Pokazane rezultaty 1 do 10 z 233

Temat: BLOW OFF

Threaded View

  1. #11

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    To ty kolego kajetan sobie poczytaj bo widzę że nie za bardzo wiesz co piszesz . przed przeładowaniem to chroni WG a nie DV , DV otwiera się po puszczeniu gazu kiedy przepustnica wytwarza podciśnienie ! w czasie jazdy DV jest czały czas zamknięty ponieważ ciśnienia w układzie dolotowym i kolektorze są równe , DV lekko otwiera się również na wolnych obrotach tworząc cyrkulację powietrza między dolotem a TIPem z tąd falowanie obrotów i zalewanie silnika na wolnych obrotach po montażu BOVa w tym silniku , DV to owszem zawór recyrkulacyjny i upuszcza ciśnienie ale za filtr powietrza , z tąd wymiana filtra na inny pozwala wydobyć z niego dzwięk który skutecznie i celowo fabrycznie tłumi ori pucha i filtr . A DV mam nowy mocniejszy od audi TT
    Ostatnio edytowany przez toli - 15-03-10 o 17:12
    Best ET-15,0s

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •