Być moze jakis sterownik pada lub juz padł. Podłącz Vaga.
Być moze jakis sterownik pada lub juz padł. Podłącz Vaga.
|
U mnie też tak było, wystąpił problem z alternatorem - a dokładniej z łożyskiem. Wymiana i jest dobrze, kosztowo bardzo też nie bolało.
Miałem identycznie. Sprawdź połączenie mas do silnika, kabla + do alternatora i do akumulatora kabli. Wyczyść dokładnie połączenie - akumulatora do karoserii (ten krótki kabel). U mnie to pomogło w 100%.
też tak miałem podobnie na vagu wyskakiwał mi błąd błędna pamięć elektroniki nie pamiętam numeru błędu ale po przeczyszczeniu kabli masowych problem zniknął może u ciebie będzie podobnie.
Witam ( lepiej późno niż wcale ) przyczyną było łożysko alternatora. Temat do zamknięcia POZDRAWIAM
Witam, miałem podobny problem- podwyższone obroty i działajace non-stop wentylatory. Początkowo sporadycznie, z czasem coraz częściej, a na koniec włączały się przy kazdym uruchomieniu samochodu, po ok. 1 min. Napięcie ładowania 13,9-14, a na vagu błąd 36-podwyższone obroty. Przeczyszczenie styków na akumulatorze i na masie pomogło całkowicie. Pozdrawiam
Napięcie ładowania wynosi u mnie w tej chwili 14,2v. Co ciekawe po włączeniu wszystkich możliwych odbiorników- napięcie spada do ok. 14,0v i problem się powtarza. Wynika stąd, że spadek napięcia ładowania poniżej 14,1v powoduje podwyższanie obrotów i co za tym idzie- włączanie wentylatorów (przynajmniej u mnie).
Ostatnio edytowany przez Kamiel - 12-02-12 o 18:00 Powód: uzupełnienie
Przeczyść sobie klemy na aku(możesz zabezpieczyć wazeliną tech.) a połaczenia masowe to miejsce kontaktu z karoserią.
szFFagier (16-02-12)
Ten biały proszek na akumulatorze już o czymś świadczy... Pora pomyśleć nad nowym, w instrukcjach serwisowych napisane jest wyraźnie aby nie smarować klem żadnymi środkami.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)