Strona 4 z 31 PierwszyPierwszy ... 2345614 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 308

Temat: Oryginalny Parktronic - instalacja, kodowanie, czujniki przód i tył

  1. #31
    Hero's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    światokoniec
    Auto
    4x O
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Tak jak gadaliśmy moduł komfortu trzeba rozszerzyć o funkcję PDC. Zobacz krzychu jaki masz moduł czy ten bogatszy czy biedniejszy, Czaro pięknie tutaj opisał :

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...710#post790710

    Potem zrobimy pritscreeny kodowania, jak to czaro wspomina, i dodamy opcję PDC.
    Fiat 126p 650 Elegant (24HP) --> Fiat 126p 650 ST (24HP) --> A3 1.8 T Quattro AJQ (180 HP) --> A3 1.9 TDI ASZ (130 HP) --> A3 2.0 TDI S-line BKD (140 HP) -- > Fiat 126p 650cc ST Export (24 HP) --> Subaru Impreza WRX Prodrive 300 2.0T (300HP) --> Fiat 126p 650cc Town (24HP)--> A3 2.0 TDI S-line BMM (140 HP) -->?

  2. #32
    M4ciek's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pabianice
    Auto
    Audi A3 (S3 / S-Line mod)
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    110 razy
    Podziękował
    80 razy

    Domyślny

    Hero, mylisz moduł komfortu (Convienience module) z modułem centralnej elektryki czyli Bordnetz'em (Central Electric); Moduł komfortu jest za prawą obudową bagażnika z tyłu.
    "A3-club to ludzie... auta to tylko pretekst" - ja, podczas V zlotu OP

  3. #33
    mirek_smok's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    75 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    To moze i ja sie podepne mam oryginał parktronika na tył (2004r) , ale teraz zmieniam zderzak na ske i mysle czy by z przodu nie załozyc do kompletu , co musiałbym wymienic czy dokupic , czujniki jak sa takie same jak na tył to bede miał .

  4. #34
    M4ciek's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pabianice
    Auto
    Audi A3 (S3 / S-Line mod)
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    110 razy
    Podziękował
    80 razy

    Domyślny

    modele do 2008 nie posiadały parktronika z przodu, a więc do zderzaka z S3 2005-2008 najlepiej jak dokupisz jakiś zestaw no-name, oczywiście wymaga to rzeźby w postaci wiercenia otworów; nie wiem czy tego chcesz i czy warte to zachodu; tutaj na tym forum nikt tego jeszcze nie robił

    czujniki na przód (dla modelu 2009 i nowszych) mają oczywiście inny numer niż te na tył; w tym temacie jest to zresztą już podane
    "A3-club to ludzie... auta to tylko pretekst" - ja, podczas V zlotu OP

  5. Podziękowania dla M4ciek za pomoc w problemie

    mirek_smok (14-06-11)

  6. #35
    mirek_smok's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bydgoszcz
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    75 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Dzieki , w takim razie zostane z tyłem fabrycznym .

  7. #36
    Hero's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    światokoniec
    Auto
    4x O
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Mirek możesz podłaczyć czujnik z przodu tylko musisz zmienić moduł na ten z lat powyżej 2009 obsługujacy 8 czujników + dodatkowo zmienić czujniki na tyle na te z lat >09 i oczywiście wiązkę pod te czujniki.
    Plus kodowanie.
    Dodatkowym bonusem przy takim module może być tryb graficzny który mozesz uruchomić. Dzięki niemu możesz obserwować dystans na swoim RNS-e o ile masz (dotyczy to tylko RNS 193 czyli modelu z 2010 roku i nowszych) /przyp. M4ciek
    Ewentualnie mozesz skorzystać z usułgi kolegów z forum a6 gdzie magicy przeprogramowywuja takie modułu, proszę :

    http://www.a6klub.pl/usluga-uzytkown...aps-vt8807.htm
    Ostatnio edytowany przez Hero - 14-06-11 o 23:05
    Fiat 126p 650 Elegant (24HP) --> Fiat 126p 650 ST (24HP) --> A3 1.8 T Quattro AJQ (180 HP) --> A3 1.9 TDI ASZ (130 HP) --> A3 2.0 TDI S-line BKD (140 HP) -- > Fiat 126p 650cc ST Export (24 HP) --> Subaru Impreza WRX Prodrive 300 2.0T (300HP) --> Fiat 126p 650cc Town (24HP)--> A3 2.0 TDI S-line BMM (140 HP) -->?

  8. #37
    quarterhorse's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mysłowice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam wszystkich!
    Tak podsłu****ąc wasza rozmowę zastanawiam się czy jak moja trójka wyjechała z fabryki bez PDC to czy będzie się to dało zaprogramować w module komfortu lub czy będzie potrzebna jego wymiana??

    -------
    Hero Ja się pisze na tą wiązkę (Moduł PDC -> CAN) z Kufteca Zamawiasz teraz coś??

    Dzięki wielkie

    Pozdrawiam
    KAMIL

  9. #38
    Hero's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    światokoniec
    Auto
    4x O
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Sory za ten moduł komfortu i bordnetza, chodziło mi oczywiście o CAN GATAWAY. A napisałem o tych dwóch bo czytałem o nich we wcześniejszych postach i podobnie jak czaro pokazał trzeba zrobić screena z długim kodowaniem w Can Gatewayu żeby wrazie czego mieć do czego wracać.
    Krzychu kodowanie wygląda tak:
    Tylko pytanie czy twój CG pozwala na to :
    19-CAN Gateway Controller,
    Long Coding Helper,
    Byte 1,
    Bit 5,
    [10] Parking Aid ll

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...Gateway#Coding
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...29_Parking_Aid

    Mirek w linku poniżej masz przykład gościa z niemiec który swoje a3 z 2004 doposarzył w czujniki z przodu, korzystał z modułu z końcówką D:

    http://www.motor-talk.de/blogs/bernh...-t2317381.html
    Fiat 126p 650 Elegant (24HP) --> Fiat 126p 650 ST (24HP) --> A3 1.8 T Quattro AJQ (180 HP) --> A3 1.9 TDI ASZ (130 HP) --> A3 2.0 TDI S-line BKD (140 HP) -- > Fiat 126p 650cc ST Export (24 HP) --> Subaru Impreza WRX Prodrive 300 2.0T (300HP) --> Fiat 126p 650cc Town (24HP)--> A3 2.0 TDI S-line BMM (140 HP) -->?

  10. #39
    Hero's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    światokoniec
    Auto
    4x O
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Przedstawię wam kodowanie na moim przykładzie. Wszystko jest widoczne na załączonym printscreenie.

    Wchodzimy w moduł CAN. Potem bierzemy opcję "coding" potem "Long coding helper". Następnie przechodzimy ( moim przypadku) do Bytu2 Bit2 i tutaj zaznaczamy "Park Assist".



    Uploaded with ImageShack.us

    Jak już moduł PDC będzie widoczny przez CANa to trzeba go będzie zakodować pod furę. I tu z pomocą przychodzi nam VCDS helper :

    Coding

    * 00?xxxx: Trailer Hitch
    o 0 = Trailer Hitch not installed
    o 1 = Trailer Hitch installed
    * 00x?xxx: Transmission
    o 0 = Manual Transmission
    o 1 = Automatic Transmission
    * 00xx?xx: Specification
    o 0 = Rest of World (RoW)
    o 1 = Rest of World (RoW) S/RS
    o 2 = North America (NAR)
    o 3 = North America (NAR) S/RS
    * 00xxx?x: Chassis
    o 0 = Sedan
    o 1 = Avant (Wagon)
    o 2 = Cabriolet
    o 3 = Coupé
    o 5 = Sports Car (R8 only)
    * 00xxxx?: Model
    o 1 = Audi TT (8J) / Audi R8 (42)
    o 3 = Audi A3 (8P)

    Wszystko.
    Jeśli komuś pomogłem to wiecie co robić

    Krzychu to co kiedy wpadasz do mnie ?
    Ostatnio edytowany przez Hero - 15-06-11 o 13:11
    Fiat 126p 650 Elegant (24HP) --> Fiat 126p 650 ST (24HP) --> A3 1.8 T Quattro AJQ (180 HP) --> A3 1.9 TDI ASZ (130 HP) --> A3 2.0 TDI S-line BKD (140 HP) -- > Fiat 126p 650cc ST Export (24 HP) --> Subaru Impreza WRX Prodrive 300 2.0T (300HP) --> Fiat 126p 650cc Town (24HP)--> A3 2.0 TDI S-line BMM (140 HP) -->?

  11. #40
    M4ciek's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pabianice
    Auto
    Audi A3 (S3 / S-Line mod)
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    110 razy
    Podziękował
    80 razy

    Domyślny

    Hero, ten drugi opis kodowania (Trailer Hitch itd.) jest przecież totalnie niepotrzebny, nie trzeba tego ruszać, bo fabrycznie to jest poprawnie zakodowane i z PDC nie ma nic wspólnego.
    "A3-club to ludzie... auta to tylko pretekst" - ja, podczas V zlotu OP

Strona 4 z 31 PierwszyPierwszy ... 2345614 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •