylko nie wiadomo czy silnik jest ok i jak zareguje na uniwersalnego boxa. Cena Compsportu wysoka i jeszcze trzeba jechac do Krk lub Lodzi... chociaz ten drugi serwis nie przekonuje wygladem.
Zaden Box nie zastąpi prawdziwego chiptuningu ecu.
Jedyny plus boxa to to ze przed przyjazdem na serwis mozna go szybko wypiąć i to wszystko.
Program zawsze pozwoli na bardziej customowe podejście do tematu strojenia, ustawienia limiterów itp w sofcie.
Gregor masz racje... w koncu siedzisz w temacie :)
Dostalem od Audi rok gwarancji i chcialbym z niej ew. skorzystac, dlatego sklaniam sie w strone boxa. Na dodatek wszyscy polecani chiptunnerzy sa w innej czesci Polski niz ja (Szczecin). Najblizej Pachura w Poznaniu.
Pamietam ze kiedys robiliscie fajna akcje we Wrocku dla klubuTT. Czy macie moze cos takiego w najblizszych planach? Ew. moglbys kogos polecic blizej polnocno-zachodniego kawalka kraju? ;)
U mnie już po gwarancji więc mogę chipować :)
Mam dylemat tylko gdzie mi to dobrze zrobią i w miarę przystępnej cenie .. to jednak wydać 3500 PLN trochę żal.
Ktoś coś poleca ?
Myślałem o BEST Performance. Jakieś opinie ?
Może być gdzieś w Polsce tylko , żeby nie wywalało mi zaraz błędów i żebym nie musiał tam wracać.
z Chiptuningiem to jest tak, że na jednej wizycie się nie skończy.
Będziesz wracać do Tunera choćby na zwykły przegląd, czy oby wszystko OK lub jak Ci jakaś rurka spadnie bądź inna nieszczelność, czy czujnik wyleci to jak to mówią: Jak trwoga to do Boga.
Tak więc wybierz Tunera w miare blisko miejsca przebywania, który zbiera dobre opinie.
Z tymi opiniami to tez różnie bywa więc nie skupiaj się na negatywach a stosunku pozytywów do negatywów i wtedy jedź tam, gdzie robią dobrze.
Na Pomorzu jest na pewno kilka dobrych firm
Mam pytanie czy robił ktoś chiptunning w silniku 1.6 105km ? Jak samochód to wytrzymuje, jak egr ? Czy są jakieś problemy z tym ? I czy po prostu warto ?
1.4 tfsi Ultra (150 KM) CompSport Stage1 (firma MotoComp Zukczyn):
https://s17.postimg.org/5fqjq9adn/Remap.jpg
A jakoś tak mi się zakodowało ze 1.6 i 105 KM to silnik wolnossący ;)
Czy ktoś się orientuje do ilu bezpiecznie mozna modowac S3 8V zeby nie skrocic zywotnosci skrzyni S-Tronic?
Panowie A3 z S-tronic DQ250 - gdzie we Wrocławiu lub jakiejś rozsądnej okolicy na softa, żebym za pół roku nowej skrzyni nie musiał szukać?
Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
Do ilu można bezpiecznie podciągnąć 2.0 TFSI 225 KM Quattro (2017) ?
Witam,
Czy ktoś jest mi wstanie podpwiedzieć co mogą oznaczać te błędy?
W aucie zrobiony soft, przed softem nie było takich błędów.
Pytanie które mi się nasuwa - czy soft krzaczy czy sprzęt nie wydaje?
https://images92.fotosik.pl/59/83f15d3dbbb11594.png
https://images89.fotosik.pl/58/18903ebacfa1f05f.png
i jak efekt ? czuć te dodatkowe 30KM ? jakie osiągi ?
:D mam ten sam motor jestem bardzo ciekaw efektu finalnego
Na jakiej benzynie chipowac tfsi a konkretnie 1.4 150? 95 czy 98? Pisałem do tunerów i do mechaników i odpowiedzi mam różne. Jedni mówi bez różnicy, inni ze tylko i wyłącznie 98.
Jak u ciebie spisuje się auto po chipie? Ile już km zrobiłeś? Jakieś usterki? Jak skrzynia się trzyma?
Auto ma 53000 i jeździ jak bajka. Żadnych usterek i awarii (wymieniłem dla spokoju olej w skrzyni)
Ogólnie polecam. Co do strojenia to robiłem to 2 razy i w benzynie zalecane było 98 i jazda tylko na takiej benzynie do końca żywota auta xd
Miał ktoś do czynienia z chipem od APR? W USA jest to jedna z najpopularniejszych firm od chip tuningu samochodów VAG z dobrze rozwiniętym centrum badawczym. W Polsce jest tylko jeden oficjalny przedstawiciel, w Częstochowie. Mają dobrą renomę ale to jednak gotowiec, moja druga opcja to indywidualne strojenie w comsporcie ale w Krk nie mają hamowni. Co myślicie?
ja sądzę że do Bielska daleko nie masz a tu hamownia jest w CS
jestem przekonany również że wrażenia z drogi po napisaniu i wgraniu softu wynagrodzą Ci tą krotką trasę
Cześć, spotkał się już ktoś z jakimiś modyfikacjami w 1.5 TFSI COD?
Pisałem do CS, ale odpowiedzieli, że jeszcze brak.
Witam,
Umówiony juz jestem na modyfikację ECU (silnik 1.6 tdi 110 KM /CXXB),dodatkowo zaproponowano mi wyprogramowanie zaworu EGR z komputera silnika ,co sądzicie o takim zabiegu?
Generalnie nie mam problemów z egr samochód ma nalatane ok 60 tys km i jak narazie jest ok .Czy taki zabieg w połączeniu ze zwiększaną mocą (liczę na ok 140/320Nm) nie będzie sprawiał problemów?
siemka chipował ktoś moze 2.0tdi 184 CUNA?
Przykład od Dynosoft na spreżarce od CUNA🤔https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...b8ff852dd9.jpg
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Spotkał się ktoś z chipem pozostałych silników 2.0tfsi oprócz znanego CNTC?
Czy różnią się osprzętem od wersji CNTC i jaką moc można osiągnąć w nich samym softem?
https://i.postimg.cc/wxcLtBr5/2-0-tfsi-8-V.jpg
Wiem, że CHHB to motor z Octavii RS i Passata B8.
Miałem okazje jezdzic S3 8V gdzie zamontowany byl box od compsport w krakowie stage 0,5 + wyciety srodkowy wydech.
4.5 do 100 i 14.5 do 200
jak z wytrzymałością materiału to nie wiem ale s3 jezdzi w wypozyczalni i kazdy daje but - wszystko w jak najlepszym porzadku
oczywiscie tylko 98
Cześć Panowie,
co można zrobić samym softem w 1.4TFSI 122KM w manualu? :) Modził ktoś?
Witaj.
Oczywiście - modził :)
Oto efekt:
https://i.ibb.co/vhJ7ZGF/20180612-195931.jpg