Strona 23 z 161 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 221 do 230 z 1603

Temat: Zegary bez FIS na FIS

  1. #221

    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Witam
    Przy przekładce zegarów natknąłem sie na problem z przypisaniem kluczyków. Podejrzewam że problem tkwi w generacji immo i pastylkach transpondera. Stare zegary (VDO 919 860D) z kluczami to pewnie 98r (auto MR99) wiec to pewnie immo2. Nowe to VDO 919 880 ale nie wiem z jakiego roku. Przejrzałem sporo postów (nie tylko na tym forum) i nie udało mi się znaleźć jednoznacznych informacji umożliwiających identyfikację generacji immo i transponderów. Po ID-immo? nr katalogowym zegarów? VAGiem czy VAG k+CAN? Jak i gdzie to jednoznacznie ustalić?

  2. #222
    jerzu's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi A3 8Y
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    59 razy
    Podziękował
    70 razy

    Domyślny

    mam pytanko czy sa roznice w tarczach zegarow jeager i vdo? chodzi o polifta

  3. #223
    strikerbest's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Kolego "plmoti" dobrze by było żebyś kupił lub zrobił sobie najprostszy interfejs na MAX232 i za pomocą oprogramowania odczytał jaki jest rodzaj immo. Prawdopodobnie transpondery do wymiany. Żeby jednak nie produkować zbędnych postów powiem że nie bez znaczenia w tym wypadku są literki na końcu nr licznika np 860A to już nie to samo co 860E.
    Sprawdzone litery:
    A, B, C - IMMO1
    D, E, H - IMMO2
    Oczywiście oznaczenia dotyczą aut przedliftowych.
    Polifty miały już w większości IMMO3 i tutaj kody literowe nie miały już żadnego znaczenia.

  4. #224
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Strikerbest czyli z tego by wynikalo ze ja niemoglbym zakodowac swojej pastylki przedliftowej do licznika poliftowego a jednak to zrobilem jak juz Ci wspomnialem na pw. Moje autko jak wiesz jest z konca 98 a licznik z 2002 roku.
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  5. #225
    strikerbest's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Z IMMO1 (Megamos ID13) na IMMO2 na pewno się nie da zakodować. Sprawdzone na kilku egzemplarzach zawsze kończyło się wymianą transponderów. Po 1997r wychodziły już tylko transpondery Megamos Crypto ID48. Z tego wynika że IMMO2 i IMMO3 ma te same transpondery. Czy są one wielokrotnego zapisu, tego nie wiem.

  6. #226
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    No na to wyglada. Bo jak mowie Ja nie musialem nic zmieniac. Zakodowalem swoja pastylke i wsio jest ok.
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  7. #227
    mariusz11111's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sram na Rosję !
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    303 razy
    Podziękował
    202 razy

    Domyślny

    panowie w jakiej cenach chodzi kostka z pinami do zegarów (ta brakująca jak zmieniamy zegary na pełen fis)

    UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29

    aby aby aby aby aby aby

  8. #228

    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    jezeli szukasz to mam za 30zł z wysylka

  9. #229
    mariusz11111's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sram na Rosję !
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    303 razy
    Podziękował
    202 razy

    Domyślny

    nie szukam, sam chcę sprzedać bo mam dwie a mogę mieć i więcej i nie wiem po ile chodzą

    UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29

    aby aby aby aby aby aby

  10. #230

    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Strikerbest z tego co napisałeś zrozumiałem rodzaj immo identyfikujemy od nr kontrolera który można odczytać bądź z naklejki na elemencie lub softem po połączeniu się z kontrolerem wyświetlany jest jego numer ( nazwa ). Wersja ( D ) i wyższe to immo2 wcześniejsze to immo1? Wynikało by z tego, że moje stare zegary (D) to immo 2 i crypto 48 (co by się równiez zgadzało mniej wiecej rocznikowo). Moje nowe zegary nie mają dodatkowego oznaczenia literowego (na naklejce i odczytane przez soft tak jak pisałem poprzednio) czyli mogę przypuszczać że to immo 1 ?? i aby zgrać całość to muszę podmienić transpondery na ID13. Ale czy immo1 nie miał oddzielnej puszki i komunikacji w grupie 25?
    W moim przypadku próba adaptacji i dopisania kluczyków kończy sie niepowodzeniem (- nie zapisuje nowej wartości w kanale 21 ( oczywiście grupy 17) na nowych zegarach -tych bez oznaczenia literowego) wyrzuca 01176, 01179. Próby podejmowałem VAGiem 3.11 , 4.09 i VW tools bez rezultatu. Posiadanym kabelkiem i Vagiem wczesniej dopisałem sobie dodatkowy nowy kluczyk wiec myślę po powinno to działać. Czytałem też, że komuś VAG blokował możliwość adaptacji i poszło VW tools. Dlatego też było moje pytanie o możliwość jednoznacznego ustalenia generacji immo bo nie miałem do końca pewności co blokuje czy pestka ID48 ze starych zegarów jesli w nowych jest immo 1 i powinna być ID13 czy też z jakiegoś powodu soft albo kabelek blokuje możliwość adaptacji co z kolei potem blokuje dopisanie kluczyka.
    Piny do zegarów oczywiście posiadam a nawet jeździłem na nowych zegarach ale cały czas do mnie migała kontrolka immo ((

Strona 23 z 161 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •