Oryginalnie napisane przez
Miquel-81
Dzieki wszystkim za pomoc, wyciagam kolejne wnioski, i podjalem decyzje ze fitr stozkowy odpada, gdyz zbyt wiele smieci wciaga ta zabawka mimo zapewnien niektorych producentow.
Zamierzam wszystko (w maire mozliwosci) zrobic sam, oprocz zestrojenia i programu, wiecie to daje duzo satysfakcji. W obecnej chwili przygotowywuje sie do swapa w koncu moje audi zostalo pokarane silniczkiem 1,6. po wszytskich przerobkach ktorych dokonalem w wygladzie zewnetrznym to grzech takim silnikiem straszyc.
Ale wasze wypowiedzi daly do myslenia, male wnioski i konkluzje:
* wtryski, miejmy nadzieje ze wytrzymaja
* stozek odpada
* intercooler bedzie napewno tylko powiedzcie konkretnie jakiej wilekosci powinien byc do optymalnej pracy
* hamulce, zmienie zdecydowanie, ale czy same tarcze i klocki czy przewody tez??? Jakies propozycje??
* sprzeglo? silnik ma 180 tys km ale wyglada jak nowka i tak samo pracuje, w pazdzierniku zostal sprowadzony z Niemiec, ale jesli to jakie sprzeglo??
*ktos mi podpowiadal o odetkaniu wydechu, tylko ja mieszkam w Irlandii, jesli wywale kolektor to nie przejdzie przegladu, wiem ze sa wynalzki strumienice w obudowie katalizatora, ale tutaj sprawdzaja emisje spalin, to nie Polska wiec ??