co myslicie o takich ofertach:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=44151
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=44151
warto sie w takie cos pakowac :?:
czy lepiej poprostu kupic jakies sprezyny i amortyzatory :?
Printable View
co myslicie o takich ofertach:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=44151
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=44151
warto sie w takie cos pakowac :?:
czy lepiej poprostu kupic jakies sprezyny i amortyzatory :?
mysle ze tu masz dobra opcje ;-)
http://www.mtsbilstein.pl
gosc ztej strony ma wyjatkowo dobre ceny z reszta wiele osob od niego kupowalo (poczytaj na forach)
wiem znam ta strone :PCytuj:
Oryginalnie napisane przez Mach
ale zastanawialem sie czy warto zainwestowac w tani gwint i po rozmowie z kilkoma osobami darowalem sobie :)
A po co ci gwint odpowiedz mi :)
Chcesz stracic komfort?
Kup springi i po sprawie :)
No chyba ze chcesz sie bawic w rajdowca ew. lansowca :)
po prostu biore pod uwage wszystkie mozliwosci :!:Cytuj:
Oryginalnie napisane przez (A)rturo
nie przesadzaj ze odrazu zakladajac gwint musze tracic komfort - tzn jak zaloze ten najtanszy to napewno bym stracil ale jakbym mial wydac troszke wiecej pieniedzy na gwint z pelna regulacja (wysokosc, sila tlumienia amortyzatorow itp) to bez problemu moglbym sobie ustawiac tak jak chce - nie za twardo nie za miekko :P
a zastanawiam/zastanawialem sie nad gwinetem dlatego ze jak kupie sprezyny -30mm to w ziemie bede mogl zgubic miske bez problemu (juz teraz nie jezdzi sie latlwo) a przy gwincie zawsze mozna sobie podniesc autko na zimie a na lato opuscic
jednak teraz mam inny pomysl - zestaw sprezyn -30mm i amorkow oraz metalowa plyta pod silnik :D
ps. nie zapominaj ze ja mam nizej miske olejowa niz Ty w benzynie :(
hehe w ASO metalowa oslona 1200zl :]Cytuj:
jednak teraz mam inny pomysl - zestaw sprezyn -30mm i amorkow oraz metalowa plyta pod silnik
Panowie, orientujecie sie czy zawias z octavii by pasowal do a3 8l?
Raczej nie bedzie pasowal. Skoro od A3 nie pasuje do S3 to watpie aby od octawii pasowal.
Ja dokladnie bede robila tak jak DTM. Springi -40mm + oslona pod miske. Moze zderzaki wytrzymaja. :D
Watpie aby pasowalo - wiem ze napewno pasuje od golfa 4 - bo gosc odemnie kupowal gwint i wkladal wlasnie do golfa 4
Ja slyszalem ze pasuje, hmm
To jest ta sama plyta podlogowa i zawieszenie jest takie samo (moze poza rozna nosnoscia dla roznych silnikow) !!!Cytuj:
Oryginalnie napisane przez fantass
O jakie dokladnie elementy sie pytasz ?
nigdzie nie pisalem ze chodzi o ori :PCytuj:
Oryginalnie napisane przez neoeinz
w sumie to ta sama plyta podlogowa wiec powinien :PCytuj:
Oryginalnie napisane przez fantass
to akurat nie jest dobry przyklad bo niby jak ma pasowac zawias od samochodu 4x4 do oski :?: :?Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dawid
a niby octavia jest na innej plycie podlogowej :PCytuj:
Oryginalnie napisane przez (A)rturo
jak zwykle Mach dobrze pisze :!: :twisted:Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mach
Konkretnie chodzi o amorki i sprezyny. Kumpel mial octe na zawiasie koni/weitec i ja sprzedal a zawias wyjal i chce od niego go kupic tymbardziej ze nie byl dlugo jezdzony a na zime zdejmowany.
jaka octa ? jaki silnik ?
i do jakiego auta dokladnie chcesz to wlozyc ? (bo w podpisie masz 323gtx?)
Napisalem na poczatku ze do a3 8l a octa 1,9tdi ale sprezyny sa od 1,8t
generalnie do TDI sprezyny sa twardsze i mniej sie uginaja niz sprezyny do 1.8T
wynika to z masy obu silnikow (TDI duzo ciezszy)
takze springi nie sa na pewno zamiennikami... powinny byc do danego silnika dopasowane nosnoscia
oj czy ja wiem - lepiej sprawdz info na stronie producenta albo przedzwon do firmy ktora sprzedaje w/w sprezynyCytuj:
Oryginalnie napisane przez Mach
wiem co mowie bo wiekszosc producentow zaklada ze sprezyny dla 1.9TDi sa takie same jak dla 1.8T :P
Guzik prawda.
Ja jak zamawialem to gosc mi tlumaczyl ze do tdi sa inne a do benzyniaka inne.
Mowie o firmie JAMEX
zwracam honor - sprawdzilem na stronie producenta i sa wyraznie inne numery :oops:Cytuj:
Oryginalnie napisane przez (A)rturo
nie moga byc te same bo ciezar silnikow jest inny i jedno auto usiadloby na glebie i bujalo sie na zakretach a drugie stalo by jak "crosscounty" i podstakiwalo jak pilka :wink:
zgodnie z zasada "jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego" :lol: :lol: :lol:
Witam!
Potrzebuje waszej rady ;] zamiezam obnizyc moje auto calkowicie na glebe i oto moje pytanie chce kupic taki zestaw Zawieszenie gwintowane FK AK STREET
Przeznaczone do: Audi A3 8L 96-03 czy zamontuje go do seryjnego audi a3 8l 1.6 benzyna z 1998r(nie smiac sie z silnika jest bardzo przyjemny) na felgach standardowych 15" czy bede potrzebowal dokonywac jakis innych zmian i czy bede mogl ustawic obnizenie jak najnizej(70-60mm) czy beda jakies problemy? czekam na wasze propozycje z gory dziekuje za pomoc
Ogólnie gwint z najniższej polki... nie nastawiał bym sie na maxymalne obniżenie ale myślę ze sobie cos tam wyregulujesz zeby bylo ok :) Czy będziesz potrzebował innych zmian... masz temat na forum gdzie możesz pytać czy przy danym et felgi i danej wielkości opony będzie ci obcieralo przy glebie np. - 60 także tam pytaj...
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Ciebie/page17
Dzieki za jakakolwiek wskazowke
Odkopałem jakiś stary temat bo mam pytanie odnośnie gwintu (jeżeli jest jakiś świeższy to proszę o przeniesienie).
Jeździ ktoś na gwincie KW KONI Var.1 w A3 8l? szukam opinii na jego temat a w necie zdania są podzielone.
Zdaje sobie sprawę, że to co dla jednego będzie betonem dla innego będzie miękkie ale będę wdzięczny za każde info.
Pozdro
Nie chciałem stworzyć nowego działu wiec wole się dolaczyc do tego. :thumbright:
Poszukuje gwintu do mojego auta ( jestem lejek w tym kierunku ) i chciałem sie podpytać jakie są różnica w gwintach np : MTS-KW v1, v2,v3-AP
Może ktoś sie przesiadł i chciał sie podzielić opiniami żeby pomoc w wyborze. ;)
Miedzy mts a kw i ap dzieli ich na pewno cena. Jesli masz juz porównywać bo szukasz cos lepszego to albo kw albo ap.
Co do KW lub AP bym chciał kupić używany ( bo na nówkę to mnie nie stać). Tylko wiadomo jak to jest używkami
Słyszałem żeby najlepiej brać z regulacja twardości i nie będę tego żałował.
Znalazłem tak owy gwint:
http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwi...5-ID8iFrD.html
Wygląda na stan idealny. Sprowadzony auto sprowadzone z Niemiec ( zdjęty gwint i założony seryjny) przód podobno b.dobry, Tyl na sprężynach przy mocowaniu gdzieś jest lekka rdza ( ma mi wysłać dodatkowe zdjęcia) I cos pękło na przedostatnim zdjęciu ale nie moglem go zrozumieć.
Ap : http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwi...tml#4fde7dd9dc
informacja od właściciela "Historia jest tak ze gwint kupiłem do golfa 4 jako nowy z Allegro za dokładnie 2200zl, przejeżdzilem na nim dwa sezony ( nie całe bo pózniej sprzedałem samochód ) w tym jedna zimę gdzie był bardzo dokładnie zabezpieczony smarem i taśma żeby dało radę odkręcić na lato. Km przejechałem około 7 tys."
Co sadzicie ?
Jakieś opinie POSIADACZY gwintu Tuning Art? Warto się w to pchać?
Z tego co czytałem i juz cokolwiek sie dowiedziałem to bardziej będziesz zadowolony z MTS-a. Gdyż TA podobno jest bardzo twardy i możesz zęby pogubić :)
witam szukam zawieszenia gwintowanego jakie moge wsadzic do A3 1.8T najlepiej z regulajca twardości, napewno nie chinczyka jak ta-technix czy mts. jestem sklonny ku BC ST moze KW, eibach , bardziej na tor niz ulice, teraz pytanie czy ktos jezdzi i ma jakies uwagi, moze poleca, nie wiem od czego nawet zacząc dobieranie zawieszenia, a te firmy sa najlepiej mi znane z jakości produku, oczywiste jest ze nie mam 16k na ohlinsa więc ceny tez przyziemne bardziej, moze macie jakies propozycje bo nie chce sluchac opini durnia ze sklepu co ledwo obsluguje swoj telefon.
moje oczekiwania:
-wersja track
-regulacja wysokosci
-regulacja twardości
-nie chinczyk
-TUV
moze macie jakies propozycje ? dzięki za pomoc bo ja sie nie umie odnalezc w temacie a bardziej zalewie chinskiego szrotu
witam wie ktoś jak wyregulowac twardośc w KW V2 z tyłu? słyszałem ze mam wcisnac tłoczysko do konca i kręcic w lewo, ale nikt nie ma takiej siły żeby go do konca dobic, macie jakies patenty jak to zrobić?
macie jakieś swoje ustawienia na których wam sie dobrze jezdzi, np miasto i pełen tor? jak to wyglada u was? tematu nie znalazłem wiec załozyłem, jeszcze pytanie może ma ktos z was regulacje wysokości do KW V2 INOX, lubia szybko się wyrabiac od klucza i jak ktoś zapomni odkrecic imbus zabezpieczajacy. pozdrawiam
Panowie a jak opinie gwintu AP ?
ja słyszałem że AP jest dobrym gwintem i komfortowym lecz nie potrafie Ci powiedziec dokładnie bo nie miałem i sam szukam i tu pytane do forumowiczów może ktoś ma na sprzedaż używany gwint klasy AP, KW?
Pytanie troszkę z innej beczki. Czy da radę na gwintowanym zawieszeniu (eibach pro street) obniżyć jeszcze bardziej ? Mam przód skręcony na maxa w dół i trochę wysoko stoi. Jest na to jakiś sposób ?
Pozdrawiam.
Masz sprezyny pomocnicze? Jezeli tak, to zdejmij je.
Są sprężyny pomocnicze. A to nie wpłynie na prowadzenie ?
Nie wplynie, minimalnie na komfort, chociaz ja nie odczulem roznic
daszek a pamiętasz opcję z wymianą poduszki amora?chyba z polo to było?i można było urwać coś jeszcze?!
z polo 6N gorne mocowanie i poduszka amortyzatora przedniego. ten zestaw urwie nastepne jakies 15-20 mm, mialem w borze i naprawde bylo widac roznice jak zeszlo nizej :)
ooooooo dokładnie tak to było:)
Dzięki za podpowiedź. Najpierw spróbuję wyciągnąć tą sprężynę wspomagającą
To pierwszy krok, ja bym szedl raczej w to niz zmiane poduch.
Helpery jak wyjmiesz to moze i niżej zejdzie ale to raczej niebezpieczne będzie. Każda większa dziura w jaka może wpadniesz, wiąże sie z postawieniem sprężyny w poprzek i ladowaniem w rowie albo na dachu :( Poza tym możesz dowód stracić jak sie koledzy połapią
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co Ty gadasz? :) jeżdże tak już troche i nie zdarzyło mi się dachowanie w rowie...
to jest najbardziej czarny scenariusz prosze pana, a pewnie ty nie jezdzisz po dziurach chyba raczej ??
no a jak podnosisz auto na lewarku to sprezyna ci nie spada luzem pewnie ??
ja nie wiem jak reszta, ale moja zona i ja z dziecmi jezdzimy tym autem czasami, wiec wolalbym raczej bezpiecznie to robic ;)
Wg mnie troche Ciebie fantazja poniosla proszę Pana ;)
no moze i jestem fantasta, ale szczerze wole nim byc w takim przypadku :thumbright:
Nie chcę robić głupiego offtopa, ale moim zdaniem prędzej strzeli Ci opona, niż takie coś się wydarzy.
a co do tego gwintu wlasnie slyszalem o ap dobre opinie, a co jeszcze warto brać do a3? bo TA technix to odpada beton, niby mowia mts lepszy ato z jednej fabryki idzie mialem mtsa w golfie to tez twardo, zależy mi żeby było troszke komfortu, wiem że gwint to gwint, kw v3 byłby najlepszy ale nie dam 11 tys za 4 kolumny :)
Poszukaj uzywanego kw, ja mam mts ale jak chcesz zejsc nisko to sobie daruj, lepiej miec ta technix w tej samej cenie;)