Jakie polecacie do 2.0 TFSI Quattro. Sam znalazłem te: EIBACH
https://eibach.pl/sprezyny-obnizajac...22-pi-327.html
Znacie jakieś alternatywy ?
Printable View
Jakie polecacie do 2.0 TFSI Quattro. Sam znalazłem te: EIBACH
https://eibach.pl/sprezyny-obnizajac...22-pi-327.html
Znacie jakieś alternatywy ?
Posiadam taki zestaw obniżający EIBACH E90-15-021-10-22 - 30mm sprężyny + amortyzatory bilstein. Prawdopodobnie to ten numer. Te zestawy różnią się wysokoscią sprężyn, amortyzatory prawdopodobnie są te same.
Przestrzegam jednak przed jednym.
Nie dawaj sprezyn obnizajacych do seryjnych amortyzatorow !!!
Samochód jest wtedy nieprzewidywalny na uskokach i nierównościach, w zakrętach tył "myszkuje", skacze co jest bardzo niebezpieczne.
Kupiłem moje auto właśnie z tymi sprężynami na seryjnych amortyzatorach. Po ok. miesiącu "zapoznawczym" z autem kupiłem w/w amortyzatory co było konieczne.
Zawieszenie jest teraz nieco mniej komfortowe na prostej, zwykłej, nierównej drodze, ale w prowadzeniu nieco bardziej sportowym sprawdza się doskonale.
Tylko jedno pytanie czy miałeś zawieszenie w tym amory normalne czy wersja sport?
No tak, nie doprecyzowałem. Nie mam 'Drive Select' ani wersji s-line więc podejrzewam, że były to zwykłe amortyzatory.
Dlatego zapytałem jaki miał fabrycznie zawias, może to sprawdzić po kodach wyposażenia. Jak sportowy to mamy przyczynę.
A co powiecie o zawieszeniu o kodzie:
Czy te springi eibacha podejdą?Kod:UC7 Suspension system in rear: Rear shock absorption, chassis with increased ride height
Tak przy okazji dopytam, orientujecie się*jaka jest różnica w obniżeniu pomiędzy A3 Sedan ze zwykłym zawieszeniem od A3 S-line a S3?
tu masz moja na przed i po obniżeniu
https://images82.fotosik.pl/646/4fb14a8ad3b68adc.jpg
Nie posiadam niestety zdjęcia "przed".
https://images90.fotosik.pl/115/81bc09d35cb3f82egen.jpg
Ładnie, nie myślałeś montować dystansów, bo ze zdjęcia mam wrażenie że koło siedzi głęboko. Felga 19 235/35 ?
Felga 18" 225/40
Boję się, że jak dam dystanse dodatkowo z obniżonym zawieszeniem i np. dwiema osobami z tyłu- choć bardzo rzadko się to zdarza- to mogą ocierać koła o nadkola więc dystanse raczej odpuszczę.
Bardziej bym wszedł w 19" felgę (np. rotor) bo te wydają się nieco małe.
Wiosna się zbliża to trzeba coś porobić z autem.
Mam zamiar kupić springi eibach E10-15-021-10-22, pytanie, czy przy full obciążeniu tzn. 5 pasażerów i bagażnik załadowany po brzegi będzie mi coś tarło? Koła 18" 225/40 ET45.
Wole się upewnić żeby potem na wyjazdy wakacyjne nie okazało się, że muszę na szybko springi wymieniać :P
Przy ET51 i szerokości 7,5" nie ma najmniejszego problemu - koła z tyłu są schowane około 1,5cm ...
Sam na lato będę zakładał ET45 i 8" i przyznaję, że też mi to przemknęło przez myśl, czy będzie OK.
Sprawdzając tutaj http://uniwers.vot.pl/et/ powinno być dobrze - i tej wersji się trzymam :D
Zupełnie inną kwestią jest to, że Eibach inaczej się zachowuje przy obciążeniu i auto nie "siada" tak bardzo.
Wprawdzie ja miałem 2 dorosłe i dwójka dzieci + bagażnik załadowany na full ;)
brulion
dlatego że jest to sprężyna progresywna
Czyli można śmiało zakładać. To zamawiam :-D
podepnę się pod temat - czy przy eibachu sportline czyli teoretycznie -45mm całość mogę założyć fele 9cali albo większę, obecnie mam et 42 na 8.5j 19cali i przód to na milimetry wchodzi, jedyne co mi przychodzi na myśl to wrzucić węższe opony bo obecne 235/35 wyglądają jak balony na tak wąskiej feldze