|
Dziś zrobiłem adaptację przepustnicy VW Tool'em. Co dziwne, błędu nastawnika przepustnicy już nie ma, ale silnik nadal źle pracuje!!! A błędów już żadnych nie ma!! Mam jeszcze pytanie do znawców: kanał/blok 17 do czego się odnosi? Z tego co zrozumiałem z angielskiego są tam wartości cylindrów, tylko co oznaczają. Wartości przedstawiają się następująco u mnie:
1cy.l-660-680
2cyl.-640-620
3cyl.-640-620
4cyl.-640
Ktoś wie o co chodzi? Jaki wartości powinny być?
Silnik pracuje nierówno, trzęsie, gdy podejdę z tyłu do tłumika to słychać jakby "pluł" w tłumik z przerwami....
Tomasz_W-wa: czy robiłeś polskim vagiem adaptacje przepustnicy w swoim silniku AGN bo widze ze mamy te sam ejednostki i ja wyczysciłem przepustnice w weekend i polskim vagiem 4,9 i 2,5 sie nie da zrobić ( widziałem ze mamy wszystko takie samo i protokół przepustnicy) ja wchodzę tak:
silnik
bloki pomiarowe
kanał 098
klikam w ustawienia pierwotne ( pojawia si ena dole napis adaptacja przepustnicy trwa i po czym wyskakuje błąd numer bloku zabroniony)
do tego mam do ciebie pytanie podepnij kabel i zobacz ile stopni otwiera ci sie przepustnica po wcisnieciu gazu do oporu bo mi tylko na 85% co mnie dziwi bo wizualnie otwiera się cała dzięki za pomoc.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)