Pokazane rezultaty 1 do 8 z 8

Temat: 1.8T jaka to instalacja??

  1. #1

    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3 1.8
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Podziękował
    9 razy

    Exclamation 1.8T jaka to instalacja??

    Witam , jestem nowy na forum wi?c prosze o wyrozumia?o?? Przejrza?em FAQ , razem ze zdj?ciem silniczka ARTURO kt?ry ma za?o?ony gazik no i mam problem




    To jest niby silniczek 1.8T (180KM) na sekwencji... Nie znam si? , nie jestem technikiem, ale dla mnie r??ni si? ta sekwencja sporo od Artura pewnie na niekorzy?c. Je?eli kto? jest mocny w temacie - pom??cie.... Mam 400km w jedn? stron? do mojej wymarzonej A3 - wol? si? przygotowa? na najgorsze Sprzedaj?cy upiera si? ?e wszystko jest ok, samoch?d spala przy normalnej je?dzie mi?dzy 9 -12 litr?w LPG ( dla mnie chyba z g?rki, na luzie , z jedn? osoba na pok?adzie). Pozdro dla klubowicz?w
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 09-01-16 o 16:27

  2. #2
    gelus's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kalisz
    Auto
    A4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    witam