Tak, zmieniony kpl dyfer z pompką Hidden Content jak ręką odjął.
Tak, zmieniony kpl dyfer z pompką Hidden Content jak ręką odjął.
|
Cześć
Przegrzebałem Internet i coś tam znalazłem, ale może i tak mi ktoś lepiej pomoże.
Otóż...
Mam A3 8v z 2014, 2.0 150km diesel i quattro jak w tytule.
Przebiegu mam na chwile obecną 167 tysięcy km.
Kupiłem auto ze starymi miszelinami, sprzedający mówił, że huczą - ok, miałem to na uwadze jak targowaliśmy cene. Pojeździłem kilka miesięcy i kupiłem nówki opony.
Jak sie możecie domyślić to nie opony huczały. Huczy natomiast napęd, most albo haldex. Łożyska wykuczone ponieważ koła mają zero luzów i obracanie kołami na lewarku - cisza jak makiem zasiał.
Dodam, że odkryłem jakby przesakaujące, albo pukające ząbki w moście? Tylko jak cofam na wstecznym, takie normalne ruszenie bez gazu ze sprzęgła do tyłu, to słychać jakby strzelanie co prawda ciche, z tyłu auta.
Huczy też dziwnie, ponieważ przy 70km/h jest to tak głośne, że aż niepokojące. Natomiast przy 120km/h już miesza się z szumem i ledwo wykrywalne.
Olej w aso w haldexie był wymieniony przy 80 tysiącach km, i wiem że teraz też wypada jego wymiana, ale raczej świeży olej nie załatwi problemu pykania - takie pykanie jak rozwalone przeguby i na skręconych kołach (chyba w moście).
Ktoś coś pomoże z tym tematem?
kiedyś słyszałem podobny objaw, tylko na wstecznym bez gazu, brzmiało tak jak Ty opisujesz, okazało się że sprzęgło było do wymiany, te w skrzyni, może to jednak w miejscu skrzyni ?
Sprzęgło i "przeskakiwanie ząbków" raczej nie pasuje. Jadąc do tyłu z wciśniętym sprzęgłem też stuka :/
Według mnie to jakieś łożysko tudzież łożyska w moście są zużyte. Tłumaczyło by to huczenie i zgrzytanie zębów przez nie trzymanie w idealnej pozycji wałka.
Ktoś coś?
Hej wszystkim, jestem tu nowy i z góry chciałem się przywitać.
Od jakiegoś czasu borykam się z 2 problemami.
Kupiłem S3 8V z przebiegiem 45tys. km jakieś 2-mce temu i już zaczynają mnie denerwować pierdoły, do rzeczy:
1. Dziwne metaliczne drżenie- przy schodzeniu z obrotów po odpuszczeniu gazu tj. pomiędzy 1500/200 obrotów zwłaszcza w trybie dynamic, po stronie pasażera głownie za schowkiem slychać jakby cos uderzało o grodź silnika - podejrzewałem rurkę od klimy bo z lekkością da się nią ruszać i stukać o grodź ale przymocowałem ją i to nie to. Macie jakieś pomysły? (w schowku nic nie ma, luzem w aucie też nie)
2. Ostatnio zauważyłem w trasie, że przy prędkości 80/90km przy obrotach ok.2 tys km z okolic tylnego prawego koła od czasu do czasu bez schematów słychać takie wycie (łuuuuu w miarę ciche ale ja jestem wyczulony) boje się czy to nie napęd ale sprawdzałem go przy kupnie i nic się nie działo, zero wycieków (wszystko płynnie działa w dalszym ciągu nic nie szarpie nic nie wyje ciągle podczas jazdy)
Macie jakieś pomysły? w pkt.1 mechanik się nie podejmuje rozkręcania auta i zabawy w szukanie.
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)