Results 1 to 3 of 3

Thread: Błąd 17967 i naprawa przepustnicy

  1. #1

    Join Date
    Jul 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Laskowice
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Engine
    1.8 AGN
    Thanks
    once

    Default Błąd 17967 i naprawa przepustnicy

    Witam
    mam błąd 17967 Throttle Valve Control part (J33 Fault in basic settings dokładnie jak w tym tekście: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3701326
    Mam ten błąd już kilka miesięcy i nie daje się wykasować. Szukałem w wielu miejscach i poza prymitywnymi poradami w stylu "wyczyść przepustnicę i zaadaptuj" nic nie znalazłem do czasu odkrycia ww. strony (chyba, że źle szukałem). Zresztą przepustnicy nie da się zaadaptować mając ten błąd. Z tego co wyczytałem na tej stronie przyczyną problemu jest jakaś plastikowa część, która ześlizguje się gdzieś przy potencjometrze umożliwiając mu przesuwanie się w niewłaściwe pozycje. Czy ktoś już stosował tą poradę, która jest tam zawarta albo chociaż rozbierał przepustnicę i może powiedzieć czy to jest sensownie napisane, na co zwrócić uwagę? Mam zamiar zabrać się za to jak tylko skończy się sesja egzaminacyjna.
    (silnik 1.8 AGN)

  2. #2

    Join Date
    Jul 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Laskowice
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Engine
    1.8 AGN
    Thanks
    once

    Default

    No rozebrałem przepustnicę. Teraz wiem że temu kolesiowi chodziło o to, że może się rozpaść ślizg potencjometru w przepustnicy. W moim przypadku tak nie jest. Wymieniam przepustnicę na regenerowaną. Ciekawe jak długo pochodzi? Często pisze się w necie, że przy takim błędzie trzeba zrobić adaptację przepustnicy ale jak zrobić adaptację kiedy warunkiem jej wykonania jest brak błędów a tego błędu nie da się skasować. Ludzie czasami piszą bez zastanowienia jak by nie mieli pojęcia o tym czego temat dotyczy. A może to ja się mylę?

  3. #3
    kamil17932's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Krakow
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Engine
    1.8 AGN
    Thanks
    Thanked 11 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 7 times

    Default

    Quote Originally Posted by trv View Post
    No rozebrałem przepustnicę. Teraz wiem że temu kolesiowi chodziło o to, że może się rozpaść ślizg potencjometru w przepustnicy. W moim przypadku tak nie jest. Wymieniam przepustnicę na regenerowaną. Ciekawe jak długo pochodzi? Często pisze się w necie, że przy takim błędzie trzeba zrobić adaptację przepustnicy ale jak zrobić adaptację kiedy warunkiem jej wykonania jest brak błędów a tego błędu nie da się skasować. Ludzie czasami piszą bez zastanowienia jak by nie mieli pojęcia o tym czego temat dotyczy. A może to ja się mylę?
    Kolego jezeli przepustnica wywala blad i nie da sie go skasowac błedu to jest ewidentnie do wymianym. Nikt nie naprawia potenciometrow ani elektroniki co tym steruje. A adaptacje sie wykonuje bez błedów wiec sam masz odpowiedz do wymiany jej.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •