Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 15

Temat: Rasowanie sportback

  1. #1

    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ...
    Auto
    ...
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny Rasowanie sportback

    Nie jestem bardzo obeznany w temacie tuningu ;-/ Dlatego możliwe będzie, że założenie tego tematu jest bezsensowne, więc przepraszam. Zauważyłem, ze sporo osób tuninguje samochody. 4 tematy niżej ktoś tuningował disla w comsport. Mam pytania, czy moją a3 sportback 2005r. można stuningować o jakiś znaczący sposób?? Ile kosztuje taki tuning, ile dodaje koni mocy, ile trzeba czekać na samochód, znacząco zwiększa się spalanie?? Wybaczcie, ale jestem całkowicie zielony, za wszelkie info. serdecznie dziękuje.
    Pozdrawiam chyba z 5 a3 8L widzianych na jednej drodze, później tak ok 7 a3 8P widzianych na innej. I jeszcze kilka uśmiechniętych pań w miniówach. Pewnie tego nie przeczytają ale ch... wazne aby sie pochwalic, nie?

    Przepraszam Was że mam 8P!! Aha, no i oczywiście kradłem, aby je miec.

  2. #2
    Skapol's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chudów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Szukajka - przyjaciel
    http://www.a3-club.net/forum/viewtopic.php?t=1974

    http://www.a3-club.net/forum/1-vt139...alanie&start=0

    Program ~ 1700 zł
    Turbina - 4500 zł
    Wydech ~ 1800 zł

  3. #3

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    szczecin
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Na stronach firm zajmujacych sie chiptuningiem znajdziesz podstawowe informacje na temat modyfikacji - czym sa i jakie wymierne korzysci mozesz otrzymac.. dla przykladu: www.compsport.pl , www.tdi-tuning.pl

  4. #4

    Data dołączenia
    Mar 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chorzów
    Auto
    eSka
    Model
    Inny
    Silnik
    inny