Witam
Szukam jakiegoś konkretnego warsztatu który robi SWAP w okolicy Jaworzna - Katowic - Dąbrowa
Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk
Printable View
Witam
Szukam jakiegoś konkretnego warsztatu który robi SWAP w okolicy Jaworzna - Katowic - Dąbrowa
Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk
Kupiles???? Nie gadaj, wyprzedziles mnie. Ile dales pw please
Danio, jeszcze nie kupiłem - ale jestem na dobrej drodze tylko jeszcze mam kilka pytań ;)
kupujesz anglika..czy sam silnik z osprzętem..??
sam silnik - bo co mi dodatkowy złom na podwórku :P
PW sprawdź. Dam Ci namiary na mechaniorów co mi robili swapa:) Do dzisiaj wsio śmiga bez problemów:)
A jak masz jakieś pytania, to pisz, to sprawdze co masz za problem:)
Zapytaj też kolegę Sensej, on też robił swapa z 1,6 na 1,8t.
EDIT, opróżnij skrzynkę z PW, bo nie mogę wysłać.
napisz do mnie na pw lub gg
Nie próżnuje tez juz szukam:P
Pamietaj ze heble tez sie przyda wymienic a do zwrotnic 1.6 Sensej mowi ze nie podejda wieksze dyski
Panowie a takie małe pytanie tak plus minus w kosztach robocizna + graty ile to mniej więcej taki swap wychodzi ?? 4 tys ? czy więcej
Silnik z osprzętem ok 3 tys, robocizna to jeszcze dokładnie nie wiem, a napewno coś trzeba będzie jeszcze dokupić. Myślę że w 5 idzie się zamknąć. No chyba że ktoś robi już coś grubszego - turbo, wydech, dolot...
Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk
Danio - właśnie nad tym też rozmyslalem... Muszę się zgłosić do naszego kolegi ;-)
Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk
u mnie dwóch mechaników, po swojej robocie, uwinęło się w 5 dni. w garażu stało moje auto i golf IV jako dawca, wiec wszystko było pod ręką.
Skasowali mnie 3000zł. W tej cenie był swap silnika, hamulców, wymiana + części - kpl rozrząd, filty, oleje.
Jak ktoś ma ochotę to mam cały czas dostępny gotowy zestaw na swapa na 1.8 T AGU za około 3000zł
Mam też kompletny swap hamulców na 288mm za 450zł:)
będę chciał się skontaktować z Twoim mechanikiem ale Ty miałeś anglika czy europejczyka?
bo wychodzą rzeczy których się nie spodziewałem... Twój mechanik ma może kontakt mail'owy?
fradi ale zainwestuj sobie odrazu w http://allegro.pl/seat-leon-1-8t-skr...119322308.html bo potem to jest dodatkowy wydatek a tak to jak masz dac za skrzynie 600 czy 700 to lepiej dolozyc i kupic odrazu taka :) wiesz jak by nie moja sytuacja to tez bym juz taka mial ale co innego chodzi po glowie :)
mailowo ciężko będziesz mieć z moim mechanikiem.
On tylko telefonicznie, a i tak ciężko go dostać pod telefonem, bo albo w robocie, albo jakieś auto na podnośniku.
Słyszałem od Łukasza że zwrotnice potrzebujesz. A hamulce ponoć już masz jakieś. Te hamulce kupiłeś razem ze zwrotnicami?
Ja przekładałem z anglika.
Mechanicy mieli dwa auta pod ręką, z jednej strony garażu golf anglik, a z drugiej strony A3. I wszystko jest jak być powinno, fabryczny wygląd, kable poukładane tak jak mają być, żadnego widocznego "flekowania". Muszę tylko zmienić łapy silnika, bo zostawiłem te z wolnossącego, i silnikiem mi trzepie:) a strojenie tuż tuż:D
pomysł na swap już Ci przeszedł? :)
buzz - nie, ja wracając ze Słowacji cały czas byłem przygotowany na swap ale miałem pożyczyć kasę od rodziców lecz sytuacja jaka wyskoczyła, spowodowała, że nie dostanę pieniędzy od nich :/
Ludziska a powiedzcie mi osprzet ze 150konnej 1.8T bedzie wspolgral mi z silnikiem esy???? Wiadomo procz ecu mowimy.
zalezy co mas zna mysli jesli chodzi o osprzet i z ktorego roku esa
Sensej eska i ten silnik ktory z niej posiadam jest z 2000 roku. Ale chodzi mi poza tym co juz pisalismy Czy podcisnienia, ****** n75 czy o wszystko to jest to samo co w zwyklej 1.8T.
Pedal sprzegla tez musze wymieniac prawda??
wszystko inaczej jest podlaczone w apx w stosunku do 1.8t 150 / 180
sam pedał sprzęgła nie wydaje mi się żeby był inny, wysprzęglik to inna bajka. podciśnienia są totalnie inne, ale nie wszystkie Ci będą potrzebne :P N75 wytrzyma do 230-250KM ze 150tki maks, dv też może być słaby. jeszcze zostaje map sensor
Witam DanioUk rozumiem że robiłeś "przezszczep" silnika 1.6 na 1.8T ? Włąsnie przymierzam sie do takiej operacji i moje pytanie brzmi czy silnik od golfa 4,A3 (agu) podejdzie tzn. moje auto to seat leon 2000r głównie chodzi o elektrykę bo u mnie jest tzw. pół CAN. prosił bym o pomoc co było by potrzebne z "gratów" ((nie licząc silnika i skrzyni )żeby to zadziałało . Jeszcze jedno czy do silnika AGU podejdzie skrzynia 6-cio biegowa czy ktoś już robił takie coś ?? Z góry dzięki za pomoc.
MCARIS ja jestem wlasnie na etapie zbierania czesci na przeszczep z tym ze Ja mam silnik eski.
LEON, GOLF IV, A3 to to samo wiec nie ma problemu z tym ze 1.6 jest ubogi wiec wsio trzeba dokladac.
Ja tez wlasnie rozglądam sie zastanawiam nad kupnem całego angola .Leon z tego co wiem to były ze skrzynkami 6-ami ,ale gofer lub a3 wychodzą dużo taniej . Mam juz dosyć akl-a i jego humorów ;)
Ja do tego silnika nic nie mam poza moca oczywiscie.
Cupra miala 6 skrzynie ale czy na kolnierz zwyklej 1.8T wejdzie tego nie wiem.
wejdzie, przeciez to te same silniki
No wlasnie Grabek tak mysle ale chlopaki mi tu mowia ze wiele czesci jest innych w esce i myslalem ze kolnierz moze byc te inny.
zakładajcie 6 biegowe, będziecie zadowoleni ;)
Ja mam 6 hehe z eski lol
mcaris, poszło PW.
czekam na przywóz i będę znów mieć komplet na swap AGU.
Witajcie Panowie.
Jestem posiadaczem audi a3 8L 1.6 AVU i od pewnego czasu zastanawiam się nad swapem silnika, ponieważ ten co mam jest już do remontu.
Zastanawiam się ile mnie więcej taki przeszczep może kosztować. Dlatego proszę Was (osoby które już nabyły potrzebne graty) o przesłanie informacji co jest potrzebne, oraz ile już na to wyłożyliście PLN, ot taki kosztorys ;) Starałem się odszukać jakiegoś tematu nt tego co jest potrzebne, ale jakoś nie znalazłem. Także liczę na Waszą pomoc. Dziękuję.
Pozdrawiam
oommen :)
Kolega Buzz-astral posiada takie rzeczy i ostatnio za kompletnego swapa zyczyl sobie bodajze 2800
oommen, tak jak Danio pisze, 2800zł i bierzesz spod maski co chcesz i co Ci będzie potrzebne.
Do tego przydałoby się jeszcze wymienić hamulce na 288 ze zwrotnicami i półosiami. Za swap hamulców 400zł.
Tak jak pisałem, w najbliższych dniach oczekuję na transport i będę mieć 1.8T AGU.
Dzięki panowie. Mniej więcej wiem ile mnie to może wynieść. Na dzień dzisiejszy wstrzymam się ze swapem.
no i dolicz robociznę do tego, jak sam se nie poradzisz.
WYpadałoby jeszcze rozrząd kompletny zrobić, oleje, filtry wymienić.
Także jeszcze jakieś 2k dolicz.
Paradoksalnie jesteś już 5 czy 6 osobą z rzędu która po usłyszeniu ceny, rezygnuje z projektu:) A myślałeś że ile to kosztuje? :)
Ludziska a czy wiazka APX kompletna podejdzie mi do APY czy musze ladowac ori???
buzz-astral masz już ten silnik do przeszczepu
w jakim jest stanie silnik
turbina do regeneracji czy jeszcze pociągnie
mi coraz bardziej chodzi po głowie swap bo miałem zmieniać auto no ale inne wydatki są więc pozostanę jeszcze przy staruszku przynajmniej 2 lata a sprzedawać już sie nie będzie opłacało to zostawię go w następstwie żonie
mariusz, silnik do przeszczepu miałem 4 dni. Komplet już jest wkładany do golfa 1 cabrio :)
Silnik był mega zdrowy, zero kopcenia i chyba z programem na pokładzie, bo zasuwał na pewno nie jak seria:)
ale cały czas licytuje jakieś samochody więc komplet na swapa może być z dnia na dzień.
Jak mi powiesz że byś coś brał, to się skupię na tym co chcesz. Dalsze info na PW jak coś pisz:)
panowie jak sie ma przekładka silnika z 1.6 na 1.8t
dużo więcej jest roboty/napotkania problemów jeśli mam automat ?
czy lepiej szukać przeszczepu na 1.8t w automacie czego wolę uniknąć
buzz-astral Chciałem porównać cenę z tą zaproponowaną przez mechanika za naprawę 1.6 (wymiana pierścieni, uszczelniaczy + kompletny rozrząd) około 2k zł. Ostatecznie stanęło to na naprawie w ramach gwarancji... Jeżeli jednak miałbym to robić na swój koszt, to zdecydowałbym się na wariant z zakupem angola (całego).
BTW Tak mi wyszedł zakup od znajomego handlarza...
musisz brać też pod uwagę że jak wymienisz silnik 1.8t to rozrząd też wypada wymienić a nie wiadomo co jeszcze
tak jak Mariusz pisze, przy każdym swapie dla świętego spokoju należałoby wymienić rozrząd z pompą wody, wymienić oleje w silniku, skrzyni, wymienić filtry oleju, paliwa, powietrza. Także dolicz sobie te powyższe koszta.
Całego anglika też Ci mogę załatwić, sam swap również, jak coś to pisz PW
Witam, odgrzeje trochę temat. Posiadam Audi 1.8 AGP, i jestem zmuszony zmienić silnik. (w to nie wnikamy), Na pewno też muszę kupić drugą a3 jako dawcę ( najprawdopodobniej UK), i teraz moje pytania, czy jeżeli będę chciał wstawić 1.8T to czy to mnie nie przerośnie. Nie chodzi tu do końca o koszta, zamierzałem się z wydaniem ok. 4tys. i wymianą sztuka za sztukę apg na agp, ale jak mam wydać 6tys, a mieć 1.8t to to mnie nie przeraża. Macie jakieś sugestie. Tylko prosiłbym o nie pisanie sprzedaj swoje dołóż 6 i kup drugie
wszystko zależy jakie masz doświadczenie z mechaniką. samo przełożenie silnika i kilku gratów nie jest skomplikowane, więcej rozkminy jest z wiązką elektryczną ale myślę że w najgorszym przypadku poprosisz kogoś o pomoc tylko z tym i dałbyś jakoś radę ;)
akurat o elektrykę tak bardzo się nie obawiam, chodzi mi o to jak jest z mocowaniami pod silnik, skrzynię, i co jeszcze trzeba przełożyć. Na pewno hamulce, ale jak z półosiami itp.
sensej, wsadzając AGU do APG chyba nie ma wielkiej filozofii? bo APG do AGN to prawie tak samo;)
filozofii nie ma żadnej, ważne żeby łapy były takie same bo tutaj byłoby trochę rzeźby ale wszystkie a3 miały takie same więc nie ma problemu jak z takiej samej budy się silnik przekłada.
układ napędowy i hamulcowy też trzeba zmienić ale skoro i tak kupujesz anglika to nic to nie zmienia bo wszystko masz
czyli jak moja buda jest 3d to mam szukać 3d? czy jeśli to nawet 5d to nie ma różnicy? Układ napędowy, ale już kolumna kier. zostaje moja. A reszta części, np. zawieszenie, tylna belka, to jest to samo co 1.8? Chodzi o mocowania? A jak z osprzętem silnika, rozrusznik, alternator? To musi być sprawne w angolu, bo moje nie podpasuje?