Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 17

Temat: mod z nowymi mapami rozruchowymi do 2.0 BKD

  1. #1

    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny mod z nowymi mapami rozruchowymi do 2.0 BKD

    Witam,
    Szperałem trochę po forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi na kilka pytań
    1. Czy ktoś z was samodzielnie podjął się wgrania zmodyfikowanego softu do samochodu, czy jest to na forum opisane?
    2. Czy posiada ktoś mod z mapami rozruchowymi do 2.0 TDI BKD naprawiającymi problem słabego odpalania na ciepłym silniku?
    3. Czy zakładając, że posiadam mod, kabelek i jestem laikiem w chiptiuningu (akurat to nie założenie ) mógłbym sam go załadować?
    4. Jeśli uwalę podczas wygrywania da się to łatwo naprawić ? (zapewne przez jakiegoś chiptunera i nie za darmo)

    Ogólnie rozchodzi się o to, że u tunera wgranie takiej mapki kosztuje 300-400zł. Może z waszą pomocą da się taniej?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 19-07-15 o 12:43

  2. #2
    Karlos's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CBAB
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mariuszppiatek Pokaż post
    Witam,
    Szperałem trochę po forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi na kilka pytań
    1. Czy ktoś z was samodzielnie podjął się wgrania zmodyfikowanego softu do samochodu, czy jest to na forum opisane?
    2. Czy posiada ktoś mod z mapami rozruchowymi do 2.0 TDI BKD naprawiającymi problem słabego odpalania na ciepłym silniku?
    3. Czy zakładając, że posiadam mod, kabelek i jestem laikiem w chiptiuningu (akurat to nie założenie ) mógłbym sam go załadować?