Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 16

Temat: Problem z CB

  1. #1

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    OlkusZ
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny Problem z CB

    Witam mam problem z podlaczeniem radi cb. Chce podlaczyc radio ale ni9e pod zapalniczke. Nie wiem wlasnie skad wziasc prad i mase. Proszę o pomoc najlepiej jakis fotki albo linka. Moze od bezpiecznikow ale ja nie wiem co i jak wogole tam zrobic. Jestem w tym zielony.

  2. #2
    etanol's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko Biała/Gliwice/Tarnowskie Góry
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    a czemu nei pod zapalniczke ? tam jest najatwiej i najszybciej

  3. #3

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    OlkusZ
    Auto
    XXX
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Poniewaz pod zapalniczke to musze miec otwarty non stop ta calą popielniczke. A poza tym zapalniczka czasmi jest potrzebna do gps. Chce zamontowac na stale zeby wszystko bylo ok.

  4. #4
    etanol's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko Biała/Gliwice/Tarnowskie Góry
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    rozbierz wtyk od CB zdemontuj popielniczke, podepnij na sztywno do przewodów zasilających zapalniczke i złóż wszytsko, ja tak mam i popielniczka jest zamknięta wszytsko działa jak należy i zapalniczke jak potrzebuje tez działa, trzeba tylko pamietac zeby radio wyłączać jak sie wysiada bo prąd cały czas bierze, pod zapalniczkąmasz taka jedną śrube troxy wystarczy ją odkręcić pozdro.

  5. #5
    miszel's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sosnowiec
    Auto
    ARL+