Konkretny opis. Właśnie dlatego muszę znaleźć wolny dzień, żeby na spokojnie się za to zabrać. Powiedz mi jeszcze, kratki mają na tyle dlugie przewody, że bez kombinacji je odepnę, czy lepiej najpierw wyciągnąć kratki z deski?
Konkretny opis. Właśnie dlatego muszę znaleźć wolny dzień, żeby na spokojnie się za to zabrać. Powiedz mi jeszcze, kratki mają na tyle dlugie przewody, że bez kombinacji je odepnę, czy lepiej najpierw wyciągnąć kratki z deski?
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata !
|
bez problemu po zdjęciu konsoli środkowej/schowka/osłony kierownicy odepniesz wtyczki z podświetlenia kratek bez konieczność ich wcześniejszego wyjmowania(wszystko będzie jak na dłoni)
polecam również odłączyć akumulator i zdjąć kierownicę(jeśli nie masz pinu do radia to oczywiście zostaw podłączony tylko później będziesz musiał skasować błąd poduszki) co ułatwi Ci pracę a to tylko 2 imbusy za nią i 1 klucz spline m12
Super, dzięki za wyczerpujące informacje
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata !
spoko
jak coś to pytaj
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)