Pokazane rezultaty 1 do 10 z 407

Temat: Opinie o silniku 2.0TDI PD 03-08 [16V BKD/AZV i BMN/BUY oraz 8V BMM]

Threaded View

  1. #11
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Malo sie o tym mowi ale nalezy pamietac ze pierwsze silniki CR tez nie byly pozbawione wad.
    Najwiekszym problem to "slabo" rozwiazany naped pompy oleju (budowa jak we wzdluznych silnikach), ponownie zastosowano imbusik/zabierak z nieodpowiedniego materialu o nieodpowiedniej dlugosci.
    Do 19.10.2009 montowano zabierak 77mm, Po 19.10.2009 montowano zabierak 100mm oraz dodatkowo wzmocniono jego "twardosc".
    Od 01.12.2010 zaczeto sprzedawac poprawiony krotki zabierak (03G-115-281-F) ktory rowniez jest wzmocniony oraz dodatkowo pozbawiony dziurek po obu stronach ktore mialy za zadanie ulatwic demontaz.

    Skutkow takiej awarii raczej nie trzeba tlumaczyc. Oprocz tego zdarzaja sie (glownie mozna o tym poczytac na niemieckich/amerykanskich forach) padajace pompy wysokiego cisniena, lub tez siejace opilkami.
    Ostatnio edytowany przez kuebk - 17-05-14 o 12:17

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •