Najprawdopodobniej wywaliło Ci błąd 513, czyli błąd czujnika G28. Wchodzi on(patrząc na silnik od przodu) w prawą dolną część bloku silnika.
Najprawdopodobniej wywaliło Ci błąd 513, czyli błąd czujnika G28. Wchodzi on(patrząc na silnik od przodu) w prawą dolną część bloku silnika.
http://www.karolinaroksela.republika.pl/
ZAPRASZAMY!!! Projekty ogrodów, terenów zieleni, florystyka, bukieciarstwo.
|
Czy można znaleźć gdzieś zamiennik tej uszczelki pod przepustnicę? Ona jest z jakiegoś innego materiału? Bo może poszukam w sklepie motoryzacyjnym i podam tylko wymiary 66,5x1,8x7,5 i gotowe?
W VW na grochowskiej w Wawie nie mają tej uszczelki, ale i tak bym jej nie kupił bo to 30 zeta za kawałek gumki...
Panowie takie pytanieNa vag'u wywalilo mi blad 17916
Czyli przepustnica do czyszczenia
w sumie obroty mi tak bardzo nie faluja, teraz chyba wgle ;o od jakiegos miesiaca, ale nie wazne
Moje pytanie, czy nie znajac sie prawie wgle na mechanice, dam rade wyczycic sam ta przepustnice ? Czy poza tym ze faluja obroty, samochod traci przez to troche na mocy ?
Mechanik zarzyczyl sobie za czyszcenie adaptacje itp. 100zlto duzo ?
Wystarczy zdjac rure plastikową która łaczy przepływke z przepustnica,otworzyc przepustnice i wyczyscic ja dokładnie w środku i przesłone również.Tak jest duzo szybciej bez ściągania całości i można dokładnie ja wyczyścić.
Kilka minut roboty,przed tym odlacz aku.Podłącz go jak już wyczyścisz ja i założysz ta rurę,włącz stacyjkę na około minute bez odpalania auta-przepustnica będzie pracowała przez chwile i powinna sie w tym momencie zaadoptować.
Falowanie to moze być jakaś nieszczelość np: odma pęknieta,wężyk podcisnienia,uszczekla pod kolektorem ssącym,lub którąś z opasek trzymających gumowe połącznia kolektora nie trzyma mocno i łapie lewe powietrze w tym miejscu.To przekłada sie na falowanie obrotów i spadek mocy.
Czy 100zł to duzo?no ja bym tyle nie dał za kilka minut prostej pracy.Dasz rade sam.
Wyczyszczenie przepływki też pomoże odzyskać kilka utraconych koni![]()
Ostatnio edytowany przez pila24 - 28-10-10 o 22:03
msd15 (29-10-10)
Witam! Mam problem. Ostatnio po operacji wymiany uszczelniaczy zaworowych przy okazji wyczyściłem sobie przepustnice, która po wyjęciu okazała się bardzo brudna. Jeszcze wymieniłem czujnik płynu chłodzącego. Po tej operacji obroty zaczęły mi wariować, co wiem że normalne. Jak piszą na forum po ok 200km miała się sama ustawić. Niestety ja zrobiłem już 450km i nadal czasami skaczą w zakresie 900-1900 na biegu jałowym. Czy przepustnica jak jest zamknięta ma być "szczelna"? Mam na myśli to że jak moją zamknąłem to widziałem minimalny prześwit między przegrodą, a obudową (małe szczelinki). Nie mogę adoptować Vag-iem bo mi program siadł
(jak ktoś ma dobrą wersje proszę na pw) POZDRAWIAM
Nie może być szczelna bo silnik pracując na obrotach jałowych musi dostawać powietrza do spalenia
Kąt otwarcia przepustnicy bez wciskania gazu wynosi w/g vaga 3 stopnie,max otwarcie to 85 stopni.
A adaptacje robie zazwyczaj tak jak napisalem powyżej i zawsze jest ok,może nie podłączyłeś przepływki i dlatego tak obroty skaczą.
Może ktoś podać jakie dokładnie klucze i narzędzia trzeba mieć przy zdejmowaniu przepustnicy i dostaniu się do niej? Mój "warsztat" jest bardzo ubogi muszę dokupić co nieco.
do zdjęcia przepustnicy wystarczy imbus-są 4 śruby.opaskę zdejmiesz kombinerkami.jeśli chcesz zdjąć to kup uszczelką do niej.można czyścić na aucie-wtedy zdejmujesz opaskę i czyścisz.adaptacja-włacz zapłon na 5minut(pierwsza pozycja kluczyka/!!nie zapalaj auta!!) i do pełnej adaptacji machnij ok.100km.jeśli masz wag to zaadoptuj vag-iem.wyjdzie na to samo
polecam środek do czyszczenia gaźników firmy boll
Właśnie jestem już po czyszczeniu przepustnicy i na ok 25 km auto mi zgasło 3 razy samo na niskich obrotach. Czy to normalne zanim przepustnica się zaadoptuje bo troche czytałem i chyba tak ale chcę się upewnić ? Przełączyłem na benzynę od razu po czyszczeniu bo mam i gaz.
Pozdrawiam!
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)