Strona 21 z 84 PierwszyPierwszy ... 1119202122233171 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 201 do 210 z 838

Temat: SWAP hamulce 280 > 288 > 312 oraz tylne 232 > 256

  1. #201
    Jonasz88's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    widziałem przed praca jeden kolega odpisał wraz ze zdjeciami, chciałem sie dogadac co do zestawu ale nie ma juz posta i nie wiem z kim

  2. #202
    elemenateur's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DGL // ZS
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Pawel-2005 Pokaż post
    czemu niby przerost formy nad treścią? skoro TTRS mając zaledwie 340km może mieć takie hamulce to czemu ja mam nie mieć?
    A felga to 19 cali minimum bo pomiędzy zaciskiem a felga palec nie wejdzie Od ramion felg do zacisku też jest ze 2-3 mm

    To wszystko Paweł zależy od temperamentu kierowcy, dla jednego seria będzie OK a drugi zwiększy średnicę i nadal będzie mało.
    Dla mnie to przerost formy nad treścią ale wiem że istnieją za kółkiem jeszcze większe oszołomy ode mnie które takiego hebla potrzebują bo to bezpieczeństwo , właśnie tacy jak Ty

    Teraz możesz pójść na maxa w moc a hebel miód!
    Zadowolenie klientów bezcenne


    Najniższe ceny na części oraz oleje motul gg 347504, tel 663 962 604 , Rabat dla A3-club!

  3. #203
    Pawel-2005's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płońsk
    Auto
    audi tt
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T APX

    Domyślny

    powiem tak, heble robią mega robotę i wreszcie coś spełniło moje oczekiwania w tym aucie w 100%
    poprzedni stage czyli brembo z boxsterS na 312 mm i 280mm na tył się chowa przy obecnym.
    200 leciutko naciskam i bardzo hamuje, lekko dodaje i jest mocniej aż potem załącza abs Ciekawi mnie jak będzie się zatrzymywać na nowych oponkach bo obecne nie są najlepsze.
    Teraz się to dzieje bez użycia dużej siły i na nowo muszę się nauczyć hamować bo auto samo chce się zatrzymywać Jeszcze nie testowałem jak z zagotowaniem bo heble nie do końca ułożone ale takie tarcze z dodatkowym chłodzeniem nie wydaje mi się abym zagotował szybko. Także teraz pozostało to wystroić bo pomimo nie małej mocy zdecydowanie szybciej hamuje niż się rozpędza


    Podsumowując mod warty swojej kasy bo cenowo wyszło mnie to bardzo przyzwoicie gdyż za taki gotowy kit jakiś znanych firm musiałbym wybulić pewnie z 8K a tutaj cena jest zupełnie inna. Także zdecydowanie polecam taki mod
    Ale na takie hebelki felunek 19 cali minimum ;P

  4. #204
    mariusz11111's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sram na Rosję !
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    303 razy
    Podziękował
    202 razy

    Domyślny

    jakoś sobie nie mogę wyobrazić jak takie auto hamuje ale pewnie staje w miejscu
    ja przy tym co mam 312+4tłok i 256na tyle to kogo nie przewiozę to mówią że dęba staje, a co dopiero u ciebie
    masz jakieś zdjęcia hebli w kole
    pewnie nieźle sie to prezentuje
    pod felge 19" musi robić robote

    UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29

    aby aby aby aby aby aby

  5. #205
    Scythe's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Audi Ałosiem
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Chłopaki, pewnie milion razy było to już poruszane. Mam 288 z przodu, chce je mieć z tyłu, na przód wiadomo, jarzma do wymiany, bo chce mieć 312.

    Co muszę zarzucić na tył żeby trykło 288? Adaptery jakieś gotowe są do tego?

  6. #206
    Tominator's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Trochę szybsza Cordoba
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    7 razy

    Domyślny

    Musisz miec zacisk nowy i adaptery, do adapterow nowe przewody najlepiej w oplocie zeby pasowaly pod zaciski koncowka oraz dlugością. Jak chcesz miec 312 z przodu na jednotloczkowym to lepiej zaloz 256 z tylu i bedzie git bo zapewne masz 230 z tylu?

  7. #207
    Scythe's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Audi Ałosiem
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Z tyłu heble seria z 1.6. Nie mierzyłem średnicy tarczy w sumie . Mam okazje mięć heble przód i tył z S'ki. Czuć duuużą różnicę?

  8. #208
    Tominator's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Trochę szybsza Cordoba
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    7 razy

    Domyślny

    Czuc i warto, jak masz okazje to sie nawet nie zastanawiaj!!!

  9. #209
    Scythe's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Audi Ałosiem
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Kurde, bo jakby nie patrzyć, to zostają mi tarcze 288 z zaciskami luzem.. chętnie bym jednak zaadaptował ten zestaw na tył, a na przód zarzucił 312 lub więcej. Pod jarzmo z S'ki jaką tarcze można zaadaptować do seryjnego zacisku? Tylko 312?

  10. #210
    Pawel-2005's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płońsk
    Auto
    audi tt
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T APX

    Domyślny

    w razie czego udało mi się upolować kolejne graty do konwersji na 280mmna tył .

    Hamowanie to znaczna poprawa względem 256 a zestaw nie wiele się różni od 256 ( ori zacisk z klockami,seryjne linki pasują i przewody) także jak coś to śmiało pomogę w tej kwestii

    Wykorzystanie 288 na tył to bezsens bo seryjny zacisk nie pasuje, aczkolwiek przetestuję pewną opcję z innymi jarzmami i może do Q to wyda Bo też mam tarcze ze swojej 288 które są w idealny stanie a lezą na półce dlatego zrobię mały teścik co da się z tego ugrać

Strona 21 z 84 PierwszyPierwszy ... 1119202122233171 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •