witam, czy ktos zna moze te firme? http://www.bbx.pl/html/azv_bkd_bmn_bkp_bma.html
moze ktos moze przetoczyc opinie na temat tej firmy? pisza ze jakies czesci ceramiczne posiada ta turbina wiec moze bedzie mniej awaryjna niz inne
pozdrawiam
Printable View
witam, czy ktos zna moze te firme? http://www.bbx.pl/html/azv_bkd_bmn_bkp_bma.html
moze ktos moze przetoczyc opinie na temat tej firmy? pisza ze jakies czesci ceramiczne posiada ta turbina wiec moze bedzie mniej awaryjna niz inne
pozdrawiam
nie znam firmy , ani hybryd z ceramika..
ale co znaczy moc zalezna od wyposazenia silnika ??
450Nm ?? chyba tylko na ich hamowni, nierealne
do 200PS na hybrydzie za 4tys zl ?? a na pewno jeszcze cos wyjdzie, gra nie warta swieczki moim zdaniem
jak hybryda to musi byc ponad 200 , ale nie za te pieniadze
osobiscie wolalbym troszke dolozyc i wsadzic kit BMN turbo od Compsportow na te bezpieczne i bezawaryjne 190-200PS
albo turbo KKK z silnika BRD (A4 170PS) , troche mniej roboty niz przy BMN, zmiana kolektora + przerobienie wydechu = moc na 99% ponad 200PS, troszke gorszy "dol" niz przy GT17 z BMN-a , ale mamy fabryczne turbo
Dynosoft robi takie mody, Aligator ma takie turbiny w dobrej cenie, fabrycznie nowe.
Gdybym teraz mial robic z autem to wybralbym wlasnie cos takiego.
czyli z turbina z BRD jest mniej roboty? slyszalem opinie ze mniejszy probroblem jest z BMN, jest jakis gotowy kit u compsportow. jestem ciekawy ktora turbina wymaga wiecej kombinowanie, ciecia i spawania?? A jak kwestia awaryjnosci? Podobno turbina z BMN sie nie sypie. Miro orientujesz sie czy Wojtek zakaklada te turbiny z BRD? NIe mozna sie do niego dodzwonic obecnie
pozdrawiam
mniej roboty jest z turbo z BRD, ale tez trzeba zmienic kolektor na z silnika 2.0TDI 16V montowanego wdluznie, czyli z a4,a6 i przerobic kawalek wydechu
Tak jak Ci napisalem Wojtek ma takie turbiny, nowe z gwarancja, na 99% by to zrobili i zalozyli, a wydech w MG.
Nie dodzwonisz sie do niego bo jest do konca sierpnia na urlopie
Z awaryjnoscia trudno powiedziec, na pewno kazda fabryczna jest pewniejsza niz hybryda
Miro czyżbyś narzekał na Swoją hybrydę?
przegladalem rozne fora i widze ze z hybrydy niestety padaja jak muchy, mediana zycia raczej nie przekracza 1 roku, teraz pytanie czy taka hybryde mozna regenerowac w kazdym zakladzie czy tylko w tym, ktorym ja stworzyl? czy po zmianie hybrydy na serie mozna jezdzic bez zmainy softu? Miro dlaczego piszez ze turbina z BRD daje wieksza mozliwosc niz BMN? po wykresach widac ze w obydwu przypadkach 200PS to max.
ja ze swojej jestem zadowolony, nic sie nie dzieje, tzn dzialo sie, zapiekly sie lopatki turbo (to akurat moze stac sie w kazdej, rowniez fabrycznej) zostaly wyczyszczone i jest gitara, tyle ze moja jest robiona w Finlandii, a te u nas od Karambola itd coz.. , chociaz chlopaki maja i jezdza,
Turbo z BMN-a a BRD, trudno jednoznacznie powiedziec ktore pozwala na wiecej, zbyt malo ich zrobiono, jedna to Garrett druga to KKK, z tego co pisza i Wojtek mowil, na KKK da sie troszke wiecej uzyskac, oczywiscie duzo zalezy rowniez od reszty podzespolow, jak bada liche wtryskiwacze itd to takiej mocy nie bedzie.
Czasem lepiej troszke mniej a bezpieczniej, bez "overboostow" itd
Ja caly czas porownuje do tej hybrydy z linka, chodzi mi o to ze za te pieniadze mozna miec fabryczne, na 100% duzo bardziej stabilne turbo na ktorym uzyska sie ta sama moc.
