2.0TDI BKD modyfikowany 169KM/387NM
MODEL AUTA: A3 8P 2003r
RODZAJ SILNIKA: diesel 2.0 BKD
MODYFIKACJA SILNIKA: Turbo hybrydowe, założone niestety po mapie, teraz jest po korekcie tak żeby to jakoś działało..
MOC: Seria 140 HP, teraz 169 HP
RODZAJ HAMOWNI: Obciążeniowa Masters Tuning
https://images83.fotosik.pl/329/99f6dc18abaa11d3.jpg
Jak według was wygląda mapa? jest dobrze? Mapa zrobiona była na oryginalnym turbie, które później zostało przerobione na hybrydę i zrobiona została jedynie korekta pod te turbo. Jaką moc można osiągnąć po zmianie turbiny ?
2.0TDI BKD modyfikowany 169KM/387NM
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez
Pytek
MODEL AUTA: A3 8P 2003r
RODZAJ SILNIKA: diesel 2.0 BKD
MODYFIKACJA SILNIKA: Turbo hybrydowe, założone niestety po mapie, teraz jest po korekcie tak żeby to jakoś działało..
MOC: Seria 140 HP, teraz 169 HP
RODZAJ HAMOWNI: Obciążeniowa Masters Tuning
nie cytuje się całego posta bo nie ma takiej potrzeby, zasada jest taka sama na wszystkich forach
odpowiada się stosując cytowanie selektywne bez zdjęć i filmów [/URL]
Jak według was wygląda mapa? jest dobrze? Mapa zrobiona była na oryginalnym turbie, które później zostało przerobione na hybrydę i zrobiona została jedynie korekta pod te turbo. Jaką moc można osiągnąć po zmianie turbiny ?
Czy dobrze to mozna okreslic po logach dynamicznych (i to tez w pewnym stopniu ) .
Ale biorac pod uwage ze to hybryda z potencjalem jak BRD to spokojnie powinno byc 200 ps i ponad 400 nm , gdyz ori pompki w BKD na tyle spokojnie starczaja .
No chyba ze albo to nie jest hybryda z potencjalem jak BRD albo nie bylo korekty , albo silnikowi cos dolega .