Proponuje wątek o S3 ale 8P ?
W obecnym wątku o S3 najwięcej jest o 8l i jak tytule o innych pierdołach :)
Printable View
Proponuje wątek o S3 ale 8P ?
W obecnym wątku o S3 najwięcej jest o 8l i jak tytule o innych pierdołach :)
Zacznijmy od tego... Czemu tak trzymają cenę modele po liftingu? :p
""Zacznijmy od tego... Czemu tak trzymają cenę modele po liftingu? http://www.a3-club.net/forum/images/.../icon_razz.gif""
bo są prześliczne ?
a moje pytanie jaką macie temperaturę oleju w 265 KW ( po rozgrzaniu / na trasie ) jak termostat jest na 80 C ?
temperatura oleju przy spokojnej 90-95 stopni jeśli ogień dochodzi do 110-120
o to ok bo zastanawiałem się już nad wymianą termostatu ( 1,8 160 KW 102 C na trasie )
a masz zestaw naprawczy kół czy objazdówkę ?? bo przy większych zaciskach hamulcowych podejdzie od 8P 18 cali objazdówka i czy się zmieści pod pokrywę bagażnika ?
W QUATRO zakaz używania koła dojazdowego ze względu na mechanizmy różnicowe!! Zestaw naprawczy który jest i którego nie warto używać tylko laweta ;) ewentualnie pełne koło 18 cali jeśli chodzi o s3
Normalna a3 wejdzie dojazdowe większe nie
ewsd, maniaku - dokupiłeś sobie S3? :mrgreen:
Z tego co się orientuję jeśli założysz na przód będzie się załączał tył wiec odpada przekładnia kątowa wyśle sygnał że coś jest nie tak że koła się nie równo obracają i będzie problem :)
Mądre urządzenie które łatwo rozwalić dlatego Audi nie daje zapasu do QUATRO :)
Tak naprawdę różne bieżniki opon ciśnienie itd też są w stanie narobić problemów bez różnicy czy przód czy tył
dzięki to cenna uwaga , nie miałem dotychczas odczynienia z takim rozwiązaniem quattro .
Jezdziłem Vitarą I generacji ale tam typowo i nie do zaje.... mechaniczne rozwiązania .
Trzeba uważać i tyle i zalać super olej do dyfra o ile w pełnej serii nie ma problemu po tuningu łatwo go zagotować :D
Fajny temat, dopisuję się do obserwowanych:thumbright:
spoko temat.
Też go dopisze. Coprawda silnik mam inny i mniej awaryjny ale konstrukcyjnie wpisuje się w kanon S3 8P :P
a co do dyfra: ciężko go zagotować.
Pilnować tylko wymiany oleju w haldexie co 30tys km i warto to robić w ASO chociażby dla samego wpisu że taka usługa została wykonana.
Jest to newralgiczne urządzenie i warto mieć na to gwarancję.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Sobota na torze 2h jazdy olej w dyfrze millers LS 75w110 NT zagotował się uleciał zaworkiem odpowietrzającym :D
a wymieniany był 3 mies temu
Cena to jest pikuś olej millersa 100zl jeśli chodzi o dyfer wymiana w 15min do hldexa taniej. Problem pojawia się wtedy gdy mechanior nie łapie że tam się wlewa 2 różne oleje i popierdzieli gdzie który :D
280 albo 320zl płaciłem w marcu zeszłego roku w Krotoski-Cichy Łódź.
Tam przede wszystkim istotne jest by wlać ori olej i zalać go do idealnego poziomu.
Można taką wymianę ogarnać 100zł taniej ale wpis to wpis i nowy właściciel będzie miał jak na tacy zmianę oleju.
To samo z wymianą oleju w DSG
Można przyjechać ze swoim olejem bo ten do DSG w ASO to jakiś chory piniondz. Ponad 700zł
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Dzwoniłem dziś do ASO AutoSecjal w sprawie wymiany płynów j/w w Krakowie panienka poprosiła o VIN i się dowie i oddzwoni :)
Chyba Was zamęczę pytaniami :roll: !!! ale wszyscy chcą piszą o lampach polift szukam na allegro ale nie znajduje może macie jakieś zdjęcie . Czy warto ??
Po lift przede wszystkim LEDY !! bixenon skrętny i ogólnie ładniejszy wygląd jeśli chodzi o tył 3d są po prostu ładniejsze takie "gładsze z efektem led" :)
Auto Special Kraków 08.2016
olej haldexie + olej most + śruba zamykająca + robota :( 610 zł , plus pieczątka ASO gratis a za resztę zapłacisz Master Cart :D
W innym poście kolega : redhot odpowiada na temat brania oleju
http://www.a3-club.net/forum/images/misc/quote_icon.png Zamieszczone przez sebomaster http://www.a3-club.net/forum/images/...post-right.png
Niestety od 2008 Audi zaczęło ulepszać silnika co za tym idzie zaczęły spalać olej .. szukaj raczej 2007 roku
Nie gadaj głupot jak sie nie znasz
http://www.a3-club.net/forum/images/misc/quote_icon.png Zamieszczone przez Pixel http://www.a3-club.net/forum/images/...post-right.png
2007 to trochę już stary rocznik ... Od jakiego rocznika poprawiono tłoki i pierścienie ?
W S3 2007-2008 są BHZ które najwięcej oleju biorą. W polifcie 2009+ są już CDLA (w A3 CCZA) które mają poprawione pierścienie ale też potrafią troche oleju brać, taki urok TFSI.Wszystko też zależy od tego jak ktoś szanował i serwisował auto.
A jak to wygląda w praktyce możecie coś napisać ?
ja mam CCZA
branie oleju w granicach rozsądku czyli około 150ML/1000KM
wcześniej przed programem auto spalało 0.7L/1000KM
o dziwo ASO nie widziało problemu...
wymieniłem miskę olejową z górną podstawą (tam się zapacało) i jak reką odjął, pół litra mniej na tysiąc.
no ale...
kazde tfsi bierze olej. Czasem więcej czasem mniej.
Kupujac auto nie sprawdzisz ile silnik oleju spala.
Masz 14dni rękojmi.
Przy zakupie zanotuj, że jeżeli auto będzie spalać więcej jak 0.5L na 1000km to zwracasz nabytek.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
wg mnie moze być to wada ukryta.
Jeśli sprzedający zarzeka się, że auto nie bierze oleju to niech to da na pismie.
nie widze w tym niczego absurdalnego
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
ok miałem 1,8 TFSI które na 10 000 nie łykało nawet 1 literka a tu BZH zrobiłem ok 700 km i coś ubywa :( , i zastanawiam się czy taki urok czy może testy możliwości sprzętu to spowodowały ?
"wymieniłem miskę olejową z górną podstawą (tam się zapacało)" to jeszcze nie takie kłopotliwe gorzej chyba jak wali w wydech katalizator itp
Mam BHZ przez rok ubywa około 500ml .. robię około 5.000km
sebomaster
a ile masz już km na liczniku ?
prawie 130.000km
a ludzie się martwią, że 1.6 im bierze 0,5l na 10kkm :D
pompa wysokiego cienienia 06D109309C macie doświadczenia co ile tam zaglądać / wymieniać
http://img2.aukcjoner.pl/gallery/024222000/1_t.jpg
to ze zdjęcia wygląda mi na popychacz pompy paliwa.
Najlepiej raz do roku albo co 30tys km.
Ten popychacz kosztuje 200 czy 300zł a potrafi bajzlu narobić.
To występuje tylko w TFSi EA113
w EA888 czyli w TFSi a więc w A3 po 2008 z rozrzadem łańcuchowym wyeliminowano ten problem.
Ale wszystkie S3 mają EA113 więc warto pilnować dobrego stanu tego popychacza.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
BHZ bez błędów VAG świece wymienione ok 5 tyś , rozrusznik też ok miesiąc , akumulator ta że ok
Pacjent coraz gorzej zapala , trzeba coraz dłużej kręcić . Na pewno rano ale i zdarza się tęż i na ciepłym silniku .
Na co zwrócić jeszcze uwagę ???
sprawdź pompę wysokiego ciśnienia, czasem jak zbyt słabo pompuje to też takie cyrki odchodzą.
