Strona 7 z 14 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 134

Temat: [kompendium] podwyższone obroty na biegu jałowym / wolnych obrotach

  1. #61

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI BLS

    Domyślny

    Być moze jakis sterownik pada lub juz padł. Podłącz Vaga.

  2. #62
    clxx's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    U mnie też tak było, wystąpił problem z alternatorem - a dokładniej z łożyskiem. Wymiana i jest dobrze, kosztowo bardzo też nie bolało.

  3. #63

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Miałem identycznie. Sprawdź połączenie mas do silnika, kabla + do alternatora i do akumulatora kabli. Wyczyść dokładnie połączenie - akumulatora do karoserii (ten krótki kabel). U mnie to pomogło w 100%.

  4. #64
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    też tak miałem podobnie na vagu wyskakiwał mi błąd błędna pamięć elektroniki nie pamiętam numeru błędu ale po przeczyszczeniu kabli masowych problem zniknął może u ciebie będzie podobnie.

  5. #65
    thomi's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tomaszów Maz
    Auto
    Audi A6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam ( lepiej późno niż wcale ) przyczyną było łożysko alternatora. Temat do zamknięcia POZDRAWIAM

  6. #66

    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    okol. Wrocka
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, miałem podobny problem- podwyższone obroty i działajace non-stop wentylatory. Początkowo sporadycznie, z czasem coraz częściej, a na koniec włączały się przy kazdym uruchomieniu samochodu, po ok. 1 min. Napięcie ładowania 13,9-14, a na vagu błąd 36-podwyższone obroty. Przeczyszczenie styków na akumulatorze i na masie pomogło całkowicie. Pozdrawiam

    Napięcie ładowania wynosi u mnie w tej chwili 14,2v. Co ciekawe po włączeniu wszystkich możliwych odbiorników- napięcie spada do ok. 14,0v i problem się powtarza. Wynika stąd, że spadek napięcia ładowania poniżej 14,1v powoduje podwyższanie obrotów i co za tym idzie- włączanie wentylatorów (przynajmniej u mnie).
    Ostatnio edytowany przez Kamiel - 12-02-12 o 18:00 Powód: uzupełnienie

  7. #67
    szFFagier's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez djmrowka Pokaż post
    Sprawdź połączenie mas do silnika, kabla + do alternatora i do akumulatora kabli. Wyczyść dokładnie połączenie - akumulatora do karoserii (ten krótki kabel). U mnie to pomogło w 100%.
    mam podobny problem, ale nie bardzo rozumiem o czym mowa, mozesz objaśnić co dokladnie wyczyscic i czy mozna to zrobic samemu?

    chodzi o te styki, które podłączamy do aku na + i - ?



    zdr\

  8. #68
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Przeczyść sobie klemy na aku(możesz zabezpieczyć wazeliną tech.) a połaczenia masowe to miejsce kontaktu z karoserią.

  9. Podziękowania dla Golem1 za pomoc w problemie

    szFFagier (16-02-12)

  10. #69
    Qid's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    145 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Ten biały proszek na akumulatorze już o czymś świadczy... Pora pomyśleć nad nowym, w instrukcjach serwisowych napisane jest wyraźnie aby nie smarować klem żadnymi środkami.

  11. #70
    szFFagier's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Qid Pokaż post
    Ten biały proszek na akumulatorze już o czymś świadczy... Pora pomyśleć nad nowym, w instrukcjach serwisowych napisane jest wyraźnie aby nie smarować klem żadnymi środkami.
    o wybacz, zapomniałem zaznaczyc, ze to zdjecie jest z neta. ja mam nowiutki akumulator. chodziło mi o wskazanie dokladnego miejsca do przeczyszczenia i juz wszystko wiem. zdr\

Strona 7 z 14 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •