Page 8 of 15 FirstFirst ... 678910 ... LastLast
Results 71 to 80 of 144

Thread: Domykanie szyb z pilota i opis instalacji

  1. #71
    King's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    zachodnio-pomorskie
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Engine
    1.8T CDAA
    Thanks
    Thanked 9 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 22 times

    Default

    Tomku mam ten kabel przecięty i jak złącze jeden koniec kabla z drugą końcówką kabla która jest wpięta w kostkę to właśnie się dzieją takie cuda.
    Dodano:
    co i z czym teraz połączyć... przewód wchodzący w pin nr 9 na kostce A ucięty. połączenie go skutkuje tym co opisałem wcześniej, mam jeszcze przecięty kabel żółto-czerwony. wiec co z czym teraz najlepiej połączyć aby szyby się domykały i opuszczały z kluczyka?
    Dodano:
    a jak można sprawdzić "na krótko" czy szyby w ogóle się domykają z kluczyka ?
    Last edited by King; 12-02-11 at 15:21. Reason: Automatyczne łączenie postów
    Vorsprung durch Technik

  2. #72
    LeoRulez's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.9TDI AHF
    Thanks
    Thanked 41 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 4 times

    Default

    Quote Originally Posted by King View Post
    Ty!!Mądrala a moze bys przeczytal o czym tutaj rozmawiamy??
    Koledze chodzi o wpiecie sie w pompke centralnego bo tam ma swoj sterownik a Ty podajesz linki do tematow o wpieciu sie pod kolumne z alarmem.Gdyby to bylo problemem to sam bym go tam odeslal bo w tamtych tematach tez informowalem co i jak. Bez urazy ale swoje aspiracje moderatorskie troszke zhamuj.
    Nie mam takich aspiracji bo to forum ma odpowiednich moderatorow.
    A czym sie rozni kolumna alarmu od pompki centralnego jak to ten sam modul?
    I czy to alarm czy modul centralnego to przewody sa te same tylko jedne maja kostke z przodu a drugie zakonczenie z drugiej strony w tylnym boczku.
    Debatujecie kolejna strone na banalny temat ktory byl walkowany wzdluz i wszerz a dalej padaja pytania na ktore padaly niepojedyncze odpowiedzi.
    __________________________________________________ _______________________
    a3 1.6 AKL=>a3 1.9 AHF=>a8 6.0 AZC=>Logan 1.6 K7M=>Clio 16v F7R=>Berlingo 1.6 HDi

  3. #73
    King's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    zachodnio-pomorskie
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Engine
    1.8T CDAA
    Thanks
    Thanked 9 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 22 times

    Default

    LeoRulez jak jesteś tak wielce przekonany że padły odp to daj rozwiązanie mojemu problemowi hm ? zobaczymy czy Ci się uda ;] Tomek przynajmniej konkrety pisze jakies i próbuje mi to w sposób bardzo sensowy wytłumaczyć. za co mu dziękuję.
    Vorsprung durch Technik

  4. #74
    Mateusz0903's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.8 APG

    Default

    xD ja jak otwieram samochód to szyby idą w dół jakiś elektronik podpinał alarm

  5. #75
    PROSTO's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    64-100
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0T CDLA
    Thanks
    Thanked 308 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 11 times

    Default

    Panowie prosze bez zlosliwosci to na pewno nie rozwiaze problemu
    Who I am? I am a the Champion.

  6. #76
    tomekAGU's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Poznań
    Auto
    pNERA
    Model
    Inny
    Engine
    inny
    Thanks
    Thanked 28 Times in 1 Post
    Thanks
    once

    Default

    Quote Originally Posted by LeoRulez View Post
    A czym sie rozni kolumna alarmu od pompki centralnego jak to ten sam modul?
    Rozni sie miejscem ulokowania sterownika alarmu i potrzeba lub nie, przeciagania przewodow przez cale auto.To ze przewody sa takie same wiesz Ty bo ja takiej wiedzy niemam.I w zadnym z tematow podlinkowanych przez Ciebie takiej informacji niema.Moze jest moze niema.Kolega kamil17932 ma podpiety serownik bezposredni przy pompce kolega King z tego co sie orientuje tez choc pewnosci niemam.Sprawa u kamila wyglada tak ze kluczykiem przytrzymanym w pozycji zamknij, szyby sie nie domykaja, Wiec popiecie czy pod kolumne czy przy pompce w przewod ktory zamyka central nic nie da wiec kombinujemy domykac szyby i dach w inny sposob.Mam nadzieje ze juz wiesz o czym sie toczy ten temat.
    Quote Originally Posted by LeoRulez View Post
    Debatujecie kolejna strone na banalny temat
    jesli temat jest banalny to zamiast pisac juz dwa posty o niczym wystarczylo napisac jednego z rozwiazaniem.Bez urazy Leo nie atakuje ale sprawa wyglada nieco inaczej niz myslisz

    Co do Twojego pytania kolego King Jesli masz przeciety przewod w kostce A pin 9 i jesli laczysz go tak jak powinien byc oryginalnie i dzieja sie takie szopki to raczej sam sie z tym nie uporasz.Ktos mozliwe ze zamontowal Ci jakies ustrojstwo i prawdopodobnie swiadomie przecial przewod z pinu 9 bo wykorzystal go do czegos innego albo niewiem,jesli Cie dobrze zrozumialem. Moze dal bys rade wrzucic fote jak wyglada polaczenie sterownika alarmu przy pompce wraz ze wszystkimi przewodami jakie wychodza z niego i gdzie sa wpiete przy pompce to moze bym to rozgryzl ale korespondencyjnie jest trudno. Mozliwe ze niewiesz o wszystkich urzadzeniach jakie sa zalozone w aucie.Moze jest to jakies odciecie zaplonu.Spekuluje.
    Generalnie w serii jesli nic niebylo by dlubane to wystarcza przytrzymanie kluczyka w pozycji zamknij, ewentualnie podanie masy z karoserii na przewod brazowy z czerwonym paskiem znajdujacy sie w gornej kostce za podstopnica, lub [jesli LeoRulez jest pewien, ze te same przewody sa przy pompce(ja tego nie sprawdzalem i pewny nie jestem), to rowniez przy niej].Przewod zolto czerwony gdzie jest wpiety??
    Zagadaj na gg to sprobuje pomoc a rozwiazanie problemu jesli sie uda wrzucisz tutaj dla potomnych. Pozdro. Pamietaj o fotach


    Quote Originally Posted by Mateusz0903 View Post
    ja jak otwieram samochód to szyby idą w dół jakiś elektronik podpinał alarm
    problemem jest zbyt dlugi sygnal otwarcia.Sterowniki dokladane maja mozliwosc zmiany czasu zworka na ogol wystarcza czas 0.5sek a 1.5 sek powoduje uchylanie szyb roznice czasu wystepuja by centralke mozna bylo zastosowac w centralnych pneumatycznych gdzie czas powinien byc nieco dluzszy choc nie zawsze i elektrycznych gdzie wystarczy 0.5sek
    Last edited by tomekAGU; 14-02-11 at 19:19.
    Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
    _____________________________
    Don't drink and drive, just smoke and fly


  7. #77
    LeoRulez's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.9TDI AHF
    Thanks
    Thanked 41 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 4 times

    Default

    tomekAGU ale sprawa jest na tyle blaha, ze jak poda sygnal na pin w kostce przy progu to bedzie wiedzial, czy posiada modul komfortu ktory dziala i czy jest sens szukac tego przy pompce w bagazniku. Bo to, ze zamek w drzwiach nie domyka kluczykiem nie swiadczy jeszcze o braku czy uszkodzeniu domykania szybek.
    Po mojemu od spiecia tego na krotko nalezy zaczac.
    __________________________________________________ _______________________
    a3 1.6 AKL=>a3 1.9 AHF=>a8 6.0 AZC=>Logan 1.6 K7M=>Clio 16v F7R=>Berlingo 1.6 HDi

  8. #78
    kamil17932's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Krakow
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.8 AGN
    Thanks
    Thanked 11 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 7 times

    Default

    Quote Originally Posted by LeoRulez View Post
    tomekAGU ale sprawa jest na tyle blaha, ze jak poda sygnal na pin w kostce przy progu to bedzie wiedzial, czy posiada modul komfortu ktory dziala i czy jest sens szukac tego przy pompce w bagazniku. Bo to, ze zamek w drzwiach nie domyka kluczykiem nie swiadczy jeszcze o braku czy uszkodzeniu domykania szybek.
    Po mojemu od spiecia tego na krotko nalezy zaczac.
    kolego a w mojim problemie jak sie wypowiesz ? u mnie z kluczyka szyby dzialaja a chce ustawic na pilota tez. ale mam nieorginalny modul mt150 podpiety pod pompke ktora nie obsuguje pilota! i teraz pytanie gdzie podlaczyc kabel zeby szyby po przytrzrzymaniu guzika sie zamykaly otwieraly!

  9. #79
    tomekAGU's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Poznań
    Auto
    pNERA
    Model
    Inny
    Engine
    inny
    Thanks
    Thanked 28 Times in 1 Post
    Thanks
    once

    Default

    Quote Originally Posted by LeoRulez View Post
    tomekAGU ale sprawa jest na tyle blaha, ze jak poda sygnal na pin w kostce przy progu to bedzie wiedzial, czy posiada modul komfortu ktory dziala i czy jest sens szukac tego przy pompce w bagazniku. Bo to, ze zamek w drzwiach nie domyka kluczykiem nie swiadczy jeszcze o braku czy uszkodzeniu domykania szybek.
    Po mojemu od spiecia tego na krotko nalezy zaczac.
    Ale wiecej trzeba grzebac przy podstopnicy niz w bagaju zeby sie tam dostac, to tak gwoli scislosci.
    Nie o tym jednak...


    Kamil Ty mozesz swoj sposob rozwiazac bardzo prosto.Zalezy od Ciebie.
    Mozesz Kupic przekaznik czasowy i jego wpiac miedzy MT a pompke mozesz zrobic prosty uklad sam kupujac przekaznik kondensator i rezystor, mozesz poszukac dluzszej masy w swoim MT aczkolwiek raczej nie znajdziesz chyba ze dluga masa pojawia sie przy przytrzymaniu drugiego przycisku o ktorym pisales ale raczej jej niema. Miernikiem to sprawdzisz.Najprosciej dla Ciebie jest dolozyc przekaznik czasowy.
    Last edited by tomekAGU; 15-02-11 at 08:21.
    Prawdziwych przyjaciol na palcach reki zlicze, oni gdy odejde, zapala na grobie znicze
    _____________________________
    Don't drink and drive, just smoke and fly


  10. #80
    kamil17932's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Krakow
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.8 AGN
    Thanks
    Thanked 11 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 7 times

    Default

    Quote Originally Posted by tomekAGU View Post
    Kamil Ty mozesz swoj sposob rozwiazac bardzo prosto.Zalezy od Ciebie.
    Mozesz Kupic przekaznik czasowy i jego wpiac miedzy MT a pompke mozesz zrobic prosty uklad sam kupujac przekaznik kondensator i rezystor, mozesz poszukac dluzszej masy w swoim MT aczkolwiek raczej nie znajdziesz chyba ze dluga masa pojawia sie przy przytrzymaniu drugiego przycisku o ktorym pisales ale raczej jej niema. Miernikiem to sprawdzisz.Najprosciej dla Ciebie jest dolozyc przekaznik czasowy.
    kolego ale wydaje mi sie ze ja mam ta druga mase , bo wedlug opisu tego mt jest ! i u mnie jest taki motyw ze zamykam normalnie duzym niebieskim guzikem po jednym wcisnieciu! a jak przytrzymam dluzej szary maly to moge nim tez zamykac i otwierac tak jakby ta druga masa byla podpieta do tego samego kabla co perwsza tak mi sie wydaje

Page 8 of 15 FirstFirst ... 678910 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •