Cytuj Oryginalnie napisane przez metti Pokaż post
przepraszam, odpowiedzi udzieliłem pod kątem alternatora, jakoś umknęło mi że pytasz o rozrusznik, niemniej jednak wygląda to trochę podobnie, warto rozrusznik przeczyścić czy też zregenerować, zawsze spowoduje to jego szybsze i lepsze kręcenie aczkolwiek na szarpnięcia jednym z kilku - powtarzam - jednym z kilku i to najczęstszym powodem jest zbyt mały prąd rozruchu akumulatora, jeśli aku ma już swoje lata to właśnie na to stawiam, przerabiałem to dwa razy i wielu userów forum http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?...0611&start=615 jak też forum OCP i innych, optymalnym wyborem do TDI jest 76Ah 780A wg EN Varty, chodzi głównie o ten drugi parametr 780A aby posiadał jak największy prąd rozruchu, temat o akumulatorach też jest gdzieś na forum

Aku nowe mam pare dni varta silver 74ah 750A prad rozruchowy. Po zmierzeniu wyszlo 726 A ale na jego wartosc ma wpltw wiele czynnikow i ten pomiar niby muesci sie w granicach tolerancji producenta.wiec sam juz nie wiem co jest powodem mojrgo problemu.Moze ten rozrusznik niby kreci nie pokaxuje bledow a jest cos nie tak ... Moge kupic nowy ale szlak mnie trafi jak to nie bedzie to