nie wiem od czego jest 2 zdjęcie. W 2.0 FSI też taki mam , wszystkie przewody , wtyczka od pompy 5 przewodów 2 od zasilania i 3 od poziomu paliwa wchodzą na sterownik a ze sterownika w wiązkę . Nic nie powinno go omijać ( tak jest ori w AXW ):
poniżej zdjęcie z allgro takiego sterownika :
http://allegro.pl/vw-golf-audi-a3-st...018483697.html
Co do odbijania podczas tankowania to nie działa ci układ odpowietrzania .
Dokładnie to masz na bank błąd w układzie EVAP .taki wynalazek bez sensu . Albo kanister zapchany albo zawór się zacina. Ale spoko ja mam tak samo
trzeba na lekko wyciągniętym pistolecie tankować.
a błąd tak wygląda.
16825 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 008 - Incorrect Flow
A to że Ci ciężko pali czasami może być że pompa się kończy , może być zapchany filtr.
a to z 1 twojego zdjęcia to nie wygląda jak sterownik , raczej jak jakieś dod. przekaźnik do odcięcia pompy paliwa.
Oryginalnie to jest to tak zmontowane :
Pod tą gumową osłoną pompy jest wtyczka do pompy paliwa - przechodzi przez tą osłonę taką przelotką jak zauważysz na tym zdjęciu na akcji . A sterownik jest wciśnięty w ta gumową osłonę . I podłączenie seryjne jest : wtyczka 5 pin pompy połączona do sterownika ( wszystkie kable ) a ze sterownika leci do wiązki . I nie ma innej opcji , wszystko inne to modyfikacje.