Witam.
Poszukuję porady dotyczącej cofania zapłonów w 1.8T a mianowicie problem jest taki że od czasu do czasu wywali taki błąd: 161717 Knock Sensor 2 Signal To High, czujnik nowy aso przykręcony 20NM. Kompresja bardzo dobra, świece świeże dedykowane, w baku PB 98. W grupie 20 raz na jakiś czas robi się bałagan, czasem są same 0. Zastanawia mnie czy to przypadkiem nie będzie problem łańcucha i jego napinacza bo przy odpalaniu na zimno czasem zdrowo napierdziela, ale tylko przy odpaleniu. Czy może mieć to wpływ na odczyt knock-sensora? Dodam że auto po sofcie
Logi na prędko:
20: http://vaglog.pl/log_198624.html
03 20 http://vaglog.pl/log_198626.html
115 118 http://vaglog.pl/log_198625.html
02 31 http://vaglog.pl/log_198623.html

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie