Witam
chcę założyc d mojej a3 turbo z zewnętrznym wastegate'm i mbc. Co zrobić z N75, można go wyrzucić?
Printable View
Witam
chcę założyc d mojej a3 turbo z zewnętrznym wastegate'm i mbc. Co zrobić z N75, można go wyrzucić?
a po co Ci MBC? podłącz ten wastegate pod n75
Chciałem zwiększyć ciśnienie doładowania.
n75 chyba do 1,5 bara starcza, więcej chcesz ładować?
Nie:D Chciałem tak 1,5
no to już znasz odpowiedź ;)
Powinno starczać niby do 1,5 bara ale różnie to bywa... Z tego względu ludzie zmieniają na N75 Race 034906283H bądź 034906283J :)
trochę info tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=72&t=335905
to juz lepiej coś takiego
http://www.racingforum.pl/index.php?...c=72932&hl=n75
ja osobiście zostałbym przy n75 narazie ;)
Nie piszcie taki bzdur prosze Was. N75 nie "starcza" bo co ma w nim niby starczac. Wysteruje jakie cisnienie chcecie.
według linku który podałem wyżej, powyzej 1,5 zdarzają się problemy;)
ja u siebie 1,5 nie mam więc nie wiem jak to w praktyce, ale kilka osób się wypowiedziało jak to u nich jest
Teraz mam problem bo po zmianie turbo regulatora paliwa na 4 bary silnik wkręca się na postoju ładnie ale w jeździe tylko do 4tys obrotów i jakby gaśnie. Po puszczeniu gazu i dodaniu znowu kreci się do 4. Po odłączeniu przepływki kręci się wyżej tylko jest zamulony. Przy powolnym dodawaniu gazu podczas jazdy silnik kreci się do 5500 obrotów, a przy gazie w podloge tylko do 4000.
Witam
Nie dawno założyłem sobie wydech przelotowy. Podczas montażu zauważyłem, że klapka od wastegate jest niedomknięta.
http://images65.fotosik.pl/579/8230ea4aa00756a0med.jpg
Nie wiem, czy to ma znaczenie ale poniżej 2tys. obrotów po odpuszczeniu nogi z gazu, wydech "bulgocze" strzela, bardzo przyjemnie zresztą. W sumie podoba mi się to, ale nie wiem czy to normalny objaw przy przelocie.
Uprzedzając pytania DV mam zmieniony na oryginał od TT 710N.
Czy jest możliwość regulacji gruszki od turbo bez angażowania mechanika, tak aby zamknąć tą nieszczęsną klapkę?
jest możliwość, trzeba pokręcić śrubką na cięgnie od gruchy
Załóżmy że udało mi się, nie wpłynie to negatywnie na doładowanie?
Jeżeli za mocno nie naciągnąłeś to nie powinno być problemu, jak przesadzisz to będzie ci przeładowywał i będziesz czuł takie kołysanie w trakcie przyspieszania.
Może ktoś za słabo dokręcił nakrętkę i po prostu zluzowała się. Mniej więcej jeżeli sprężyna nie jest zmęczona to nakrętka na sztandze powinna być dokręcona na jakieś 5 obrotów od momentu skasowania luzu na tym połączeniu.