Popychacz pompy paliwa wymieniałem też po kupnie i potem wydaje mi się że trochę chodzi głośno .Ale raczej sprawna jak w styczniu zestroili na 300 ?? ( to raczej wyrabia )
czujnik położenia wału/wałka rozrządu?
to muszę jeszcze sprawdzić lub wymienić
dzięki za podpowiedz
Witam,
Panowie jak to jest z tym braniem oleju w S3 8p? Czy rocznik 2007 w stosunku do 2008 silnikowo przechodził jakieś zmiany? Mam upatrzoną ciekawą sztukę z 2007 roku, po "pakiecie startowym" i zastanawiam się czy nie będzie żarł 0,5l na 1000km, z góry dziękuję za info :)
Pozdrawiam
Silniki z s3 nie miały problemu z braniem oleju.
na forum opisane
dalej
http://www.a3-club.net/forum/showthr...%B3ach-)/page3
a w szukajce jeszcze więcej informacji
Witam wszystkich,
W sobote zostałem szczęśliwym nabywcą s3 8p 2007 :D i tutaj pytanie... Z góry przepraszam jeśli temat sie pojawił, szukajka nic konkretnego mi nie pokazała a mianowicie, świeci się check engine i po podpięciu pod komputer mam 2 błędy - p0441 - filtr węgla aktywnego (odpowietrzenie baku) oraz p2196 - sonda lambda. Samochód jest po zrobieniu wydechu w przemocar od turbo do końca + program w kreatorze. Pytanie czy miał ktoś podobne problemy? to prawda ze po zrobienu wydechu powinno sie usunac z kompa sonde lambde nr. 2 za katalizatorem (którego juz nie ma) i to moze być problemem? Z góry dziękuję za info..
KacperWawa
teoretycznie nie są to martwiące problemy.
Tuner drugą sondę "wyłącza" programowo ale ona i tak dalej działa a skoro padła to warto podjechać do "kreatora wykresów" ;)
by całkowicie usunął drugą sondę.
P0441:
1.
wyjmnij puszkę z węglem. Wywal ten węgiel ze środka, wytrzep dobrze i zamontuj spowrotem "pustą". tak jezdzilem rok czasu i nie było więcej błędów.
2. Możesz kupić z 2.0 lub 3.2 używany za 20zł
One rzadko padają a w serwisie kosztuje krocie.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Wielkie dzięki za pomoc :) jutro zabieram się za ogarnęcie tych pierdół, a dzisiaj eska dostała regeneracje skór zestawem colourlocka - jest bajka :) Niedługo założę osobny temat i wrzuce kilka zdjęć + info na temat samochodu.
Spotkaliście się z opinią że po stage 1 w BZH ach mogą pojawić się problemy z głowicą ??
No jak ktoś Ci zwali coś w sofcie to może:D Co dokładnie się dzieje, jedyny problem z głowicą ktróy robiłem w EA113 to wałek rozrzodu który został uszkodzony przez popychacz pompy/ a w sumie to juz pompę HPFP. NO i wycieki z uszczelnieacza wałka albo to w sumie często pokrywy zaworów.
Panowie, znam problemy z poborem oleju w 2.0TFSI ale nie wiem jak to sie ma do silników w S3 8P. Czy mógłby mi ktoś w skrócie napisać? Bo w A4 B8 2.0tfsi ma silniki wzdłużnie i biorą olej aż do momentu liftu czyli od a4 b8 LIFT silniki są juz poprawione. W S3 8P LIFT silnik jest poprzecznie? Czy te silniki są obarczone wadą fabryczną czyli nadmiernym poborem oleju?
Silniki w S3 Lift nie są obarczone problemem nadmiernego poboru oleju.
każde A3/S3/RS3 ma silnik poprzeczny(8L/8L/8V)
co do brania oleju i rozwiązania problemu to tu wszystko opisano
https://www.a3-club.net/forum/showth...-0-TFSI/page58
patrzcie co temat:
zderzak z RS5 P&P do S3 SB ^^ :)
https://youtu.be/Fjzx-ZiO5j8
Wysłane z Galaxy S6 edge przy użyciu Tapatalka
Dobry motyw, czyli co taki zderzak z rs5 jest p&p do A3 czy to oni robią jakieś zderzaki na wzór rs5?