Strona 14 z 20 PierwszyPierwszy ... 41213141516 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 131 do 140 z 198

Temat: Problemy z odpalaniem 2.0 TDI

  1. #131

    Data dołączenia
    Aug 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mszana Dolna/Sopot
    Auto
    W221
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Ja mam zaś odwrotny problem , samochod słabo pali na zimnym , czasem potrzeba drugiego podejścia , a w skrajnych przypadkach i trzeci . Macie pomysł co to moze byc ? Na ciepłym pali normalnie bez żadnego problemu . Samochod to 8p z 2006 r 2.0 tdi 170km

  2. #132
    Dominik_m's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    35 razy

    Domyślny

    Goral101
    prawdopodobne przyczyny:
    1. słaby akumulator
    2. samochód dłużej nie odpalany ( u mnie po ok 2 tygodniach coś takiego występuje)
    2.0 TDI -> 201KM / 416Nm

  3. #133

    Data dołączenia
    Feb 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WIELKA BRYTANIA
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CBAB

    Domyślny

    Witam panowie!
    Mam problem ze swoim a3 /8p/2008 /2.0tdi
    a mianowicie po przekreceniu stacyjki zgasly wszystkie kontrolki, silnik zlapal doslownie na jedna sekunde i zgasl, i tak pare razy z tym ze juz kontrolki sie nie zapalily,wezwalem pomoc drogowa i po paru godzinach mechanik doszedl do wniosku ze to imo, wykrecil zegary i mowi ze wiazka ok,prod dochodzi wszystki ok , zacholowalmnie do warsztatu i tam nie maja pojecia co sie dzieje , czy ktos z was mial podobny problem?
    dodam ze wyswietlacz nic nie pokazuje ani komputer ,liczniki ,wskazniki ,nic kopletnie .

  4. #134
    rajder's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dolnyśląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Zdechl licznik ? A jak go chcesz odpalic to odpala na chwile i gasnie ? Wyglada na 90% walniete zegary


    Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk

  5. #135

    Data dołączenia
    Aug 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6TDI CAYB
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Nie chcę być złym prorokiem, ale wtryski się sypią...

    Przeczytałem wątek i miałem bardzo podobnie. Czasami autko paliło wyśmienicie, czasami skakały obroty i w końcu zgasł, czasami kręcił dosyć długo... Łuszczenie się pompy CR, opiłki na wtryski i cały układ paliwowy do czyszczenia, pompa do regeneracji, wtryski do wymiany - 4500 zł mnie ta impreza wyszła - mam jednak nadzieję, że u Ciebie będzie inny problem
    brak podpisu do odwołania

  6. #136
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    No tak, pompa potrafi rzucic opilkami i wtedy jest duzy problem. Ale tutaj przeciez jest problem z licznikiem w ktorym to jest immobiliser wiec skoro nie dziala licznik to nie dziala tez immobiliser.

  7. #137

    Data dołączenia
    Aug 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wadowice
    Auto
    OOOO
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6TDI CAYB
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    U mnie wywalało ESP, czujnik ciśnienia powietrza w kołach i różne inne cuda. Jak już wszedł na obroty to wszystko gasło i było OK. Ja bym profilaktycznie przeleciał wtryski jakie ma wartości (przy odchyleniu +/i 2.0 już zaczynają lać...).
    brak podpisu do odwołania

  8. #138
    specuniu's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cześć,
    Podłączę się do tematu, ponieważ nie znalazłem innego, a ten jest najbardziej pasujący. Otóż mój problem wygląda następująco. Sporadycznie mam problem z zapalaniem swojego Audi. Nie jest to problem długiego kręcenia, czy zapalania i gaszenia po jakimś czasie. Mianowicie auto kręci normalnie i odpala, tylko czasami zdarza się tak, że kręci i nie wchodzi w ten etap, gdy już silnik pracuje, tak jakby chwilkę przed nim nagle dostał odcięcie i muszę ponownie próbować odpalić. Tak z reguły za 2-3 razem odpala, a zdarza mi się to tak 1-2 razy dziennie. Zauważyłem taką zależność, że na zimnym silniku zawsze odpala, ale jak dłużej i więcej jeżdżę po mieście to mu się potrafi zdarzyć taka sytuacja na światłach na przykład. Mam funkcję start-stop i myślałem, że to ona, dlatego dziś gdy, auto nie chciało odpalić, to ją przyciskiem wyłączyłem, ale niestety to nie zmieniło stanu. w VCDS sprawdzałem logi i jedyny jaki się pojawia to związany z alternatorem. Wklejam poniżej:
    02252 - Alternator
    004 - Brak sygnału / brak komunikacji
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 01100100
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 3
    Wew.licznik błędów: 230
    Przebieg: 166485 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2016.08.20
    Czas: 10:32:30

    Nie wiem czy to jest przyczyna, ale może będziecie w stanie mnie nakierować. Alternator podaje ładowanie w granicy 13,7-13,8V. Czy to prawidłowe? Czy alternator może mieć znaczenie w moim problemie, jeżeli auto "kręci" przy rozruchu zawsze tak samo i prawidłowo? Ten problem zaczął pojawiać się w krótkim czasie po tym jak został mi wymieniony dwumas. Nie wiem, może to zbieg okoliczności, może nie, ale dodam taką informację, bo może pomóc w diagnozie. Co mogę jeszcze sprawdzić?

  9. #139
    mcn21's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Waw
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny 2.0 TDI BMM 2007 PD ciężko pali na zimnym, ciepły na dotyk ;/

    Witam,


    Posiadam Audi A3 z silnikiem 2.0 TDI BMM końcówka 2007, ostatnio auto po dłuższym postoju coraz ciężej zapalało, wymieniłem wiec wszystkie filtry ( oleju, paliwa itd) oraz olej. Do tego wymieniłem świece żarowe na nowe ponieważ mechanik stwierdził że 2 świece już bardzo słabo grzeją, dodam że około pól roku temu wymieniane były pierścienie oraz planowana była głowica więc problemu z kompresją nie ma, silnik jest mocny i nie zjada żadnej ilości oleju.

    Niestety problem po wymianie świec nie ustał, auto po postoju dłuższym niż doba ma problemy z odpaleniem, po nagrzaniu świec auto łapie dosłownie na moment i gaśnie jak by nie podawało paliwa, po czym muszę kręcić rozrusznikiem na kilka razy zanim złapie nie równo jak traktor ( tak jak by nie mógł zassać paliwa bądź go podać do cylindrów) po czym po odpaleniu podnosi on delikatnie obroty jak by był na ssaniu.

    Problem nie występuje na rozgrzanym silniku, błędów pod VCDS nie ma żadnych. Proszę o radę czy trzeba tutaj próbować zwiększyć dawkę rozruchową silnika czy może szukać problemu w pompie paliwa czy pompowtryskach? jeśli trzeba zrobię logi odpowiednich grup w VCDS do diagnozy, pozdrawiam

    logi gr13

    na zimnym

    -0.07
    -0.05
    -0.07
    0.21

    na ciepłym


    0.19
    0.40
    -0.35
    -0.24

    przebieg realny 270 tyś
    Ostatnio edytowany przez mcn21 - 29-10-16 o 21:12

  10. #140
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    A sprawdzales czy nie cofa Ci sie paliwo?

Strona 14 z 20 PierwszyPierwszy ... 41213141516 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •