Chciałem coś takigo kupić , co o tym sądzicie jaka może być jakość-dokładność tego zegara
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=309545854
Printable View
Chciałem coś takigo kupić , co o tym sądzicie jaka może być jakość-dokładność tego zegara
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=309545854
wlasnie bo duzo ludzi tu ma zegary dodatkowe moze ktos sie wypowie bo tezchcialem czujnik doladowania ale ten to hcyba nie jest za dobry co pokazales wiec jakie polecacie powiedzcie co i jak
Ja mam raidHP i jestem zadowolony. Bardzo ładnie się integrują z resztą.
http://ramair-filters.com/cgi-bin/db...gruppe=Diamond
http://img214.imageshack.us/img214/3...715bcd8.th.jpghttp://img214.imageshack.us/img214/1...716bab7.th.jpghttp://img214.imageshack.us/img214/4...0195gc3.th.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/6...0196xo1.th.jpghttp://img214.imageshack.us/img214/7...0203qd4.th.jpghttp://img218.imageshack.us/img218/1...0232gt2.th.jpg
Mam pytanie zegar turbo będzie lepszy taki do którego bezpośrednio dochodzi ciśnienie (do tego miałbym większe zaufanie), czy też sterowany elektrycznie. Nadmienie iż ja osobiście potrzebuję ten zegar do innego auta ( nie do a3 ) i nie zależy mi na wyglądzie lecz na dokładnym pomiarze.
ven - widziałem też ten zegar ale różnica w cenie jest znaczna.
gdzi ekupiłeś to mocowanie? ja tylko bym chciał na jeden zegar, na allegro dedykowanego nie widze niestety, co sadzicie o tym?
http://www.allegro.pl/item377913689_...oost_52mm.html
auto gauge pokazują tylko pogode...
skoro zależy ci na dobrym pomiarze to albo greddy albo defi... koszt to około 800 zł jeden zegar...
Sorki ale czy to nie Twoje wskazniki :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...349b15fa9.html
naprawde sa takie slabe jesli chodzi o dokladnosc pomiarow , porownywales je z innymi np defi ?
nie przesadzajmy ;) wskaźniki to tylko wskazówka i moga jedynie ostrzec przed pojawiajacymi sie problemami.
ja mam autogauge, znajomy z leon club'u (_Grześ_) na praktycznie identycznym set up'ie mechanicznym ma DEFI. Wskazania wskaźników są praktycznie identyczne.
Oczywiście że wolałbym DEFI ale na tym etapie autogauge w zupełności wystarczy.
pzdr
Ja osobiście mam wskażnik VDO Boost do 3 bar i temp oleju i jestem bardzo zadowolony. Pokazuje bardzo dokładnie, jedynym małym minusem to to że oba sa mechaniczne.
prosze o szybką odpowiedz, gdzie podłaczyć wężyk do zegara turbo?opiszcie pod który dokładnie. z góry dzieki
http://a3-club.net/forum/showthread....965#post207965
Dokladnie jak na tym foto
http://img262.imageshack.us/my.php?i...tka1758sh9.jpg
kurde no to nieźle, pospieszyłem sie i nie wpiołem sie tam gdzie powinienem. wpiołem sie tu:
http://images31.fotosik.pl/308/f95eeb7a86f66a25.jpg
http://images23.fotosik.pl/240/a2ec3cba1e800bc1.jpg
kurde obawiam się ze źle, że tu nie bardzo mozna? ale zegar działa chyba ok....
siema a będzie dobrze jak podłącze do tego ?????
http://img5.imageshack.us/i/p1130328.jpg/
http://img21.imageshack.us/i/p1130329.jpg/
juz sie zamotałem troszeczkę :o
to jak mogę w to miejsce sie wpiąć wie kto :confused:
ja mam w tym miejscu to powinno byc dobrze
dario201 thx chciałem się upewnić :thumbright:
Na wstepie chciałbym sie przywitac :)
a teraz konkrety panowie moze ktos podpowie jak i do czego podłaczyć te 3 kableki ze wskaznika ?
