Strona 46 z 81 PierwszyPierwszy ... 36444546474856 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 451 do 460 z 809

Temat: Bierze olej

  1. #451
    bajer151's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Toruń
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez cosmo-pl Pokaż post
    na 99% uszczelniacze. To co bym sprawdził to ciśnienie na cylindrach z próbą olejową, bo to Ci na 100% potwierdzi. Ja bym się nie przejmował na Twoim miejscu. Jaki olej nalany?

    Dzisiejsze silniki diesla są jak portki - na jeden sezon. Ciężko więc je porównać do starej dobrej szkoły..
    Nalany olej to MOTUL 5W30 Specific. Jak będę miał trochę więcej czasu to sprawdzę te uszczelniacze i dam znać co i jak. A jaki jest mniej więcej koszt wymiany tych uszczelniaczy? Dużo przy tym roboty?[COLOR="Silver"]

  2. #452
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Trochę roboty z tym jest, bo pewnie trzeba górę zdejmować ale to niech się wypowie, ktoś kto ma ten silniki i wie jak to zrobić. Jeżeli masz takie zużycie jak napisałem Ci 100ml/1000km to bym tego nie ruszał, bo prędzej auto sprzedasz niż Ci zacznie brać więcej.

  3. #453
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez cosmo-pl Pokaż post
    bo pewnie trzeba górę zdejmować ale to niech się wypowie, ktoś kto ma ten silniki i wie jak to zrobić.
    wszystko jest na forum, lacznie z numerami czesci i cenami itd itp
    tylko szukac i czytac

    moim zdaniem , tak jak napisal cosmo, lepiej tego nie ruszac, zrobisz 15tys, to bedziesz mogl cos powiedziec, dolewanie na max, tez nie jest dobre. za malo zle, za duzo tez zle




    wymiana glowicy nie jest zadnym wyznacznikiem, te wymienione tez pekaja
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  4. #454

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce
    Auto
    BMW 120D
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Dokładnie tak jak koledzy pisza, jak malo bierze i duzo nie jezdzisz to olac temat i nie ruszac. Skoro wymieniałeś głowice to raczej powinni tez zalozyc nowe uszczelniacze przy okazji docierania zaworów Chyba ze ktos nie wymienił starych i z powrotem je zalozyl to moze puszczac. Zobacz z rana czy jak odpalasz to leci z rury siwy dym niech ktos spojrzy. A jezlie chodzi o pęknięcie to byś widział z wierzchu bo jak by sie do srodka dostawało to albo do komory spalania albo do wody. Więc tutaj jak najbardziej zauważalne gołym okiem. A roboty troche jest bo trzeba caly rozrzad rozebrac kolektory po odkrecac i dopiero glowice zdejmiesz ale wtedy to juz bym polecal planowanie i zawory przeleciec pasta odrazu.

  5. #455
    bajer151's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Toruń
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Głowica była wymieniana w niemieckim ASO także uszczelniacze powinny byc nowe. Robił to poprzedni właściciel samochodu. Pojeżdżę trochę to zobaczymy jak się sytuacja rozwinie, chociaż od kilku właścicieli samochodów z silnikiem BKD słyszałem że branie oleju to normalka.

  6. #456

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce
    Auto
    BMW 120D
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    To ze w serwisie to jeszcze nic nie znaczy. Tam tez pracuja ludzie, i nieraz obsluga jest gorsza niz u zwyklego mechanika. Nigdy branie oleju nie bylo normalka. No chyba ze teraz koncerny samochodowe chca zarabiac na oleju Jak jest wszystko okey to ni ma prawa nawet deka wziasc.

  7. #457
    bajer151's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Toruń
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Pożyjemy i zobaczymy jak się sytuacja rozwinie, Jak będzie gorzej to będę szukał przyczyny i na pewno ją znajdę

  8. #458

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce
    Auto
    BMW 120D
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Jak sie szuka to sie i znajdzie bynajmniej jezeli chodzi o niemieckie auta to w nich zawsze cos musi byc nie tak jak sie duzo jezdzi. Znam to z autopsji

  9. #459
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Mritaliano Pokaż post
    To ze w serwisie to jeszcze nic nie znaczy. Tam tez pracuja ludzie, i nieraz obsluga jest gorsza niz u zwyklego mechanika. Nigdy branie oleju nie bylo normalka. No chyba ze teraz koncerny samochodowe chca zarabiac na oleju Jak jest wszystko okey to ni ma prawa nawet deka wziasc.
    Dokładnie tak robią, bo też na tym oleju zarabiają. Dlatego m. in. zaczęto montować kontrolki poziomu, coś czego wcześniej nie było. Jest też kilka innych rzeczy stricte związanych z samą konstrukcją ale nie będę się rozwodził na ten temat. Ogólnie bardzo dużo zależy od tego jak się silnik ułoży, jaką mamy nogę itd. Co do kolegi bajer, to wymień olej następnym razem na Specifica 505.01 5W40 i po prostu dolewaj do 3/4 poziomu jak Ci się lampka zapali. Pozdrawiam.

  10. #460
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    Cupra Formentor
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Mritaliano Pokaż post
    Jak jest wszystko okey to ni ma prawa nawet deka wziasc.
    nieprawda, nieprawda i jeszcze raz nieprawda, wszystko może być OK a silnik ma prawo łyknąć olej, po drugie kwestia jakości oleju, tworzonego filmu olejowego, jego odporności na utlenianie, podatność na odparowanie a więc podatność na ubytek oleju silnikowego itp... Nie mozna generalizować i twierdzić że skoro silnik pobiera minimalne ilości oleju to coś już jest nie OK, bo wcale nie musi
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

Strona 46 z 81 PierwszyPierwszy ... 36444546474856 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •