Jak to jest z przyspieszeniem w 1.6? Na stronie klubu podane jest 11s(w katalogu z 2000roku widzialem nawet 10.9s) natomiast na innych stronach jest 11.9s. Ktora jest poprawna? I dlaczego moc podaje sie 101km a gdzie indziej 102km?
Printable View
Jak to jest z przyspieszeniem w 1.6? Na stronie klubu podane jest 11s(w katalogu z 2000roku widzialem nawet 10.9s) natomiast na innych stronach jest 11.9s. Ktora jest poprawna? I dlaczego moc podaje sie 101km a gdzie indziej 102km?
11s do setki i 101 koni a nie 102.
http://www.beltowski.pl/audi/model/a...zne/index.html
link do danych technicznych audi a3 - podaja 102km i 11.9sek do setki. czyzby nowe a3 bylo mocniejsze o 1km a zarazem wolniejsze?
101 ma 8 zaworowy a 16 ma 105Cytuj:
Oryginalnie napisane przez hryszek
przyspieszenie i tak i tak trwa wiecznosc
no napewno 1.8T to nie jest ale bez przesady bo 1.6 pod miano zawalidrogi tez nie pasuje! Wg mnie calkiem żwawe autko ktore bardzo dobrze sobie radzi na drodze.Cytuj:
Oryginalnie napisane przez KARWAN
a wracajac do tematu to 16 ma 115 koni natomiast 8L ma 101 a 8P ma 102. nie rozumiem tylko dlaczego 8L ma lepsze przypieszenie niz 8P (dane z http://www.a3-club.net/baza_aut/ )
chociazby dlatego ze 8L jest 115kg lzejsze od 8P a to duza roznica :)
a co sadzicie o 8l AKL ?bo taki chyba ma m:)
a co chcesz uslyszec ?Cytuj:
Oryginalnie napisane przez fafik
Co do osiagow katalogowych to wezcie po uwage ze rozne wersje wyposazenia roznie waza :!:
To samo tyczy sie 8L i 8P co chyba powinno byc logiczne ze roznica w wadzie jest znaczaca co sie od razu przeklada na osiagi.
Wszysce po czesci maja racje bo sa silniki 101, 102, 105, 115KM tylko ze to wszystko sa silniki o roznych oznaczeniach a co za tym idzie mniejsze lub wieksze roznice posiadaja (np w osprzecie, elekrtonice, mechanice)
Kolejna kwestia sa rozne normy pomiarow zarowno mocy oraz osiagow. Wedlug jednych standartow mierzy sie z jedna osoba, gdzie indziej z polowa max obciazenia itd. Dlatego zawsze powinna byc podana norma w jakiej zostalo zmierzone... stad sie tez biora realne roznice w osiagach katalogwych roznych producentow... kazdy przejmuje swoj schemat testow :idea:
Ja mam 102KM i przyspiesza w 10,5s do 100.Torpeda to to moze nie jest ale jakoś można przebidowac.Predkość maksymalna do której rozpedza sie na oponach 225 to 190km/h.Na 195 szedł przeszło 200
http://www.youtube.com/user/automoto.../0/zwCDRUrx9oc
Calkiem spoko, ale "jedynka" byla o 0.4s szybsza :). Ciekawe jak to sie ma w 140@170 - sprawdzal ktos jak seria wypada na tle wirusowanej 140tki?
szału ni ma
też mi coś - tak to jeździ stare 8L 1.8T, które można kupić za 10 tys. zł
Piotrek z tym, że takie 8l waży właśnie waży 1300kg? może i nie nawet :)
a ten klocek kopciuch 8P 1500kg plus :)
no, ale jak KiTo mówi to fakt szału nie ma....
A to juz jest silnik CR ? czy jeszcze pompki ?
Musze nagrac swojego jak startuje :-)
niewiem jak 140 po programie sie zbiera,ale mam obecnie porownanie miedzy asz 160kucu jedna oska (program)i bmn 170 quattro.oba stoja pod domem.i powiem ze w bmn nie ma szalu taki jakis mulasty.asz owiele lepiej sie zbiera
horus1979 dokładnie tak jak piszesz tez mam asz po sofcie i to zpaierd... :D a mój bmn tez po sofcie w Q no nie to samo ...;/
Raz zrobiliśmy im sprawdzian na ćwiartkę i BMN wygrał ale przewaga byłą tylko na starcie dzięki Q .... także tego .... ciężka krowa ;/
nie od dzis wiadomo ze 8p musi miec z 30PS wiecej zeby jechac tak samo
wystarczylo zobaczyc troche startow na ktoryms OP
prawda jest taka ze 140 nie jedzie w ogole, 170 wystarcza do w miare sprawnego poruszania sie, ale zeby jechalo musi byc w 8p 200>
Piotrek ma zupelna racje, stare 1.8T jezdzi lepiej.. ale nie tylko o to w tym chodzi
bo Sklasse 320CDi ktore kosztuje 300kola jezdzi jeszcze gorzej
Dokładnie tak jak Miro pisze, co Wy porównujecie. Czy naprawde uważacie, że 8P służy do ścigania się? Do ścigania to bym zabrał napęd na ośke (tył lub przód) i jak najlżejsze nadwozie lub ogołocił z bebechów.
To ma jechać, ale też i przewozić w komfortowych warunkach kierowce i pasażerów.
Dla jednego nie ma nic poniżej merca S klasy dla innego starcza fiat panda.
wszystko zależy od tego kto ma jakie podejście do osiągów jednemu starczy 105 w 8p drugiemu nie wystarcza 200 hp:)
na taką masę całkowitą nie ma tragedii...
a jak komuś jest mało w ofercie audi jest jeszcze dużo innych silników...
ewentualnie zostaje skorzystanie z usług dobrego tunera;p
Lepiej miec nadmiar kucyków pod maską niż niedostatek. Przydają sie szczególnie podczas wyprzedzania. A i do killowania czasem się auto nada choć nie po to je kupowałem
słabi idzie. Wiencej kuniów mu, musi być conajmniej pińcet! :mrgreen: a po za tym diesle śmierdzą, kopcą, klekoczą i nie nadają się do szybkiej jazdy. benzyna conajmniej 1.6 z gazem to jest dopiero potwór! :mrgreen:
Panowie - wszystko jest książkowo. Wiele starszych aut można porównać na niekorzyść tej 8p, ale nie o to przecież chodzi, jak chcecie pooglądać KOKS'u to sprawdźcie z tego kanału RS3 :).
Wrzuciłem, żeby móc sobie porównać z konkurencyjnymi modelami... i jest kilka niespodzianek w porównaniu do tabelek/danych producenta - 8p trzyma się praktycznie w przedziale. Trochę mieli pomimo dsg.
Jeżeli kogoś interesuje ile różne samochody mają w rzeczywistości 0-100 km/h, 100-200 km/h, 1/4 mili to zapraszam na moją stronę gdzie publikowane są zmierzone przeze mnie samochody ze Szczecina i Zachodniopomorskiego urządzeniem Racelogic Performance Box:
https://www.facebook.com/RacelogicZachodniopomorskie/
Natomiast jeżeli ktoś jest fanem Bunkrów, opuszczonych budynków to również zapraszam do drugiej stronki:
https://www.facebook.com/monajkowe.bunkry/
Witam wszystkich. Co myślicie o tym przyspieszeniu? Jedyne modyfikacje jakie zrobiłem to filrt stożek i pełen przelot od kolektorów po końcowy :D A jak przyspieszają wasze trójeczki :D
https://www.youtube.com/watch?v=x1uN7-aQcrA
Jest moc, nagraj jak brzmi 1.6 w przelocie, Pozdr.
jak to temat o przyspieszeniu 0-100 i nie tylko w 1.6 to moja poprzednia A3 całkiem dziarsko się rozpędzała. Coś w okolicy 4s
https://youtu.be/oFzpWK-mt6w
Wysłane z Galaxy S6 edge przy użyciu Tapatalka
Znudzilem sie i wylaczylem przy 50km/h.
Siema,
mam A3 2005 8P Sportback 3.2 S-tronic i przyspieszenie katalogowo powinno wynosić 6.3 s do setki. Zmierzyłem dzisiaj (chyba w miarę dokładnie) przyspieszenie w mojej A3 BEZ LAUNCH CONTROL i wyszło mi 7.05 s. Robiłem 4 próby, na Drive i na Sporcie. Wynik za każdym razem taki sam +/- 0.1 sekundy.
Pytanie brzmi: ile u was wynosi przyspieszenie? Czy 7.03 to nie za dużo przypadkiem?
Mam wrażenie, że u mnie na pierwszym biegu przy 3200 rpm była lekka zamułka. I drugie pytanie czy katalogowo podają start z launch control czy bez?
filmik z pomiaru (sorki za jakość):
https://www.youtube.com/watch?v=ywJGqyrlxnc