Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 20

Temat: kilka pytan odnosnie a3 1.6 99r 8L 3d

  1. #1

    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    koszalin

    Domyślny kilka pytan odnosnie a3 1.6 99r 8L 3d

    witam, jestem nowym klubowiczem czy tam forumowiczem ciesze sie bardzo i pozdrawiam wszystko
    od jakies pol roku jestem szczesliwym posiadaczem a3
    Akurat nie wiedzialem ze 1,6 to troche zamulak ale nie jest zle
    mam kilka pytan odnosnie tego auta (jezdzi sie super ale sa ale)

    1. nie wiem co to jest, ale czaem przy wolniejszej jezdzie na nierownosciach lub lekkim skrecie na uliczke jakas slychac jakies dzwine tarcia czy zgrzyty z podwozia?na przegladzie nic facet nie mogl znalesc i nie wiadomo co to jest?mechanik zagladal pod podwozie no i niby nic nie widzial. dzwiek jest taki dziwny jakby sprezyny moze amortyzatory albo no nie wiem ?jestem laikiem pomocy bo ten dzwiek mnie przesladuje juz dosc dlugo.

    2. moja tylna wycieraczka czasem sie zacina ?czyby to problem z silniczkiem czy moze zle pioro mam ?bo trzeszczy.... nie jest oryginalne

    3. czasem jak jade po serach polskich.. to uaktywnia mi sie dzwiek z deski rozdzielczej jakby cos niedokreconego czy cos?jak docisne np. zegar (konsole) to juz nie slychac, lub cala tapicerke nad kierownica choc ostatnio tego nie praktykowalem, generalnie naciskam zegary mocno i nie slychac?probowalem sie tam jakos bokiem od bezpiecznikow dostac ale nic nie wskuralem.... co to moze byc ?moze od dolu ten plastik ?????wczoraj jak wracalem go docisnalem i znowu dzwiek ucichnal takie lekkie stukanie ale drazniace jakby cos tam latalo, nie moge zlokalizowac tego dzwieku bo naciskam rozna czesc konsoli i przestaje ?