Ktos przerabial temat kodowania kluczyka?
Mam tzw. scyzoryk i chce kupic drugi. Dorobienie to nie problem ale zakodowanie to problem.
U mnie w miescie chca 300zl za kodowanie
A moze po zakupie VAGA sam sobie bede mogl zakodowac?
Moze ktos wie?
Ktos przerabial temat kodowania kluczyka?
Mam tzw. scyzoryk i chce kupic drugi. Dorobienie to nie problem ale zakodowanie to problem.
U mnie w miescie chca 300zl za kodowanie
A moze po zakupie VAGA sam sobie bede mogl zakodowac?
Moze ktos wie?
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
|
Jesli masz intefejs to mozesz sobie je zakodowac. Procedury jednak nie znam.
Ale ceny to masz spoko tam u siebie. Moj mechanior bierze za takie cos 80zl.
no powiem ze u mnie tez chca za dorobienie z kodowanie 300zl...niestety krypto tyle kosztuje, pytalem wszedzie:/
.......
U mnie samo kodowanei 300zl
a dorobienie stowke
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Ja kupiłem auto z jednym kluczykiem, wiec postanowiłem dorobic drogi
Odebrałem go wczroraj w katowicach w ASO
( A tak wogole to spotkałem Kamila Durczoka z TVP przyjechał A8 Quatro na full wypasie )
Wiec kosztowało mnie to:
251 zł za kluczyk zwykły
150 zł za kodowanie ( zmienili mi tez kod na moim pierwszym kluczyku
Ja tam wole nie wydziwiac z kodowaniem i dorabianiem w jakichs warsztacikach
A3 1.9 TDI 110KM
Moja Niunia
No ja tez mam jeden key - musze przejechac do do aso i spytac sie
Kluczyk kupie na allegro - sorowy
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Czemu ja wczesniej nie pomyslałem o takim kluczyku scyzowyku surowym
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79969920
Teraz to tylko sie bedzie człowiek wkurzał ale w sumie to przynajmniej miałem wszystko
fachowo zrobione
A3 1.9 TDI 110KM
Moja Niunia
Ale ten nie pasuje ten jest od nowego modelu i ma inna czestotliwosc
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
ALe wyglada zacnie prawdziwy kluczyk prezesa
A3 1.9 TDI 110KM
Moja Niunia
OK. Postaram sie na to pytanie odpowiedziec.
TEKST JEST TLUMACZONY I NIE POMOSZE ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA PONIESIONE SZKODY!LOL
Potrzebne rzeczy:
-Software VAG-COM ( Pelna wersje - z Shareware nie dziala)
+ Adapter
- nowe Klucze
- Code Licznika (znajdziesz go na kluczu ktory jest dla warsztatu przeznaczony=> na moim nic nie mogel znalesc?)
Codowanie:
-Klucz w stacyjce na zaplonie, wlaczasz interfejsa i idziesz na Kanal 17(Licznik),dajesz ODCZYTAJ BLEDY i jak jakies sa to zmywasz!
-Teraz idziesz na LOGIN.Tutaj dajesz ten 4-Cyfrowy Code, ale przed nim wpisz 0!(?)
-Teraz idziesz na Codowanie/dopasowanie (Kanal 10). Na Kanale 21 mozesz liczbe kluczy wpisac(4 Stuki=> jesli tyle ich masz)
-Jesli teraz na OK,OK, nacisniesz mozesz w ciagu najblizszych 30 sec. twoje nowe klucze wcodowac.To znaczy: Wyciagasz pierwszy Kluczyk , nowy klucz do stacyjki, obracasz kluczem na zaplon , czekasz 3 sec., obracasz na te pozycje w ktorej mozesz go wyciagnac czyli pozycja "0" i wyciagasz go , tak az wszystkie klucze zacodujesz.
-
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)