Results 1 to 5 of 5

Thread: Momenty dokręcania śrub głowicy1,8T PILNIE!

  1. #1
    michal1891's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Błonie
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.8T AUM
    Thanks
    Thanks 2 times

    Default Momenty dokręcania śrub głowicy1,8T PILNIE!

    przeszukałem forum więc sie zwracam w temacie...może źle szukałem z góry przepraszam... potrzebuje momenty dokręcania śrub głowicy 1,8T AUM
    1.8T AUM+CHIP

  2. #2
    PROSTO's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    64-100
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0T CDLA
    Thanks
    Thanked 308 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 11 times

    Default

    prosze kolego,tyczy sie to silnikow o oznaczeniu :AGN,AGU,AQA,ARZ,AUM,AUQ

    pamietaj aby po przejechaniu jakiegos dystansu ponownie sprawdzic dokrecenie glowicy
    Last edited by PROSTO; 05-07-10 at 17:12.
    Who I am? I am a the Champion.

  3. Podziękowania dla PROSTO za pomoc w problemie

    michal1891 (05-07-10)

  4. #3
    michal1891's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Błonie
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.8T AUM
    Thanks
    Thanks 2 times

    Default

    a za jaką siłą dokręcić po przejechaniu?
    1.8T AUM+CHIP

  5. #4
    Zbanowany Zbanowany
    Join Date
    May 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Wałcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.6 AKL
    Thanks
    Thanked 2 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 14 times

    Default

    idealnei musisz miec czyste sruby, idealnie czyste otwory gwintowe, skrec sruby w odpowiedniej kolejnosci, odpowiednia sila, i zostaw na noc, najlepiej w sumie 24h, pozniej ustaw klucz na ta sama sile, i dokrec, zobaczysz ile sie dokreci, kazdy chyba wie o tym ze głowica musi sie "dociągnąć'

  6. #5
    PROSTO's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    64-100
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0T CDLA
    Thanks
    Thanked 308 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 11 times

    Default

    ta sama procedura dokrecania czyli 40 Nm i 1/4 obrotu sztywnym kluczem,oczywiscie na zimnym silnku i gdy bedziesz czul opor nie ciagnij na sile to jest profilaktyczne sprawdzenie
    Who I am? I am a the Champion.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •