Witam,
zacznę od tego ,że nie trzeba całkiem zdejmować deski (podszybia) ! Trzeba tylko trochę wysunąć i unieść ( oprzeć na kierownicy-bez jej demontażu) a cała operacja zajmuje około 6 godzin bez pośpiechu pod domem ,ale w skrócie i po kolei :
1. Najpierw odłączamy aku ( masę ) oraz spuszczamy płyn z układu ( stojąc przodem do chłodnicy,korek jest w jej dolnym prawym rogu ),i zaczynamy odkręcać śrubki aby uwolnić deskę oraz konsolę -nie będę opisać każdej śrubki
Gdy już zdemontujemy konsolę środkową ,schowek oraz dolną osłonę kierownicy ( co jest banalnie proste-bez opisu ) ,odkręcamy wszystkie śruby mocujące - po bokach ( bezpieczniki i strona pasażera ) oraz zegary .
2. zanim ściągniemy deskę ,odkręcamy od frontu wszystkie jej widoczne śruby oraz "profil" z pasem - zaraz pod poduszką pasażera
3.odkręcamy 3 nakrętki od strony silnika - pod matą chroniącą grodzi
4. wysuwamy trochę i unosimy lekko deskę - podszybie ( Nie musimy jej ściągać całkiem ! ) na tyle aby oprzeć na kierownicy,której nie demontujemy
5.odginamy tunel środkowego nadmuchu - śmiało , nie pęknie po czym demontujemy nawiew nóg
6.wyciągamy cały tunel z nagrzewnicą
Po wymianie nagrzewnicy - idź od 6 do 1
zamieszczam link do instrukcji w PDF-ie gdyby fotki wygasły
http://hostuje.net/file.php?id=58e9e...0fa168f1031737