Panowie w który przewód mam się wpiąć trojnikiem zeby zegar BOOST DZIŁAŁ[moze ktos zaznaczyc w jakims pincie?]
ps. powie ktos co mam zrobic i gdzie przylutowac te 3 kabelki [2 czerwone i czarny] zeby gajgerek działał?i zeby kichy nie zrobic
http://img530.imageshack.us/img530/8...219002n.th.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img510.imageshack.us/img510/4...1219005.th.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img573.imageshack.us/img573/9861/gajnw.th.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img513.imageshack.us/img513/6...1219003.th.jpg
Uploaded with ImageShack.us
i foto gajgerka z kablami
trójnikiem najprościej wepnij się w przewód gumowy w oplocie wychodzący spod kolektora ssącego i idący do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
czarny przewód podepnij pod masę, czerwony pod napięcie po stacyjce (możesz ewentualnie przerwać go gdzieś przełącznikiem żeby nie musieć mieć go cały czas uruchomionego).
pomarańczowy przewód jest od sterowania jasnością zegaru, podpinasz go pod +12V (może być pod ten sam przewód co czerwony) ale musisz go przerwać przełącznikiem, zależnie od tego czy przełącznik będzie włączony/wyłączony zegar będzie świecił jaśniej/ciemniej.
Kolego byś zaznaczył na którymś zdjeciu o jaki przewód gumowy chodzi ci konkretnie [Trojnik] bo jeszcze zielony jestem w temacie :/.Chodzi o ten przewód co idzie do parownika [bo mam LPG] ?
ps.Jeszcze jedno pytanie odnośnie kabelków co rozebrać zeby był dobry dostep do lutowania i żeby ładnie pochować kabelki potem?
kiedyś jak zakładałem u siebie miałem ten sam problem i od juhasa dostałem takie oto fotki, więc wklejam je dla potomnych :)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...0f98b8018.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...cf0b9b62a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...4de43857f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...f415ad543.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...5405ef9e9.html
rozumiem ze biały i czerwony kabelek z gajgerka podłonczyles do bezpiecznika tego brozowego tak? poprostu wcisneles kabelki wciskajac bezpiecznik?
Dodano:
http://img413.imageshack.us/img413/208/50792050.th.jpg
Uploaded with ImageShack.us
dobrze zaznaczyłem?
zetnij z tyłu bezpiecznika trochę izolacji z przewodu i się przylutuj to niego. ale sprawdz najpierw miernikiem czy masz na nim +12V dopiero po przekręceniu stacyjki.
a kabel dobrze zaznaczylem na fotce? i Panowie ostatnie pyt bo u siebie mam 3 kable od zegara a tu widze u kolegi ida 4 wiec czarny normalnie masa a te dwa pomaranczowy i czerwony podpinam pod bezpiecznik brazowy 5A?
tak, możesz wpiąć się w przewód który zaznaczyłeś, czy ten czy drugi taki sam wychodzący z pod kolektora ssącego nie robi różnicy, w obu panuje takie samo ciśnienie.
jeszcze raz: czarny do masy, obojętne gdzie. a czerwony połącz z pomarańczowym i przypnij się za kttórymś bezpiecznikiem, ja się podpiąłem pod inny, nie pamiętam już pod jaki, w każdym razie tak samo jak alarm miałem podpięty, jak sobie zmierzysz napięcie na tym bezpieczniku i będzie pokazywało 12V podczas zapłonu a nic bez zapłonu to znaczy że dobrze sie wpinasz.
4 kable są, dlatego, że są dwa kolory podświetlenia zegara
Uff włąsnie zamontowałem wskaznik zgodnie z waszymi zaleceniami i fotkami od Grabarza :) Wielkie dzieki ziomy!!:)
Panowie, wpiąłem się trójnikiem ale traz nie bardzo wiem jak puścić wężyk do kabiny :( Na waszych zdjęciach widać że idzie pod taką osłone i jak ją zdjąłem to nie ma się jak przecisnąć dalej :( Zdjęcie
Dobra, ogarnąłem ale już myślałem że tej uszczelki nie wydre ;) Jutro zasilanie i będzie git :D
Zegar zamontowany :D
Kable jednak zlutowałem a tylko jeden dałem pod bezpiecznik gdybym z jakiegoś powodu musiał odłączyć szybko zegar ;)
http://img705.imageshack.us/img705/7940/img0998a.jpg
A tak efekt pracy wygląda w nocy ;)
http://img15.imageshack.us/img15/6556/img1000az.jpg
Jakiej firmy te zegary?
z pewnością AUTOGAUGE ;)
a ktora wersja? Smoke czy jakas inna?
Tak smoke, poni?ej link do aukcji ;)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1575061868
http://img543.imageshack.us/img543/6063/img1002ao.jpg
Dorobiłem sobie dzisiaj przełącznik ;)
http://img690.imageshack.us/img690/6569/img1049af.jpg
Proszę o pomoc,
mam czujnik Auto Guage turbo Boost, elektroniczny, wpiołem się jak na zdjęciu, po czym czujnik zaczoł pokazywać na postoju i podczas rucho wartość ujemną,
Waszym zdaniem źle się wpiąłem czy może być uszkodzony czujnik, gdy wypiąłem wężyk z czujnika pokazywał wartośc zero a w wężyku było dosyć mocne podciśnienie zasysało powietrze.
http://img809.imageshack.us/img809/36/10082011137.jpg
By multipss
http://img535.imageshack.us/img535/1176/10082011139.jpg
By multipss
na wolnych obrotach musi pokazywaz wartosc ujemną bo w układzie panuje podciśnienie więc wszystko jest wporządku ;)
wszystko ok mam tak samo :thumbright:
CZYLI jak będę jechał będzie 0.? a powyrzej 3 tyś obr będzie ladować?
jak dodasz gazu nawet na biegu jalowym to juz jakies cisnienie sie wytworzy.
Zegar powinien pokazywac ok -0,6bar na wolnych obrotach. Wtedy wiesz, ze uklad masz szczelny. Przy 3 tys to juz full boost powinien pokazywac w zaleznosci od softu. Jak tylko turbo zacznie pompowac to wskazowka podazy za nia
Witam,
czytam cały wątek ale widzę że piszecie tylko o silnikach benzynowych. A jak się ma sytuacja do diesla ? u siebie mam zamontowany czujnik mechaniczny i po odpaleniu mam 0, w czasie jazdy wskazuje zawsze na + nawet jak zdejmę nogę z gazu i hamuje silnikiem. Dodam że zaślepiłem egr i od tego czasu mam zawsze wartość ciśnienia na +, wcześniej było -0,1 bara. Tak powinno być czy coś jest nie tak z turbo ?
no ok tylko teraz mam takie pytanie, na ori intercoolerze pokazywał mi 1,3 bara a jak zmieniłem na customowym 1,1 bara, wszystko na 3 biegu. I ani grama więcej. Co może być.
no przecież układ Ci się powiększył i dlatego
U mnie w agu jak było na Ori intercoolerze 0,6 tak po zmianie na ten z re5pect.pl 550x230x65 jest 0,6 ..
Jeszcze jest kwestia umiejscowienia czujnika
czujnik mam zaraz na kolanku od strony FMiCa gdzie wchodzi ciepłe powietrze, ale do góry nogami.
Witam.Hej koledzy mam taki mały problem,zamontowałem sobie wczoraj zegar od turbo ale po podłączeniu wszystkiego,po odpaleniu wskazówka pokazuje mi -1 bara:(a jak dodam gazu to ka -0,5 co jest nie tak??pomożecie??