Jak myslicie jaka firma zrobi to najlepiej w mojej esce??
Printable View
Jak myslicie jaka firma zrobi to najlepiej w mojej esce??
idź tam gdzie robiłeś program....wtedy poprawke softu po modach powinieneś mieć za free.
pzdr
w VTG powiedzieli 6 tys...troche duzo
nie troche tylko bardzo dużo no ale kolego...masz funkiel nówke S3, niesądziłem że to stanowi problem :wink:Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Piątuś
to w takim razie ciężko mi powiedzieć kto Ci to zrobi bez tworzenia problemów, musisz podzwonić po firmach (Unitronic, CompSport....) i sie dowiedzieć co i jak. Wiem że Poniedziałek pisał już programy do 2.0T, także może spróbować.
Pozostaje ci jeszcze oczywiście Eltec i Maciek Grabowski (choć ten ostatni to nie wiem czy by chciał sie za to brać :P )
Gdybyś potrzebował kontaktu do kogoś z w/w to napisz, wpisze Ci tutaj.
pzdr
No tak jak czapu mowi :) Musisz podzwonic :) Tylko pamietaj ze przewaznie kazdy powie Ci inna cene jak uslyszy S3 2007 :D Co innego gdyby uslyszal S3 1999 to wtedy cena bedzie mniejsza :) Takie prawa rynku, kogos stac na takie auto to ludzie przyjmuja ze wywalic na cos prawie dwa razy wiecej to nie jest problem dla takiej osoby :)
Nie jest tak oczywiscie wszedzie ale ja spotkalem sie juz w kilku miejscach z innym patrzeniem na klienta...
jak ktoś umie zrobić w S3 2002 to zrobi i w S3 2007...nie ma problemu, tak jak pisałem, popytaj, podzwoń, moze poszukaj jakiś gotowych zestawów na forge motorposrt albo ebay?
pzdr
Piatus ja bym to zrobil w Mapteku w Poznaniu tam chlopaki nawet sterowniki haldex robia i znaja sie na rzeczy. Chociaz specjalizuja sie w STI i EVO.
Jest tego troche, szukam dobrego rozwiazania od paru miesiecy. Z dolotem jest problem bo najlepszy bylby CAI tylko przy takim rozwiazaniu woda moze dostac sie do silnika a to jest problem.Cytuj:
Oryginalnie napisane przez czapu
Co do wydechów:
1. Supersprint
2. Miltek
3. Zapomnialem nazyw firmy ale pod warszawa polska firma robi wydechy na zamowienie w dobrych pieniadzach.
4. MTM
5. Oettinger
3. MG Motorsport? Eltec?
a o Carbonio nie myślałeś?tylko tam chyba jakieś niehalo z przepływomierzem jest... :roll:
pzdr
[ Dodano: Pon 26 Lis, 2007 18:20 ]
to też nie jest zły pomysł :thumleft: cztery łapy w STI'ach i EVO ładnie ogarniają....Cytuj:
Oryginalnie napisane przez gr1zly
dzieki za podpowiedzi...chyba zdecyduje sie na projekt jakiejs firmy...moze maptek...
pzdr..
jeszcze jedno...
z doświadczenia wiem że lepiej robić wszystko od początku do końca w jednej firmie...lepiej dla auta, dla Ciebie i dla Twojego portfela. Jeśli zdecydujesz sie na Maptek to moduj ta auto od początku do końca, w ten sposób można uniknąć problemów i nieporozumień że "tamten zrobił źle i dlatego nie wyszło" :wink:
pzdr
Dokladnie o ta firme mi chodzilo ;)Cytuj:
Oryginalnie napisane przez czapu
Gadalem z gosciem z UK, ktory ma to zalozone to mi odpisal:Cytuj:
Oryginalnie napisane przez czapu
"Hi mate.
I got the Carbonia because I didn't have to make many changes to fit it. You get 2 parts, the air filter panel and the intake.
The intake is VERY difficult to fit as it is wider than the original intake. The nearside screw took nearly 30 minutes to get in properly, and then after 3 months it came loose and rattled so I replaced it with a metal cable tie.
The panel filter if fine.
If you want your car to look quite standard then this is a good kit. Your car will accelerate quicker at 120kph+.
However there are still restrictions with this kit (the MAF still remains). So if you want something more effective use the Neuspeed P-Flo system which does away with the engine cover and is a full-on cold air intake system. It is not much more expensive but has greater air flow results."
mam od nich wydech (tłumiki dokładniej) :wink:Cytuj:
Oryginalnie napisane przez gr1zly
no tak problemy z MAF'em...ale chłopak dobrze podpowiada z Neuspeedem, ja bym sie jeszcze rozejrzał za pipercrossem (osobiście gdybym przerabiał układ dolotowy u siebie na stożek to tylko Pipercrossa)Cytuj:
Oryginalnie napisane przez gr1zly
pzdr
No tak , ale ja mam lekkie obawy co do montowania CAI w polskich warunkach pogodowych.
w pełni podzielam twoje obawy...nie tylko ze względu na warunki pogodowe ale i drogowe :cry:Cytuj:
Oryginalnie napisane przez gr1zly
Pipercross'y z serii X są o tyle dobre że przepuszczają bardzo mało tego syfu ale tak czy inaczej coś napewno przechodzi a jak auta używasz na codzień to co tygodniowe czyszczenie, płykanie, oliwienie może być dla niektórych uciążliwe....
pzdr
Z tego wynika ze najbezpieczniejszym rozwiazanime jest Carbonio, albo czekanie az jakas firma wypuscic cos bezpiecznego :)
gr1zly, jakbyś miał to wrzuć jakieś fotki jak to wygląda pod maską....thxCytuj:
Oryginalnie napisane przez gr1zly
pzdr
fotki z audi zgubilem gdzies tu jest foto z VW http://www.awesome-gti.co.uk/images/carboniomk5.jpg
ciekawe jakby to sie sprawdzilo w 1.8T 8L.... :roll: trza troszke poczytać :wink: dziękuje gr1zly :wink:
pzdr
wejdz na www.audi-sport.net i tam na forum sie spytaj moz ektos to zalozyl
a napewno mozna to kupic na awesome-gti.co.uk
bym jeszcze pomyslal o:Cytuj:
Oryginalnie napisane przez gr1zly
Top Gear
BN-Pipes
i ewentualnie Eisenmann
Nie wiem jak jest obecnie,ale MTM sprzedawalo jeszcze nie dawno BN-Pipes jako swoje wydechy :wink:
MTM dalej sprzedaje wydech jako pakiet tunningowy do S3 tylko to jest rear pipe za 1800 euro :D
troche gratów do S3 8P (niektóre ciekawe :wink: ) :
http://www.forgemotorsport.co.uk/con...202&cat=010202
http://www.mtm-online.de/en/index.ph...&FZID=S38P195Q
http://www.awesome-gti.co.uk/audi%20a38p/engine.html
http://www.awesome-gti.co.uk/audi%20a38p/exhausts.html
pzdr
TWINcooler w forge ciekawa rzecz ale troche drogi :/
Zastanawiam sie nad tymi rurami forge :)
nic nie rozumiem z tego co tam jest napisane... :?Cytuj:
Oryginalnie napisane przez James Dünn
pzdr :P
Ja tez ;)
[ Dodano: Nie 02 Gru, 2007 20:56 ]
znajomy polecil mi taki dolot ma go w Leonie Fr i jest bardzo zadowolony, nie mowiac o tym ze jak podnosi maske to widok jest konkretny :)
http://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=522
Najlepsze wyniki w silnikach 2,0TFSI od AXX przez BWJ po BHZ daje kompletny ukad wydechowy i tutaj polecam MG Motorpsport z Siemianowic Slaskich i modyfikacje oprogramowania. Po takich operacjach mozna uzyskac ok 310-320Ps w BWJ i BHZ i ok 250-260 w AXX i BWA. Zadne inne race pipy i BMC nic nie daja oprocz tego ze mozna sobie uszkodzic turosprezarke co ma miejsce w silnikach BHZ z leonow supercopa co kilka wyscigow.
Moge prosic o rozwiniecie tematu od nośnie dolotu BMC CDA, jak mozna sobie uszkodzic turbo montujac cos takiego??
Duzo czytałem na ten temat na forach uk i nikt nie narzekal wiekszosc uzywala to w silnikach 1.8T, ale tez troche osob pisalo ze nie maja problemu w S3 i golfach GTI.
Drobinki piasku z naszch kochanych drog przedostaja sie rpzez ten filtr i leca prosto do turbosprezarki. Mam dwie takie z silnikow BHZ z Leonow Supercopa na polce i obie sa uszkodzone w ten sam sposob wlasnie przez uklad dolotowy z filtrem stozkowym w obudowie. Pozatym oprocz wygladu nic nie daje wiec wydaje sie byc zbednym elementem
Myslalem ze takie cos dzieje sie tylko w przypadku CAI.
Compsport ---> PW
A jaki ewentualnie moment mozna uzyskać przy 310-320 PS ?Cytuj:
Oryginalnie napisane przez CompSport
Czy z Waszego doświadczenia wynika, iż te silniki BWJ maja jakieś dodatkowe konie, czy też raczej nie trzymaja serii.
O ile podnosi się doładowanie wzgledem seryjnego przy kompleksowej modyfikacji ukladu wydechowego i oprogramowania ?
Wszystko zalezy o co dokladnie pytasz BWJ czy BHZ bo tam doladowania sa inne.
BWJ trzymaja serie a po modyfikacji mozna uzyskac kolo 380-400nm
Pozdrawiam
Chodzi mi o silnik z nowej S3 czyli 2.0 TFSI - BWJ.Cytuj:
Oryginalnie napisane przez CompSport
Piszecie, iz po modyfikacji mozna uzyskać 380-400 NM, ale taka wartość przy załozeniu, iż te silniki generalnie trzymają serie to chyba mozna uzyskać samym programem a mi chodziło o program + kompletny układ wydechowy.
Pozdrawiam
BWJ to silnik z Seata Leona Cupra a S3 ma silnik BHZ.
Wartosc momentu obrotowego jest generalnie obojetna bo da sie zrobic duzo i malo czyli da sie zrobic malo i plasko lub duzo w piku. Jezeli chodzi o nasza filozofie to plasko jak najdluzej sie da ale klient nasz Pan.
Dzieki za info, coś pomyliłem.Cytuj:
Oryginalnie napisane przez CompSport
W pełni sie zgadzam. A tak z Waszego doswiadczenia jaki max. moment da sie w BHZ utrzymać tak aby było i jeszcze w miarę płasko i dosć długo (oczywiscie gdyby robić u was i soft i kompletny wydech) 410 NM, 420 NM ?Cytuj:
Oryginalnie napisane przez CompSport
Maptek w poznaniu z golfa GTI na milteku zrobil 265km. Niestety nie wiem za jaka kase...
skąd masz to info bo brzmi interesującoCytuj:
Oryginalnie napisane przez gr1zly
Info od kolegi, ktory od czwartku do piatku siedzial w mapteku i robil swoje auto.Cytuj:
Oryginalnie napisane przez krz_p
Koszt 260ps z silnika AXX,BPY,BWA jakie byly montowne w Golfach GTI czy Audi A3 to koszt ukladu wydechowego i modyfikacji oproramowania.
Cena ukladu wydechowego zalezy od ilosci tlumikow.
Mysle ze w 5tys zl mozna sie spokojnie zmiescic.
Ale nie na wydechu Milteka??
BTW jaki jest koszt calego wydechu Milteka tylko ze sporotowym katalizatorem?? Do S3.
Nie korzystamy z zadnych gotowych rozwiazan bo rpzewaznie nie spelniaja one naszych oczekiwan jezeli chodzi o jakos i wykonanie. Uklady wydechowe wykonuje dla nas MG Motorsport. Sa to uklady wykonane indywidualnie pod dany samochod i jakosciowo przewyzszajace wiekszosc znanych marek rynkowych.Cytuj:
Oryginalnie napisane przez gr1zly
polecam, wlasnie odebralem od nich auto, profi robotaCytuj:
Oryginalnie napisane przez CompSport
Znalazlem nowe rozwiazanie dolotu w S3 :)
Mozna zalozyc kazdy Cold Air Intake i do tego dla bezpieczenstwa zalozyc to:
http://www.racinglab.com/injen-hydroshield-x1035.html
Wedlug mnie lepszego rozwiazania nie ma, ktore jest bezpieczne
Oprócz wydechu w S3 musisz zrobić dolot jak jesteś z Bielska to podjedź do COMPSPORTu wszystko ci wycenią .
Planuje wstawić DP 3" od RM Motors do mojej S3 8P, zastanawiam się czy przy okazji wywalić tłumik środkowy, w efekcie zostałby tylko końcowy.
Co sądzicie, czy wywalenie środkowego spowoduje za duży dźwięk?
Robiłem cały wydech od początku do końca 3" w El-Tec Warszawa zero kata zero środkowego sam końcowy MG (koszt 2200zł z emulacją sondy) brzmi brutalnie przy dodawaniu gazu ale jest cicho jeśli chcesz jeździć spokojnie. Co do filtra najlepiej założyć od audi TT akumulator do bagażnika i hula pięknie co do comp sportu zostawię to bez komentarza dodam tylko że strasznie drodzy!
A jeszcze jedno jeśli chcesz robić 330+ od razu kupuj wkład pompy wysokiego ciśnienia i usuwaj klapy w kolektorze (do tego zestaw do uszczelnienia) oraz powymieniaj zawory pcv oraz dv :) przechodziłem to u siebie.
Ps. Każde auto które ma 360km po Kompotach zostaje objechane przez moją eske nawet jeśli jest w dsg.
tak brzmi wydech jak miałem dyfer uszkodzony ;) więc skup się na wydechu
Jak chcesz to nagram Ci na postoju ale dopiero jutro
- - - Aktualizacja postu - - -
o to dźwięk pełnego 3" na końcowym MG
- - - Aktualizacja postu - - -