Results 1 to 3 of 3

Thread: Wypadanie zapłonu na lpg

  1. #1

    Join Date
    Nov 2009
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Starogard gd
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Engine
    1.8T BAM
    Thanks
    Thanked 7 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 5 times

    Default Wypadanie zapłonu na lpg

    Witam mi się pomysły skończyły i cierpliwość więc pytam na forum. Sprawa wygląda następująco wypadają mi zapłony na lpg, na pb chodzi równo. Silnik AGU, vag jak zwykle milczy i nic nie pokazuje, a zapłony można usłyszeć w wydechu jak co któryś raz wypada.Sprawdzone cewki, świece, wtryski gazowe, wtryski pb, kompresja, nowy moduł zapłonowy. Zapłony wywala tylko na 2 cylindrze nie ważne co by się robiło tylko drugi cylinder. Po przełączeniu w stagu z zasilania lpg na pb tylko na drugim cylindrze chodzi równo jak się włączy wtrysk gazowy to szarpie i popiarduje. Najgorzej na zimnym silniku i w czasie jazdy przy większym obciążeniu. Graty lpg to hana blue, acr-01, stag 300 isa 2. Gazownik powiedział mi, że usterka jest osprzętu bo poza uwalonym wtryskiem od lpg nic innego nie ma wpływu na wypadanie tylko na jednym cylindrze a wtrysk był zamieniany na nowy i to samo było. Ktoś ma jakies pomysły i porady co sprawdzić czy kupować komplet cewek w ciemno?
    Last edited by klamamoto; 09-01-16 at 15:42.

  2. #2

    Join Date
    Nov 2010
    Sex
    mężczyzna
    Location
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Engine
    2.0T AXX
    Thanks
    Thanked 150 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 2 times

    Default

    sprawdz reszte wtryskow , ja mialem to samo ostatnio,zaczelo sie od 1 wtrysku , skonczylo na komplecie nowych,
    zapewne ktorys z nich jest nieszczelny sprawdz reszte , u mnie 2 byly nieszczelne calkowicie.

  3. #3

    Join Date
    Nov 2009
    Sex
    mężczyzna
    Location
    Starogard gd
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8L
    Engine
    1.8T BAM
    Thanks
    Thanked 7 Times in 1 Post
    Thanks
    Thanks 5 times

    Default

    Aż głupio się przyznać ale temat ogarnięty, tydzień walki dziś w końcu zdjąłem kolektor w celu sprawdzenia drożności wkrętek w kolektorze i bingo na drugim cylindrze we wkrętce był kawałek ukruszonego wężyka po udrożnieniu obroty równe i nic nie rzuca silnikiem. Pozdrawiam

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •