Page 23 of 78 FirstFirst ... 1321222324253373 ... LastLast
Results 221 to 230 of 778

Thread: Bierze olej

  1. #221
    Night_Vision's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Jastrzębie Zdrój
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.8T AGU
    Thanks
    once
    Thanks
    once

    Default

    witam i wkoncu odebrałem moje Audi.... wymieniono pierscienie,20 uszczelniaczy zaworowych i przy okazji kompletny rozrzad koszt całosci 2500tys...ale juz na swiatłach dymka za soba nie zostawiam narazie bedziemy docierac pierscienie...i zobaczymy co dalej jaki olej bedziemy lac...pozdrawiam
    Dodano:
    wkradł mi sie bład miało byc 2,5tys a jaki olej polecacie po dotarciu pierscieni??zastanawiam sie nad Motul 8100 x-clean 5w40
    Last edited by Night_Vision; 05-05-11 at 22:11. Reason: Automatyczne łączenie postów

  2. #222
    bedin's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Brzeg Wrocław Opole
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0TDI BKD
    Thanks
    Thanked 11 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 18 times

    Default

    castrol eage 5w40, albo motula jak pisales tez bdb
    8L - 1.9 ASZ ++
    8P - 2.0 BKD
    BMW E90 - 163KM++ / 202KM

  3. #223
    Night_Vision's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Jastrzębie Zdrój
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.8T AGU
    Thanks
    once
    Thanks
    once

    Default

    ale mowili ze od castrola sie nagar robi;/

  4. #224

    Join Date
    Mar 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Warszawa
    Auto
    1.8T
    Model
    Inny
    Engine
    inny
    Thanks
    Thanked 47 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 12 times

    Default

    tia, a od brania żaby do ręki kurzajki

    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę

  5. #225
    PoolseBoy82's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Holandia/Zawadzkie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.6 AKL

    Default Olej

    Witam szanowne grono użytkowników.

    Przeczytałem gdzieś na necie iż jeśli auto długo stało nie odpalane to do wymiany są uszczelniacze zaworów.Z tego co mi wiadomo zanim kupiłem moje a3 to bardzo długo stała jakieś pół roku.Lubi chlapnąć sobie oleju i to w sporych ilościach.
    Zauważyłem też ślady oleju w tych częściach zaznaczonych na czerwono.[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
    Che także zrobić próbę olejową i przekonać się co naprawdę jest nie tak.Nie zauważyłem by auto mi kopciło na czarno bądź na niebiesko.
    Macie może jakieś sugestie?
    silnik to 1.6 Akl 99 rok

  6. #226

    Join Date
    Dec 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Włocławek
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.9TDI AGR
    Thanks
    Thanked 4 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 4 times

    Default

    ja to bym Ci radził po takiej przerwie wszystko wymienic, olej, filtr oleju, filtr paliwa, a stała w jakim czasie? pewnie jeszcze przez zime to juz w ogóle te czesci powymieniaj. jaki olej ma wlany i ile ci bierze?

  7. #227
    PoolseBoy82's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Holandia/Zawadzkie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.6 AKL

    Default



    Olej wymieniony na castrol magnatec 10w40 ,filtr paliwa ,oleju wymienione.Auto mam od Września od tego czasu co mam to z dolewkami olej 2 raz wymieniłem

  8. #228

    Join Date
    Dec 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Włocławek
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.9TDI AGR
    Thanks
    Thanked 4 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 4 times

    Default

    czyli jak dobrze rozumiem przez 7 miesiecy (od wrzesnia do kwietnia) wypił Ci 9 litrów oleju? to co prawie pół miesiąca 0,5 litra oleju dolewałes?
    Last edited by grucha1987; 06-05-11 at 21:38.

  9. #229
    PoolseBoy82's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Holandia/Zawadzkie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.6 AKL

    Default

    Pomyliłem się raz z dolewkami.Dziś dolałem resztę oleju i kolejny litr poszedł.Do pracy mam ok 5 km ciężkiej nogi nie mam jeżdżę spokojnie
    Last edited by PoolseBoy82; 06-05-11 at 22:33.

  10. #230

    Join Date
    Dec 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Włocławek
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.9TDI AGR
    Thanks
    Thanked 4 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 4 times

    Default

    Quote Originally Posted by Night_Vision View Post
    Pomyliłem się raz z dolewkami.Dziś dolałem resztę oleju i kolejny litr poszedł.Do pracy mam ok 5 km ciężkiej nogi nie mam jeżdżę spokojnie
    to powiem Ci ze strasznie pije, noo moze ok ja mam swoją a3 od niedawna (około 1,5 miesiąca) ale jak sprawdzam tak raz w tygodniu to nic nie ubywa, nawet milimetra (a jeszcze musze olej wymienic mimo iz niby był wymienany ale kto wie, wiadomo przez zakupem to kazdy mówi ze wsio było wymieniane wiec wole wymienic)

    a nigdzie Ci nie ucieka? podstaw moze na noc pod autem jakis karton i zobacz czy rano plamy nie bedzie, a w srodku jak? czysty, zadnych wycieków nie zauwazyłes? no bo przeciez kurde tyle zeby pił to nie kamaz tym bardziej gdy piszesz ze nic nie kopci, niech ktos inny wejdzie do auta przegazuje a Ty podstaw reke, a osad w tłumniku sie tez nie zbiera?

Page 23 of 78 FirstFirst ... 1321222324253373 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •