Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 24

Thread: kodowanie sterownika pompy abs

  1. #1
    Zbanowany Zbanowany
    Join Date
    Aug 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Małopolska
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0 BLX
    Thanks
    once

    Default kodowanie sterownika pompy abs

    potrzebuje pomocy jaki mam kod i login jak to kodowac

    obecnie mam kod 0021206 wymienilem pompe abs i wywaliło masę błędów czujników nie da sie zaadaptować żadnego z nich najpierw musze zakodowac odpowiednio mam vaga z vcds

    moje auto to audi a3 8p 2004
    kola 16 cali
    zawieszneie standard
    silnik 2.0fsi
    hamulce z abs


    Coding
    ABS/EDS/ASR/ESP (MK60)

    Model:
    +0000000 = Audi A3 (8P) / Seat Leon (1P) / VW Golf/Jetta (1K)
    +0000064 = VW Touran (1T)
    +0000080 = VW Caddy (2K)
    +0000096 = VW Eos (1F)
    +0000112 = Seat Altea/Toledo (5P) / VW Golf Plus (5M)
    Frontbrakes (Sensor Cluster OLD):
    +0000005 = FS III 54 15" (PR-1ZF/1ZM/1ZC)
    +0000006 = FN III 54 15"/16" (PR-1ZE/1LJ/1ZP/1ZD/1LL)
    +0000009 = FRNG 57 17" (PR-1LK)
    Frontbrakes (Sensor Cluster NEW):
    +0000001 = FS III 54 15" (PR-1ZF/1ZM/1ZC)
    +0000002 = FN III 54 15"/16" (PR-1ZE/1LJ/1ZP/1ZD/1LL)
    +0000008 = FRNG 57 17" (PR-1LK)
    Suspension:
    +0000640 = Standard/Sport Suspension (PR-2UA/2UC OR PR-UA0/UA1/UA9)
    +0001152 = Rough Road/Comfort Suspension (PR-2UB/2UD OR PR-UA2)
    Engine:
    +0002048 = 1.4l / 1.6l & 1.6l FSI
    +0004096 = 1.9l TDI PD / 2.0l FSI / 2.0l SDI PD & All with Automatic Transmission
    +0006144 = 2.0l TDI PD
    Tire Pressure Monitoring (TPMS):
    +0000000 = with ABS based Tire Pressure Monitoring (PR-7K1/7K6)
    +0016384 = without ABS based Tire Pressure Monitoring (PR-7K0/7K

    co oznaczaj te cyfry przy + ktora cyfre brać pod uwagę tak jak poniżej sprawa jest jasna za X wstawia sie liczbe


    coding

    0?xxxxx: Model
    1 = Lamborghini
    2 = Audi A3 (8P)
    3 = Audi A4 (8E)
    4 = Audi A4 Cabriolet (8H)
    5 = Audi A6 (4B)
    6 = Audi TT (8J)
    7 = Audi R8 (42)
    0x?xxxx: Treble Speaker Monitoring inactive
    0 = Front Treble Speaker Monitoring inactive active (NOT Audi A4 Cabriolet)
    1 = Front Treble Speaker Monitoring inactive inactive (ONLY Audi A4 Cabriolet)
    0xx?xxx: Sound Characteristic
    0 = Sound Characteristic linear
    1 = Audi A4 (8E)
    2 = Audi A6 (4B)
    3 = Audi A4 Cabriolet (8H)
    4 = Audi TT (8J)
    5 = Audi A3 (8P)
    9 = Sound System
    0xxx?xx: Telephone/Telematic
    1 = Telephone not installed (Remote Feed Voltage for Microphone active)
    2 = Base Plate (Temic - Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    3 = Base Plate (Cullmann - Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    4 = Base Plate (Nokia - Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    5 = Telematic Europa (Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    6 = Telematic US (Remote Feed Voltage for Microphone inactive)
    7 = Base Plate diagnostic capable with Comfort Control
    0xxxx?x: Equipment I
    1 = Tuner not installed
    2 = Digital-Radio installed
    3 = Satellite-Radio installed
    4 = Satellite and Digital-Radio installed
    5 = Analog Input (AUX) installed
    7 = Satellite-Radio & Analog Input (AUX) installed
    0xxxxx?: Equipment II
    1 = TV-Tuner/CD-Changer/Multi-Function Steering Wheel not installed
    2 = TV-Tuner installed
    3 = CD-Changer installed
    4 = TV-Tuner and CD-Changer installed
    5 = Multi-Function Steering Wheel installed
    6 = TV-Tuner and Multi-Function Steering Wheel installed
    7 = CD-Changer and Multi-Function Steering Wheel installed
    8 = TV-Tuner and CD-Changer and Multi-Function Steering Wheel installed
    Last edited by klamamoto; 02-07-15 at 15:29.

  2. #2

    Join Date
    May 2013
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Przemyśl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Engine
    1.9TDI BKC
    Thanks
    Thanks 3 times

    Default Problem z pompą ABS

    Witam,
    Miałem padniętą pompę ABS, kupiłem używkę o tych samych numerach i dzisiaj w raz z mechanikiem wymieniliśmy ją. Posiadam kabel z e-service 002 i mam podstawową wiedzę o VCDS (VCDS Beta 11.2.0). Problem jest taki, że nie potrafię zakodować i coś jest nie tak. Gdy wchodzę w grupę [03 - Brake Electronics > [Coding-II - 11] > chce wpisać login 40168 to pojawia mi się takie coś: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...f348d9821.html. Gdy zatwierdzę to VCDS się po prostu zawiesza i nic nie da się zrobić.

    Gdy chcę wejśc w tej samej grupie w [Security Access - 16] i wpisuję 40168 pojawia się taki o to komunikat: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...c2b425516.html
    Jak widać też na załączonych zdjęciach nie widać numeru pompy co mnie bardzo dziwi, w starym sterowniku było widać,a numer sterownika to 1K0907379D. Wypiąłem i wpiąłem kostkę na nowo - bez zmian.
    Pomóżcie, bo nie wiem czy ten nowy sterownik padnięty czy o co chodzi?
    Nie wiedziałem czy wybrałem dobry temat, jeśli nie to przepraszam i proszę o przeniesienie.
    Z góry dziękuję, pozdrawiam.

  3. #3
    yogii0's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0TDI BMM
    Thanks
    Thanked 7 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 11 times

    Default

    zmień interfejs,zassał syf albo po prostu tania chinszczyzna ,brak uprawnien do czegokolwiek

  4. #4

    Join Date
    May 2013
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Przemyśl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Engine
    1.9TDI BKC
    Thanks
    Thanks 3 times

    Default

    Tyle, że zdarzyło mi się to pierwszy raz... Przecież te kable używa wiele osób z tego co wiem i dają rade

  5. #5
    yogii0's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Sex
    mężczyzna
    Location
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0TDI BMM
    Thanks
    Thanked 7 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 11 times

    Default

    no ja tez uzywalem kabla ktorego ma setki osob i mi go zjadlo, wchodzil tylko w pierwsze bloki pomiarowe i tyle, wieszal sie i inne dziwne rzeczy robil, nietabilny byl. moze to wina lezy po innej stronie niz interfejs

  6. Podziękowania dla yogii0 za pomoc w problemie

    przemyślak (23-03-15)

  7. #6

    Join Date
    May 2013
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Przemyśl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Engine
    1.9TDI BKC
    Thanks
    Thanks 3 times

    Default

    Ktoś jeszcze jakieś pomysły ma?

  8. #7
    Konio_68's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0 AXW
    Thanks
    Thanked 40 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 18 times

    Default

    Myślę że kabelek do bani. Ale podłącz na moment starą pompę , samą wtyczkę elektryczną i zobacz czy zobaczy sterownik ABS . Jak tak to wtedy podejrzenie pada na nową używaną pompę.

  9. #8

    Join Date
    Dec 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Szczecin
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Engine
    2.0TDI CBAB
    Thanks
    Thanked 10 Times in 1 Post

    Default

    Użyj instalki VCDS 11.6.0 dla tego kabla.

  10. Podziękowania dla 1 6 D za pomoc w problemie

    przemyślak (23-03-15)

  11. #9

    Join Date
    May 2013
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Przemyśl
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Engine
    1.9TDI BKC
    Thanks
    Thanks 3 times

    Default

    Quote Originally Posted by Konio_68 View Post
    Ale podłącz na moment starą pompę , samą wtyczkę elektryczną i zobacz czy zobaczy sterownik ABS . Jak tak to wtedy podejrzenie pada na nową używaną pompę.
    Podłączyłem starą pompę tylko przez wtyczkę jak kolega zaproponował i VCDS czyta numer sterownika, nawet w security access (16) poprzez login 40168 mogę wejść. Na starym sterowniku próbowałem jeszcze przez inne wersje VCDS-a i nic. Myślicie, że to ewidentnie pompa?

  12. #10
    Konio_68's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0 AXW
    Thanks
    Thanked 40 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 18 times

    Default

    Moim zdaniem na 99% pompa . Zawsze zostaje ten 1 . Zakładając że obie pompy są z tego samego rocznika i mają tą samą wersję softu wina leży po stronie pompy.

  13. Podziękowania dla Konio_68 za pomoc w problemie

    przemyślak (23-03-15)

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •