Strona 27 z 73 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 261 do 270 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #261
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Tu przyczyn ciężkiego rozruchu może być wiele, zaczynając od akumulatora,rozrusznika,dawek wtrysku,filtr paliwa, kończąc na samej pompie paliwa trzeba by było pokolei sprawdzać.

  2. #262

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Gesio podaj wartość kąta wtrysku ale stawiam na zużycie się pompy wtryskowej lub sam zaworek zwrotny.

  3. #263

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Łodzkie
    Auto
    Audi a3 1.8
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    A powiedzcie mi bo teraz doszla nowa przyczyna zauwarzylem ze przy odpalaniu samochodu zapala mi sie w momencie krecenia rozrusznikiem kontrola abs i wtedy nie moge odpalic jak odpali to kontrolka zgasnie dzis rano krecilem x razu do oporu nie odpalilem musialem do pracy jechac czym innym !!!!

    Czytalem ze to spadek napiecia czy to moze byc od dluzszego czasu przyczyna moich problemow z odpalaniem niby patrzylem przyrzadem do akumulatorow i pokazalo ze akumulator jest dobry jakis 3 tyg temu. pozdro

  4. #264
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    na poczatek podmien akumulatory poniewaz kontrolka ABS na to wskazuje
    Who I am? I am a the Champion.

  5. #265
    mirek_miro's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    R-ce
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    42 razy

    Domyślny

    witam, mam podobny problem
    Mam audi a3 ASZ 130km 2001r
    Problem polega z odpalaniem. Bardzo ciężko odpala. Czasami trzeba kilka razy zakręcić, aby "złapał". Po zapaleniu - nie żadnych problemów. Auto ma moc, nie gaśnie, nie przerywa.
    Vag mówi: problem z czujnikiem położenia wału G28 - sporadyczny
    Kupłem więc czujnik, podpinam i lipa - bez zmian. Nadal problem z odpalaniem.
    Za namową mechanika rozebrałem całą instalacje prowadzącą od czujnika do samego komputera. Z tego co widzę na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się być ok. Nie ma żadnych oznak naruszeń izolacji kabla wiec raczej nie ma mowy o przerwanym kablu.

    A więc w czym tkwi problem?
    Proszę o pomoc, ponieważ mam teraz rozebraną całą instalacją i mogę wszystko dokładnie posprawdzać.

    pozdro

  6. #266

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    opolskie
    Auto
    Seat
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    43 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Po wymianie czujnika G28 Vag nadal wywala jego błąd? Podaj dokładny numer błędu(ów) z sterownika silnka.

  7. #267
    mirek_miro's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    R-ce
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    42 razy

    Domyślny

    Dokładnie nie pamiętam kodu błędu, ponieważ błędy sprawdzał mi mechanik. Po wymianie czujnika g28 i usunięciu blędu problem NIE został rozwiązany (nadal wyskakuje błąd czujnika - g2. Objawy są identyczne co przed wymianą.
    Gdy podczas odpalania wskazówka obrotomierza "podskoczy" powyżej 1tyś obr to auto nigdy nie łapie lecz gdy wskazówka nie "podskoczy" - silnik zapala bez problemu. Ten problem jest sporadyczny ale uciążliwy. Czasami auto zapali po rząd 3-4 razy bez problemu a innym razem trzeba go zakręcić kilka razy, aby zapalił. Nie ma reguły.

    Czytałem kilka tematów i niektórym po wymianie nadal wyskakiwał błąd ale problem z odpalaniem został rozwiązany. Może wiec u mnie błąd g28 nie ma nic wspólnego z problemem z odpalaniem?

    update:
    Zrobiłem obejście wiązki łączącej komputer z czujnikiem - bez zmian.
    Tak wiec: czujnik położenia wału sprawny, instalacja prowadząca do kompuera - sprawna.

    Jakieś propozycje? Gdzie szukać przyczyny?

    PS. Po odłączeniu czujnika położenia wału (g2 podczas pracy silnika = auto gaśnie. Tak wiec gdyby były chwilowe przerwy odczytu czujnika auto by gasło lub przynajmniej szarpało. U mnie te objawy nie występują.
    Ostatnio edytowany przez mirek_miro - 27-07-12 o 11:53

  8. #268
    mirek_miro's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    R-ce
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    42 razy

    Domyślny

    Znalazłem ciekawą informację:

    PRzy padniętym czujniku położenia kątowego wału korbowego występują trudności z odpaleniem ciepłego silnika - jak silnik zgaśnie to trzeba czekać aż ostygnie aby go uruchomić.
    Uszkodzony czujnik położenia kątowego wałka rozrządu powoduje konieczność dłuższego kręcenia przy odpalaniu, bo ECU ma problemy ze zdekodowaniem pierwszego cylindra
    U mnie występują objawy uszkodzonego czujnika położenia wałka rorządu ale nie wyskakuje żaden błąd na VAGu.
    Słyszałem także, że problemy z uruchomieniem silnika (bez różnicy czy silnik ciepły czy zimny) ma problem z przeskoczeniem paska rozrządu lub synchronizacją czujników. W jaki sposób mogę zdiagnozować te błędy bez Vaga?

  9. #269
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    W przypadku uszkodzenia czujnika G40 położenia wałka rozrządu ECU bierze sygnał zastępczy z czujnika G28 położenia wału ale jest to sygnalizowane przez wystapienie błędu w przypadku jego braku należy przyjąć że jest czujnik OK z drugiej strony jakby ci się rozrząd przestawił to też powinno być to sygnalizowane przez czujnik ale dla pewności sprawdź czy masz prawidłowo ustawiony rozrząd zgodnie ze znaczkami.

  10. #270

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Łodzkie
    Auto
    Audi a3 1.8
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    MirekMiro u mnie jest to samo aczkolwiek zaraz bedzie pod nia komputer podlaczony ciekawe jakie bledy wyskocza.


    Najprawdopodbniej wina byl czujnik temperatury non stop -50stopni pokazywal samochod chodzil na ssaniu non stop przy odpalaniu non stop obrotomierz na 2tys wskakiwal teraz normalnie pali nie dlawi sie nie muli sie. Zobaczymy jak pojezdze nim i zdam relacje za niedlugo wkleje bledy obecne moze ktos pomoze mi znalesc przyczyne wszystkich.
    Ostatnio edytowany przez dzakas001 - 30-07-12 o 19:31

Strona 27 z 73 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •