MODEL AUTA: 8P 2008 MANUAL
RODZAJ SILNIKA: benzyna 2.0 TFSI BHZ
MODYFIKACJA SILNIKA: remap + wydech MG
MOC: 267KM/353NM - 328KM/433Nm
RODZAJ HAMOWNI: MAHA W.S.O.P.
TUNER:COMPSPORT
http://images33.fotosik.pl/289/33b01bad2d3e95b0.jpg
Printable View
MODEL AUTA: 8P 2008 MANUAL
RODZAJ SILNIKA: benzyna 2.0 TFSI BHZ
MODYFIKACJA SILNIKA: remap + wydech MG
MOC: 267KM/353NM - 328KM/433Nm
RODZAJ HAMOWNI: MAHA W.S.O.P.
TUNER:COMPSPORT
http://images33.fotosik.pl/289/33b01bad2d3e95b0.jpg
Hym, hym, hym... Co tu sie rozpisywac, komentarz zbedny, przyjemnej jazdy :-D
Mmm miodzio :) pozazdroscic silnika:thumbright:
Pierwsza eska na forum ktora ma powyzej 300 kucykow pogratulowac wyniku i udanych kolejnych modyfikacji.Pozdrawiam
gratki!
wiadomo jak sie to przeklada na osiagi autka?
czy nie zmierzone jeszcze?
Na zawodach nie byłem wiec czasu 1/4 mili nie znam. Takie parametry jak moje przy dobrym łączniku pozwalaja bez wybebeszania zrobić czas w okolicach 13,2 (choc widzialem juz czasy na poziomie 13,075). Z wybebeszeniem auta udaje sie zrobić 12,8-12,9. Tak jak zaznaczylem sam póki co niestratowalem i nie wiem ile udaloby mi sie wykrecić.
Odnośnie przyśpieszenia 0-100 i 0-200 to na dwóch różnych G-tech pro udaje sie powtarzalnie zrobic 5,1-5,4 (od 0-100) i 18,2-18,7 (0-200).
Z rzeczywistych wyscigów na drodze to auto jezdzi minimalnie lepiej od M3 e46, od S5, od seryjnego WRX STI MY 09 czy też stockowego 335i. Jak na razie jedyna gorycz porażki ;) to na trasie Warszawa-Czestochowa eSka musiała z rolki uznać wyższość MB SL 600 (w najnowszej budzie czyli 517 KM i 830 NM). Sprawdzalismy sie z miłym driverem Mietka parokrotnie w przedziale od ~ 7-25 i wynik zawsze ten sam, iz MB dochodzil eSke przy ok. 14 km/h i powoli mijał. Sam bylem w szoku, iz naprawde odbywalo sie to relatywnie wolno jak na taka moc i przez to ze na trasie nigdy nie ma idealnie prostej drogi i zawsze sie kogos dogania, to nawet przy takiej mocy nie ma szans by MB uciekł eSce. Zreszta moc mocą a masa 2 ton w MB robi swoje.
A i jeszcze najfajniejsze. Jak ostatnio jechalem po trasie Warszawa-Czestochowa (nie przekraczajac 130 km/h) komp pokazal spalanie 8,78. To chyba niezle ...
Na chwile obecna w aucie nie planuje juz zadnych zmian (no moze poza dolotem). Na wiosne pomysle albo zeby troche poeksperymentowac i uzyskac jeszcze wieksza moc, albo tez autko pojdzie na sprzedaz. Czas pokaze ;)
taaakkk spalanie w eskach to wieeelki plusik w porownaniu z moca i frajda z jazdy :)
Co do startu do 100... hmmm mialem nadzieje ze bedzie mniej niz 5sek przy tych km/nm
No ale zrobic sti czy m3 niewielkim wkladem to zapewne wieeeelka frajda :) A mietek... coz... tak jak napisales zabija go masa ale prawdopodobnie powyzej 150km/h jest juz wieksza roznica na niekorzysc esek...
tak czy siak gratulacje autka i kombinuj kombinuj - jest super a moze byc juz tylko lepiej :thumbright:
Nie udalo mi sie nigdy zejsc ponizej 5 sek do 100 km/h. Skrzynia, skrzynia i jeszcze raz skrzynia !!! Niestety przy ok. 96-98 km/h musze zmienic bieg i przez to nie ma realnych szans zejscie ponizej 5 sek. Inna sprawa na ile mozna ufac wskazaniom g-techa, ale nadal uwazam ze przez przelozenia nie da sie zlamac 5 sek. Moze w przypadku nowej eSki gdzie podobno ma byc S-tronic bedzie to mozliwe, ale jesli chodzi o manual to slabo to widze:( Zreszta czy jest 5,1 czy 4,9 to nie istotne bo ważne ze auto i pózniej gdy jedzie sie z rolki daje rade ;)
a widzisz i tu poruszyles wazna kwestie na temat "naciagania" osiagow... tak jak mowisz gdzies przy okolo 96-98 nalezy wrzucic trojeczke - wiele osob traktuje i podaje czas do setki podajac tak naprawde czas do tych 96-98... jezeli Ty masz w granicach 5,1 do prawdziwej 100 to mnie juz to troche uspokoilo :)
bo spotkalem sie wlasnie z przyspieszeniami do tej oszukanej 100 w granicach 5sekund w eskach o mocy ok 260-280km i zaczelo mnie to zastanawiajac ze 8P przy mocy o 50-70 wiekszej ma taka podobna wartosc :)
pozdrowka!
Zeby jeszcze bylo DSG to poezja!
Ale wynik super. I to w eskach fajne. Nie pali duzo a zapieprza niemiłosiernie.
Do tego komfortowe auto!
Podobno ta nowa skrzynia S-tronic działa w taki sam sposób jak DSG przez co wcale jej nie ustepuje. Mysle, ze eSka zaopatrzona w ta skrzynie biegi bedzie zmieniac porazajaco i pewnie gdybym mógł dzis kupic auto z tym "leniwcem" to bym wzial S-tronica.
W 100% zgadzam sie z (A)rturo, ze przy stosunkowo nieduzych modach (bo czym przy dzisiejszych mozliwosciach jest tylko dolot i remap) mozna wykrzesać z auta drugie zycie dzieki czemu zrywa kask z głowy. A do tego wszystkiego spalanie jest cukierkowe - oczywiscie gdy sie tego chce ;)
W aucie w przeciwieństwie do Evo mam wszystko (od zlacza Ipod przez Navi i czujniki parkowania na szyberdachu konczac) i za zadne skarby nikt mnie nie przekona ze te 0,5 sek szybciej od 0-100 (na korzyść Evo) jest warte jezdzenia wozem drabinistym. eSke uzytkuje na codzień i jest fenomenalnym wywazeniem osiagów, komfortu i spalania. I za to kocham to auto :thumbright:
super autko ! gratulacje! :D
Zaktualizuje nieco temat bowiem Magicy z Bielska wykonali kilka "drobnych zmian w aucie :)
MODEL AUTA: 8P 2008 MANUAL
RODZAJ SILNIKA: benzyna 2.0 TFSI BHZ
MODYFIKACJA SILNIKA: remap + wydech MG + nowa pompa + nowe wtryski + nowy kolektor + nowe turbp
MOC: 265KM/353NM - 328KM/433Nm - 409KM/455NM
RODZAJ HAMOWNI: MAHA W.S.O.P.
TUNER:COMPSPORT
I oto mamy wynik :P Chyba musze zmienic podpis bo juz nieaktualny :p
Spójrzcie na charakterystyke wykresu.
http://img504.imageshack.us/img504/4972/s3410.jpg
Do Moda pls o zmiane parametrów w nazwie tematu bo nie moge tego zrobić, z góry dzieki.
co tu wiecej pisac....wynik powala...
temat zmieniony
Aż mnie ciarki przeszły.. :) Gratuluję pięknego wyniku
U :)
Jaja sobie robisz :P zazdroszcze wyniku ! :)
poezja
Gratulacje należa sie tylko i wyłacznie Compsport-owi. To ich wiedza i determinacja do zgłębienia tego silnika dała to co dała. Ja od poczatku uwazalem ze to auto jest idealne do modyfikacji. Zreszta czego wiecej chciec sa 4 łapy, jest komfort jest moc, przebieg momentu bajeczny.
Ja do teraz nei moge uwierzyc, ze taka moc udało sie uzyskac przy takiej charakterystyce momentu. Moment jak w dieslu tyle tylko ze do ponad 7k jest 400 NM :shock::shock::shock: Normalnie szok.
Takze panowie nie zachwycajcie sie 335i (James no offence;)) bo w rodzinie A3/S3 macie skarby z takim potencjałem ;)
Jakie wsadziłeś turbo?
Spalanie Ci dużo skoczyło w stosunku do stocku i poprzedniego moda?
Gratulacje :)
Japierdziu, licze że mnie kiedyś przewieziesz tym cinquecento ;)
Z mojej strony pokłon dla własciciela i graty dla CompSportu za mega robote!
Zastanawiam sie jak bedzie z trwałością silnika? Myslisz że takie zwiekszenie mocy mu nie zaszkodzi na dłuzsza mete?
Gratulacje dla Compotów i właściciela :)
Autko zacne, widziałem przed warsztatem w Bielsku, a po modach to.. niezła rakieta musi byc :)
PS. Blachy masz adekwatne do tego co siedzi pod maską :)
PiSi - widze ze masz w podpisie rowniez Warszawe, moze wpadniesz na jakiegos spota mazowieckiego ?:)
PS. Ustawiam sie pierwszy w kolejce na przejazdzke! :]
Powiem tak. Przez kilka ostatnich lat korzystałem z kilku tunerów, ale zawsze było jakies "ale". W 101% wierze chłopakom z Compsportu, ze jesli czegos sie podejmuja to najpierw to przemysleli. Ufam im i nastepne auto (juz inne bo po głowie chodzi mi kolejny zryty pomysł:) będzie na pewno robione w Bielsku i co do tego nie mam żadnych watpliwosci. A to ze cos mogłoby sie wywalic. No coz jesli w aucie moc podnosi sie z 265 KM i 350 NM do ponad 400 KM i ponad 450 NM to ryzyko musi byc zawsze. Jesli jednak pytasz mnie czy sie boje to nic takeigo nie ma miejsca. Zreszta wiem ze jak cos bedzie nei tak to chlopaki zdiagnozuja problem i go naprawia :)
dwa zero turbo :) jest pieknie, PiSi gratuluje modyfikacji i determinacji w dazeniu do celu. brawa dla CS. Licze, ze patryk uchylia rabka tajemnicy :D
mysle, ze teraz to v12 moze miec powazny problem.. :)
wynik masakryczny.... na forum chyba nie ma nic szybszego obecnie....
Rozumiem, ale nie chodzi mi tu o to ze turbina moze sie skitrac, czy zrobic dziura w dolocie :)
Bardziej chodzi mi o korbowody, dziury w tłokach, wywalone uszczelki albo pekanie głowicy itp.
Niemniej rozumiem podejście - jak sie spierniczy to sie naprawi :) Jeszcze raz graty, masz najmocniejsze autko w klubie :thumbright:
PISI WoW! .. teraz pewnie osiągalne 300km/h - jeżeli skrzynia pozwoli ;)
Gratuluję wyniku Tobie i chłopakom z Bielska. Dobra robota :thumbright:
wooooooooow:):)
Tak wiem ze miałes to na mysli ,ale raz jeszcze powtórze. Ufam chłopakom z CS. Pamietajmy ze duze znaczenie ma moment, a ten został ustawiony w odczuciu CS bezpiecznie.
Dodano:
Glac 300 km/h osiagnal juz MTM gdt zrobili eSke na 380 KM i 450 NM.
http://www.youtube.com/watch?v=DkMeX...eature=related
U mnie jest wiecej wiec nie powinno byc problemów. Tyle tylko ze V-max w zupelnosci mnie nie interesuje, wiec nie bede tego sprawdzał ;)
niezłego masz potwora :) wynik ostry i sprzęt też diabelski :)
no wynik piekny :o :)
to sie musi dopiero zbierac :)
gratki
Poleglem! Super robota i w takiej budzie to naprawde jest potwor... Juz widze jak to na drodze sie zbiera. Wypas! :D
Kolego musisz mi pokazać to cudo !!!! Daj znać jak będziesz w Warszawie :)
Gratulacje ;)
Nie mogę wzroku ściągnąc z tego wykresu... GRATULACJE dla Ciebie i CS'ów. Jesteś pierwszy co w opisie może sobie wpisać 1L/200KM :D
Gratuluję CS i PiSi!
W6 DEVIL ładnie gada - miałem okazję posłuchać jak odbierałem swoje autko
W rzeczy samej, devil to właściwe określenie dla tego samochodu.
Niesamowity wynik, i jak Dominik_m napisał... ponad 200KM na 1 litr pojemności:thumbright:
O kurcze. Sa szybsze S3 w Europie?
A jak jest z trakcja? Zrywa przyczepnosc na 2?
A sprzeglo? Kolo zamachowe? [tu pewnie patryk odpowie]
Koniecznie musisz jechac na jakies zawody 1/4 aby dac porownanie do innych aut
juz raz napisalem w czyims watku ze slabo nie jest, ale u Ciebie to naprawde slabo nie jest :| jak sie silnik sypnie to zakujesz, uturbisz i bedzie 5XX KM ;) jak sie bawic to sie bawic
Wykres jest praktycznie gorący wiec nie moge nic powiedziec o wrazeniach z jazdy. Pojezdze autem to zdam relacje. Nie wiem czy zrywa trakcje, ale sprzeglo seria :D Jak padnie to sie wymieni ;)
Co do szybszych w Europie to nie wiem czym to mierzyc. Kiedys gr1zly wkleil link gdzie koles bodaj na 3071 albo czyms podobnym mial chyba 426 KM, ale tamta modyfikacja przy tej to niebo a ziemia. Zobacz Artur jak tutaj wczesniej wstaje turbo i jak długo pompuje. Do 7000 jest ponad 400 NM. Porównaj sobie takze wykres z pierwszej strony gdzie zobaczysz jak minimalna jest roznica pomiedzy seryjnym trubo a tym jesli chodzi o wstawanie. Tym autem mozna rewelacyjnie jezdzic na codzizen w dolnej czesci obrotomierza !!! Ja w angielskie i amerykanskie konie srednio wierze i obstawiam ze jest to jedno z najszybszych S3 BHZ w Europie.
Takze Artur zastanow sie na kupowaniem eM3 czy jakis innych cudeniek w miejsce eSki. Pamietaj ze krol (czyt. wladca pierscieni( jest tylko jeden:)
Ja jeszcze nie dowierzam... Gratulacje dla Ciebie i swietna robota CS :D Cudo...
Wielkie WoooooW
Auto przekozak niezły przecinak z niego się zrobił. Oby teraz tylko bezawaryjnie jeżdziło. Gratulacje dla właściciela i CS'ów :)
Jeszcze mala prywatna: CO DIZLE NA TO? :D