MODEL AUTA: 8L , rok 2001, 3d
RODZAJ SILNIKA: 1,9 tdi ASZ / fwd
MODYFIKACJA SILNIKA:
- fmic BPX
- dolot do/ i kawałek od icka z kawasówki
- hybrid 17/20 (w seryjnej obudowie gt17)
- brak kata + custom DP z kwasa (od turbo idzie: DP, siatka, końcowy tłumik)
- brak EGR (flanszka w to miejsce)
- strojenie by ROGAL
MOC seria (o ile można tak powiedzieć ..): 166,5 KM / 372,5 Nm
MOC po strojeniu: 194,9 KM / 393,7 Nm
RODZAJ HAMOWNI: obciążeniowa / MR-MOTORS
TUNER: po części auto zostało "wyposażone" przez któregoś poprzedniego właściciela (fmic BPX i fragment dolotów z kwasówki). Pozostałe zmiany mechaniczne wykonane przez: "Borys". Program - jak wyżej - "Rogal".
wykres przed:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...9567360fe.html
Z tego co stwierdził Rogal po schamowaniu autka najpierw: program Zender'a .
wykres po strojeniu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...83787a094.html
Program optymalnie "dobrany" i zasugerowany przez MR , oczywiście taki zatwierdziłem jako klient po rozmowie z Rogalem (można było upierać się by przekroczyć magiczne 2xx KM, jednak wiem że chłopak ma fach w rękach i wie co robi ). Ogólnie autko w trakcie jazdy nie szczególnie puszcza chmurkę.