CS za kit bierze ok 5tys zl
Dynosoft trudno powiedziec, trzeba liczyc, turbo ok 2tys zl (nowe fabrycznie) + kolektor ok 200-250zl + przerobka wydechu ok 800-1000zl +zalozenie i zestrojenie?? = ?? wyjdzie pewnie podobnie jak ta hybryda - i nad takim modem bym sie zastanowil
oczywiscie ni ema co gdybac, takie rzeczy trzeba ustalic indywidualnie z tunerem, zostawic auto na pare dni i odbierasz potworka.
zostaje ci - stare turbo, chlodniczka spalin z klapa , mozna wyciagnac jeszcze calkiem EGR a to wszystko sprzedac, pareset zlotych sie zwroci.
Miro, piszesz ze do zalozenia sa dwie fabryczne turbiny KKK i BMN, z tego co juz znalazlem to z zalozeniem BMN`a jest duzo zabawy i to nie tylko z jej obróceniem i dopasowaniem dolotu i wydechu, doczytalem ze zaluzje sa inaczej sterowane ? czy wiesz cos wiecej na ten temat ?
z kolei KKK jest sterowana tak jak standardowa BKD i duzo latwiejsza do zamontowania, z koleji piszesz ze przy tej turbince jest gorszy dól, czy mogl bys mi podeslac linki z wykresami do zestrojonej turbo z BMN na BKD i KKK na BKD.
Witam po urlopie.
u nas w dziale wykresy masz bkd z zestawem od CS
kilka takich aut jest na forum leona
turbiny z BRD u nas chyba jeszcze nikt nie wsadzil, ale powiem ci ze ja osobiscie bym sie teraz na nia zdecydowal, to KKK potrafi zadziwic.
Rogal zrobil pare aut na tym , Aligator i wykresy sa zachecajace.
wiecej jest na forum seata
http://forum.seat-racing.pl/viewtopi...=unread#unread
http://forum.seat-racing.pl/viewtopi...14386&start=50
no to chyba bede pierwszy, na 100% wiem ze kupie 8P z BKD i juz poszukuje w dobrej cenie turbiny z BRD, zobaczymy co z tego wyjdzie.
tutaj jest konkretny opis ale w a4 :
http://www.racingforum.pl/Audi-A4-B7...rs-t64103.html
oni maja ta wade, ze maja maly IC jak u nas w 8l tdi, nas to nie dotyczy
zacytuje :
Silniki 2.0 TDI 16V do 2000 obr mają zamkniete po jednym zaworze dolotowym, a komora jest napełniania przez
specjalny spiralny kanał (po 1 na cylinder). Daje to lepsze spalanie i brak laga z dołu.
1. Wywalasz rumuńskiego Garetta, dajesz kolektor od Audi A4 2.0 TDI 16V (np. BLB, BRE) albo od najnowszego CR 2.0 TDI
i wieszasz na nim co chcesz nawet wiadro.
2. Turbina z silnika 2.0 TDI 170 KM wzdłużnego (dzielony kolektor) KKK nr VW 03G 145 702 H
Jest ona P&P poza przerobieniem węża od strony zimnej ze spręzonym powietrzem (tego co idzie do IC).
3. Seryjny cooler jest centralny i duży, taki jak ARL. Wystarcza do 230-240 KM. Powyżej można dac z S3 265 KM cały aluminiowy - wystarcza na jeszcze więcej.
Miro, wlasnie zakupilem kolektor i turbinke, turbina z brd ma jednak inny wydech i niestety bede musial przespawac wydech to odrazu pozbede sie katalizatora...
zgadza sie , DP trzeba przerabiac
no to bedzie zabawa, teraz musze nabyc wydech z a4 ... albo dorobic flansze ...
hmm, nie wiem czy tak sie da, najlepiej by bylo zrobic DP pod konkretne auto w firmie zajmujacej sie wydechami
a wlasnie, jakiej wielkosci zrobic DP biorac pod uwage ze wydech zostaje seria, flansza zostanie mi dorobiona do turbiny. Mam firme ktora wygina rury , tylko nie wiem jakiej srodnicy dac, standard czy 2.5" ?
zrob sobie DP 2,5 , tak jak ma kolega tutaj :
http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?t=34152
i bedzie lux, oczywiscie lepszy bylby caly wydech, ale.. wszystko z czasem
U mnie w rodzinie mama jeździ BKD z turbo od BRD i powiem, że nie odczuwa się słabego dołu czy coś takiego. Wręcz przeciwnie sama jazda jest sporo przyjemniejsza do tych 2k rpm niż moją serią bmm. Jakbym miał porównać samą jazdę serią bmm a bkd z turbo brd do 2k rpm to wybaczcie ale jazda bmm jest nudna, ciężka bo trzeba deptać gaz i krecić do 3k rpm żeby normalnie jechać. Naprawdę polecam taką modyfikacje. Do tego auto posiada kompletny wydech 2,5" od MG i jest wystrojone na 200/400.
Jak przyśpiesza można sprawdzić w dziale filmy i zdjęcia.
caly wydech moze jak sie dotocze do polski na swieta to bede z Michalem gadal ;) poki co musi wystarczyc. Zreszta 200/400 bedzie OK.
szybkie pytanko, czy miedzy kolektor wydechowy a turbine ( brd ) idzie jaka uszczelka ? czy skreca sie wszystko bez niczego ?
A ja się podłącze, Miro wszystko ładnie wytłumaczył kiedyś, ale ja nie mam pewności jak jest z przewodami olejowymi, pasują P&P z bkd do nowego turbo z BRd czy cos też trzeba motać?
wlasnie jestem w trakcie zakladania i turbo juz wisi, przewod doprowadzajacy zostaje ten sam trzeba go tylko troszke poprzeginac, odprowadzajacy jest o 10 cm za krutki gdyz turbo z brd siedzi 8 cm wyzej od bkd, wlasnie zakupilem na ebaju przewód o nr 028 145 736AF, jest jakies 10 cm dluzszy i powinien pasowac, jak dostane przesylke to zdam sprawozdanie. Przy turbo brd chlodzniczka egr jak i sam egr nie ma miejsca pod maska.
Dzięki za informacje, a mógł byś jeszcze powiedzieć od czego to przewód a nie tylko numer?
Może niedługo i ja zacznę kompletować elementy do tej układanki :)
jak juz wsadze to zrobie caly opis z zdjeciami o wkladaniu turbiny brd. wg sprzdajacego jest to przewod z a4/a6/passata, wiecej nie wiem gdyz jest poprostu zdjecie nowego.
to jeszcze powiedz gdzie i za ile dorobiłeś DP ?
osobicie poprostu ucinam kata i bede wstawial rure 2.5 cala . wystarczy kupic gieta rure nierdzewna ( 90 * ) podocinac i wspawac. Flansze dorobila mi firma za 20 funtów.
Problem jest jeszcze z rurkami od klimy, przez to ze turbo siedzi wyzej so one tylko 5 mm od turbiny, wyciaglem czynnik r... odkrecilem je nagrzalem palnikiem i wygiolem ze siedza sobie teraz 4 cm ponizej turbiny.
Witam
jako ze po przeczytaniu sporej ilosci tematow nie zaspokoilem swojej ciekawosci , podepne sie pod wasz temacik , otoz musze zregenerowac turbawke BKD. mam w okolicy prof. i sprawdzony zaklad. czlowiek ktory sie tym zajmuje powiedzial , ze moze mi wstawic wiekszy wirnik ( np.BMN) i powiekszyc wylot powietrza. robil juz cos takiego dla kogos w benzynie pod 350 ps i sie sprawdza. moje pytane - czy warto w to wchodzic?
Moja turbinka wymaga już regeneracji, więc przy okazji chcę ją zmodyfikować. Po wykonaniu kilku telefonów wstępny wybór padł na firmę Perun, lecz mimo to chciałbym wpierw zaczerpnąć opinii szanownych forumowiczów.
Perun w pełni słuszny wybór, 5/5 :)
Jeździ ktoś S3 8P na hybrydzie od Peruna ?
Sporo esek, ale większości nie ma na tym forum :P
Ja miałem hybryde k04-064 od peruna i może miałem pecha ale niestety musiałem odsyłać ja na poprawkę a potem i tak była z****na i ostatecznie wysłałem do turbospec i teraz śmiga
Wysłane z Huawei P9
Jeżdżę na hybrydzie od Peruna i do chwili obecnej polecam jak najbardziej.
Zrobione ponad 10tys km i totalnie nic jej nie dolega.
Z hybrydami jest loteria. Jedne działają, inne nie.
Póki co perun na 5!
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Szukam osób które ostro podniosły osiągi w silniku 2.0TDI BMN. Samym programem osiągnięto u mnie 210KM 448Nm. Minął rok i przy okazji regeneracji turbosprężarki w Perun Turbo zleciłem też modyfikację. Z Garrett GTB1749 została zmodyfikowana do standardu GTB1856, co miało zapewnić plus około 40KM. Niestety tuner mimo wielu prób modyfikacji programu nie jest w stanie przekroczyć osiągów które były do tej pory, mimo że turbosprężarka rzeczywiście jest bardziej wydajna. Czy ktoś robił już tego typu modyfikacje i jest w stanie powiedzieć, czy coś jeszcze trzeba zrobić i co może powodować takie ograniczenie.
Wczoraj rozszczelnił mi sie przewód od turbo w strone intercoolera ,silnik BMM ten pomaranczowy 3c0145828, zamówiłem zamiennik po czym okazało sie że nie posiada on zwęzki o takiej srednicy jak oryginał -czyli przelot . Jakie skutki mogą być założenia zamiennika z wiekszym przelotem ? Silnik po wirusie -turbodziura?? z logów wynika ,że ładnie pompuje .
Prosze o jakies sugestie .